Poika pitää pojista, mitä teen

auttakaa.pls

Oon siis 14-vuotias poika.. Olen varmaankin homo. En tykkää luokitella itseäni , mut jotenki lähiaikoina on tullu sellanen läiheisyydenkaipuu ja haluisin tutstuu johonki kivaan poikaan ja sillee.. mutku ei tääl tuppukylässä ole ketää eikä minkään kikin avulla ketään oikeen löydä, varsinkaan omasta kaupungista... haluaisitteko neuvoa mitä tehdä.. Tiedän ettei mulla ole mikään kiire, mutta haluaisin jotain mahdollisuuksia seurusteluun tai sellaiseen.. HOMOFOBIAA SAIRASTAVAT LÄHTEKÄÄ POIS. TEITÄ EI TARVITA!!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah_gayyyyyy

      No eti netistä jotain seuranhakupalveluita, siellä löytyy paljon 15-18v homppeleita ettimässä seuraa ihan rakkausmielessä. Seksipalvelut on sitten erikseen. Itellä ei tuu nyt mitään mieleen mytta kyllä löydät kun vaan meet googlaamaan.

    • Asioistatietävä

      SOME lienee tuossa tilanteessa ainoa mahdollisuutesi, jos sieltä kotipaikkakunnaltas ei löydy ketään kenen kanssa puhua ihan vaikka niitä näitä.
      Kaikista pahimpia ovat uskonto nimisen aivovamman omaavat ihmiset, vältä niitä kuin ruttoa!
      Somessa sitten liikkuu paljon pedoja ja teinit on kiinnostuneita seksistä vaikka niillä oo siitä vielä mitään käytännön tietoa joten ei kannata lannistua jos heti ei satukkaan puhekumppania kohdalle.

    • Maaseudulla ja pienillä paikkakunnilla ongelma on löytää samanhenkistä seuraa. Sosiaalinen media on noussut suureen suosioon siinä. Esim facesta löytyy monia ryhmiä joiden kautta voi löytää ikäistään seuraa joko keskustelumielessä tai jopa seurusteluun. Ole kuitenkin varovainen koska somessa on paljon huijareita. Älä siis paljasta liikaa itsestäsi ennenku olet täysin varma että vastapuoli on se kuka myös sanoo olevansa. Älä myöskään lannistu jos et heti löydä sopivia kavereita sieltä. Kyllä se oikea vastaan tulee vielä. Tärkeintä on että itse hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.
      Seurustelu on hieno juttu kun löytyy sopiva kumppani siihen. Älä kuitenkaan kiirehdi asiaa, tutustu kunnolla kaveriin ensin, juttele rohkeasti kaikesta esim harrastukset, opiskelu, tulevaisuuden suunnitelmat, miten kaveri kokee homouden ja mitä asioita hän hakee poikaystävässään. Mitä paremmin tutustuu näihin asioihin sen kestävämpi seurustelusta tulee. Tsemppiä sulle kumppanin hakuun.

    • kiinnijäit112

      Hoitsukundi puhut asiaa somes on huijareita niinkö itekki olet,, sulhan!! niit ilmotuksii on useil seuranhakupalstoil kas kummaa ku et pyytäny tänä pikku neitsyt rusina reikää ottamaan yhteyttä suhun. onko noin kovat halut pyöriä tääl nuorten palstalla et sä tajuu tää on nuorten palsta eikä fossiilien noin 40v ikästen!!!! pikkupoikien joita yrität saada ottamaan yhteyttä ja jaat niille noita iän ikuisia paska neuvoja herää jo tedellisuuteen ja mee aikuisten palstoille.

      • ljbijbmk

        Niin, minkäs ikäinen sä kiinnijäit112 itse olitkaan? Ethän vaan ihan aikuinen?


      • kiinnijäit112

        Mul on kuule ikää 16v ja mua vituttaa tollaset vitun pikkupoikien jahtaajat jotka on muhunki ottanu yhteyttä ja kuinka monta pikkupoikaa ne on päässy tapaamaan ja mitä tehny niille kaikki tommonen ne kaikki jättää jälkensä jokaiseen nuoreen voin sanoo kokemuksesta onneksi on 28v johon mennes voit tehä ilmotuksen ku vähän viisastuu moni nuori t:tatu16 ps. ja mä toivon et näitten kaikkien nimet tulee lehteen ja kaikkien mis ne asuu naapurien tietoon


      • luugbjkljlj
        kiinnijäit112 kirjoitti:

        Mul on kuule ikää 16v ja mua vituttaa tollaset vitun pikkupoikien jahtaajat jotka on muhunki ottanu yhteyttä ja kuinka monta pikkupoikaa ne on päässy tapaamaan ja mitä tehny niille kaikki tommonen ne kaikki jättää jälkensä jokaiseen nuoreen voin sanoo kokemuksesta onneksi on 28v johon mennes voit tehä ilmotuksen ku vähän viisastuu moni nuori t:tatu16 ps. ja mä toivon et näitten kaikkien nimet tulee lehteen ja kaikkien mis ne asuu naapurien tietoon

        Ootko homo ja koetko ite olevas rusinareikäpoika kun oot vasta 16v?


      • tatu16

        mä voin sulle rehellisesti kertoo olin 13v ku mua käytti hyväkseen tollanen mulkku en ite sillon tajunnu näist hommista mitään se oli hienoo päästä auton kyytiin osti tupakat juomat oli virhe muistan hämärästi tapahtumat sain kerrottua eräälle henkilölle siitä alko hirvee rumpa sairaala poliisit oikeudenkäynti käräjillä sai 2v 3kk ehdotonta sain korvauksia 7.500euroo raha ei korvaa sitä mitä oon joutunu kokeen eikä moni muukaan nuori jolle näin on käyny setäni yritti tappaa sen olen kuullu iskältä oli kuulema tehny itsemurhan jossain vaihees joo oon homo mut on mul ollu tyttöystävä mut en ymmärrä miks pitää alaikäsiin tääl ottaa yhteyttä ja koittaa saada tapaamista aikaan hakekoot jokainen suunnilleen samanikästä mä toivon ettei kellekään alle 16v tapahdu sitä mitä mulle tapahtu siis aikuisen toimesta


      • pppiybij
        tatu16 kirjoitti:

        mä voin sulle rehellisesti kertoo olin 13v ku mua käytti hyväkseen tollanen mulkku en ite sillon tajunnu näist hommista mitään se oli hienoo päästä auton kyytiin osti tupakat juomat oli virhe muistan hämärästi tapahtumat sain kerrottua eräälle henkilölle siitä alko hirvee rumpa sairaala poliisit oikeudenkäynti käräjillä sai 2v 3kk ehdotonta sain korvauksia 7.500euroo raha ei korvaa sitä mitä oon joutunu kokeen eikä moni muukaan nuori jolle näin on käyny setäni yritti tappaa sen olen kuullu iskältä oli kuulema tehny itsemurhan jossain vaihees joo oon homo mut on mul ollu tyttöystävä mut en ymmärrä miks pitää alaikäsiin tääl ottaa yhteyttä ja koittaa saada tapaamista aikaan hakekoot jokainen suunnilleen samanikästä mä toivon ettei kellekään alle 16v tapahdu sitä mitä mulle tapahtu siis aikuisen toimesta

        Okay. Olipa kova kokemus sulla ja tää auttaa ymmärtään sun pedovihaasi. Vähä kuiteski ihmettelen miten 13-vuotiaana et ollu tietonen seksihommist ja et osannu varoo. Toi sun homoutes onki vastaus mun toiseen ihmettelyyn miks et oo huolissas tyttöjen hyväksikäytöstä, mitä kuiteskin tapahtuu moninkertasesti poikiin verrattuna.


    • muhahahahahahah

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe