Pettäjäpipsoille

Tuliko_mieleen

Onko ollenkaan itsesuojeluvaistoa?
Kunniantuntoa ei ole, se on selvä.
Kun tarpeeksi ympäriinsä häärää, ja mahdollisesti rikkoo montakin perhettä, yksyksittäisistä ihmisistä puhumattakaan, voi olla, että jossain vaiheessa aiheuttaa tilanteen, jossa toisella ei ole enää mitään menetettävää.
Silloin päätyy lööppiin.
Kannattaisiko miettiä?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla.on.menneisyys

      Oletko murhanhimoinen? Ei ketään voi omistaa!!!

      • ontodellakin

        Mutta jossain vaiheessa pitää oppia pitämään näppinsä erossa muiden suhteista. Normaalin moraalin omaavat tämän ymmärtävät, helposti.
        Onko itselläsi ongelmia asian suhteen? Ei sellaista terve ja tasapainoinen ihminen jatkuvasti tee.


      • Kaikilla.on.menneisyys
        ontodellakin kirjoitti:

        Mutta jossain vaiheessa pitää oppia pitämään näppinsä erossa muiden suhteista. Normaalin moraalin omaavat tämän ymmärtävät, helposti.
        Onko itselläsi ongelmia asian suhteen? Ei sellaista terve ja tasapainoinen ihminen jatkuvasti tee.

        Ei oo mitään ongelmia. Kerran olin 2v rinnakkaissuhteessa kun molemmat olimme tahoillamme avioliitossa. Lapsia ei tapaukseen liittynyt.
        Nykysin googlaan tarkoin ja kaikki pettäjämiehet saan kyllä eroamaan enkä niitä todellakaan huoli. Paskat ansaitsee tulla jätetyksi.


      • NonainaN
        ontodellakin kirjoitti:

        Mutta jossain vaiheessa pitää oppia pitämään näppinsä erossa muiden suhteista. Normaalin moraalin omaavat tämän ymmärtävät, helposti.
        Onko itselläsi ongelmia asian suhteen? Ei sellaista terve ja tasapainoinen ihminen jatkuvasti tee.

        Olet oikeassa, terve ja tasapainoinen ihminen ei elä koko elämäänsä ajatellen, että hänhän se on niin ihana, että saa tehdä aina mitä tahansa ja mitäs muiden tunteista. Ehkä jotkut tuollaisista ovat niitä fyysisiä narsisteja sitten, tarvitsevat jatkuvaa ihailua vaikka keiden kustannuksella. Eivätkä muutu, välitä kuin itsestään, opi.

        En tietysti kannata murhanhimoisuuttakaan, kukapa kannattaisi. Pettymyksen ja suuttumuksen voi joskus kyllä ymmärtää inhimillisinä reaktioina.


      • olenaivankilari

        Kannattaa katsoa olkansa yli.
        Sekä autonsa alle.
        Tästä lähtien aina.


    • Tampereenakatsoittaa

      Juu, nämä pettäjä äijien pano akat voisi nitistää... ratsastavat sammuneilla ukko miehillä ja soittelevat vaimoille kun ovat saaneet.

      • Huhuhuhuh

        Ahahaha...vitu hyvä : RATSASTAVAT SAMMUNEILLA UKKOMIEHILLÄ!!!! ahahahaha
        ite olin alkoholistin kans naimisissa 10 vuotta niin ei tarvi kovasti juoda kun pippeli jo sammuu, eli sillä ei tee mitään! eli ei tarvi olla edes sammunut niin ei voi ratsastaa!!!! jotai rajaa katkeruudelke :D :D


      • eratgserfgs

        Voi elämän kevät! Kannattaisko tehdä kotona parisuhteen pelisäännöt selviksi, ettei tarviisi huudella noin typeriä julkisesti?!
        Kenen vika, jos olet mennyt kimppaan löyhämoraalisen juopon kanssa?! Itse olet ukkosi valinnut!


      • savuapaljon
        eratgserfgs kirjoitti:

        Voi elämän kevät! Kannattaisko tehdä kotona parisuhteen pelisäännöt selviksi, ettei tarviisi huudella noin typeriä julkisesti?!
        Kenen vika, jos olet mennyt kimppaan löyhämoraalisen juopon kanssa?! Itse olet ukkosi valinnut!

        Minun mieheni jttu alkoi yhteisellä reissulla ja alkoholia veressä. Työpaikalla sitten selvinpäin jatkoi pommittamista viestein ja paljastavin asuin ym. flirtin. Näin olen kuullut.


      • eratgserfgs
        savuapaljon kirjoitti:

        Minun mieheni jttu alkoi yhteisellä reissulla ja alkoholia veressä. Työpaikalla sitten selvinpäin jatkoi pommittamista viestein ja paljastavin asuin ym. flirtin. Näin olen kuullut.

        Alkoholia veressä, no mitä sitten? Ei se ole mikään selitys, vaan ainoastaan säälittävän kehno tekosyy. Jos arviontikyky alkoholin vaikutuksen alaisena on niin olematon, että no hups vaan, tulipa petettyä, niin silloin pitää laittaa korkki tiukasti kiinni. Kukaan ei pakota juomaan, ei missään "yhteisellä reissullakaan".

        "Näin olen kuullut"... Just joo, taas yksi höynäytetty. Totta hitossa huoripukki selittää, miten hänet väkisin viekoiteltiin, paljastavia asuja ja vaikka mitä... Ukko tietää, että vaimoon uppoaa tuollainen selitys. Oletko kysynyt, miksei mies sanonut tälle naiselle EI KIITOS? Ei kukaan jaksa pommittaa viesteillä ja tehdä itseään tykö loputtomiin, jos kohde tekee selväksi, ettei kiinnosta.


      • hiilariexä
        eratgserfgs kirjoitti:

        Alkoholia veressä, no mitä sitten? Ei se ole mikään selitys, vaan ainoastaan säälittävän kehno tekosyy. Jos arviontikyky alkoholin vaikutuksen alaisena on niin olematon, että no hups vaan, tulipa petettyä, niin silloin pitää laittaa korkki tiukasti kiinni. Kukaan ei pakota juomaan, ei missään "yhteisellä reissullakaan".

        "Näin olen kuullut"... Just joo, taas yksi höynäytetty. Totta hitossa huoripukki selittää, miten hänet väkisin viekoiteltiin, paljastavia asuja ja vaikka mitä... Ukko tietää, että vaimoon uppoaa tuollainen selitys. Oletko kysynyt, miksei mies sanonut tälle naiselle EI KIITOS? Ei kukaan jaksa pommittaa viesteillä ja tehdä itseään tykö loputtomiin, jos kohde tekee selväksi, ettei kiinnosta.

        Ei kukaan jaksa pommittaa viesteillä ja tehdä itseään tykö loputtomiin, jos kohde tekee selväksi, ettei kiinnosta

        joo joo jaksaa jaksaa se ex kyllä jaksaa


    • 69tttt

      Pettäjäpipsa, mikäs se sellainen on? Vapaa nainen pettää korkeintaan itseään, jos luulee jonkun toisen akan häntä-heikki-ukosta saavansa itselleen kunnollisen miehen.

      Katkeraa on tekstisi... Ihme ukkoja toiset löytävätkin, kun ovat kaiken maailman pipsojen vietävissä noin vain vaimokullan vierestä... Ja ukollahan ei ole osaa eikä arpaa pettämisessä, viaton ressukka, joka väkisin kaapattiin vaimon viereltä... Hoh hoijaa...

      • eiuskoeikäusko

        ...ja sellaista sitten täällä harmitellaan..kun jätti ja petti...vaikkakin ihanhan hänet pakolla vietiin..talutusnuorassa vasten omaa tahtoaan


      • VoihanPettäjäpipsa

        Eihän tossa edes kerrottu, onko pipsa itse vapaa vai varattu.


    • pettääjäperalle

      Missä on pettäjäukon itsesuojeluvaisto? Yhtään ns. kakkosta ei ole olemassa jos ukot pysyy omalla reviirillään. Vapaa nainen ei petä ketään, ei edes itseään.
      Kun nuo varatut ukot häärää riittävästi ympäriinsä ja rikkovat perheensä niin jäävät tietenkin lopulta yksin. Päätyvät sinne lööppeihin eikä kukaan sellaista enää ota oikeasti tosissaan.
      Kannattaa ehkä miettiä ajoissa.

    • itsenäinen

      Uskomatonta paskasakkia.Jos edes olisi ihmiset jollakin omanarvontunnolla ja moraalilla varustettuja niin näitä keskusteluja ei tarvitsisi käydä.Hukkukaa pettämisiinne.Olen iloinen kun voin joka aamu katsoa peiliin ja tiedän kuinka puhdas moraaliltani olen.Periaatteena elä elämääsi yrittämällä olla koko ajan parempi ihminen joka saralla

      • toivonsamaasinulta

        Hyvin sanottu! Noin itsekkin ajattelen. Olen aina ollut uskollinen sille, kenen kanssa milläkin hetkellä olen. Suhteet ovat olleet pitkiä, ja yhden yön suhteita minulla ei ole ollut ollenkaan. En hyväksy näitä pettämisiä...tuntuu, ettei kehenkään voi oikein luottaa enää...hyvä ystävänikin seurusteli varatun miehen kanssa, eikä se ollut hänelle kuulemma ongelma...en arvostellut häntä siitä, ja loppujen lopuksi hän joutui käymään aika raskaan asian läpi, kun hänet sitten jätettiin. Myös minä katson peiliin joka päivä, ihan itseäni silmiin, ja kiitän jotain jossain, että olen saanut olla oma itseni tässä ajan virrassa..rehellinen ja luotettava...arvostan parisuhteita, enkä koskaan hyväksy sitä, että joku menee siihen väliin...mun mielestä kakkoset ja pettäjät ovat todellakin paskasakkia.


    • Ennätysten.kirjaan.tämä

      Vau... Aloittaja on vienyt idiotismin ihan uudelle tasolle.

      • itseasiassamuuten

        On todettu, että moraali, empatiakyky sekä uskollisuus korreloivat älykkyyden kanssa.
        En haluaisi olla rotta, joka käy luvatta toisten ruokavarastoilla, kaiken auki repien ja päälle paskoen.
        Jos ihmiset yleensäkin ajattelisivat muuta kuin omaa napaansa, maailma olisi parempi paikka.
        Mikä logiikka tuollaisilla tyypeillä ylipäätään on? "Et ole tätä kiinni sitonut, joten tää on varmaan mulle." Sellaisille on ihan oma nimityksensäkin.


      • ex-vaimo

        Voi voi kun mies haluaisi kovasti vieraisiin mutta kukaan ei tahdo kakkoseksi. Ihana sellainen aviomies, vai? Jo pettämisen tahtominen ilman tekoa on minulle sama kun pettäminen.


      • minulle-ei

        Kaikille tulee liitoissaan mielihaluja. Ihmisen tulisi omata jonkinlaista itsehillintää, oli kyse nautintoaineista tai mistä hyvänsä vahingollisesta. On laitettava rajoja myös itselleen.


      • juurikinniin

        Nimenomaan. Varattu on se jonka rajat pitää itselleen asettaa.


      • Satutettu

        Mieheni ja lasteni isä aivan epähuomiossa päätyi firman juhlista huorabaariin ja sieltä sitten hommiin kahden ammattilaisen kanssa. Nyt hänellä on paha mieli ja minä laitan eropaperit.


    • Enkelienvosut

      Joo, meillä miehen nykyiset hoidot uhkailevat lapsia, häiriköivät, tappouhkauksia, mustamaalausta, myllytetään narkkejaovelle ja kun kysytään kauhistellaan kyl se on hullu...

      Lisäksi rikosilmoituksia, sotketaan rikostutkintoihin, häiriköidään mun ja ex.än ystäviä ja paljon muuta. Mut ainiin mä oon syyllinen, siks ku en oo itsaria tehny.,

      • aikuinenihminen

        Onpa outoja tapauksia lähipiirissäsi. Exäsi varmaan jotenkin vetää sellaisia puoleensa olemalla itsekin outo. Tuo "hoidot" kertoo että kyse on varmaan aika teinitouhuista.


    • kizumisu

      parisuhde on aina kaksipuolinen sopimus ja sitä en helposti solmi, koska vastaan on tullut näitä pettäjiä jotka eivät pysty noudattamaan näitä sovittuja sääntöjä. Ne on ehkä pilanneet mun luottamuksen vastakkaiseen sukupuoleen tyystin että kiitos vain heille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe