miten kertoo pettäjän tyttöystävälle

jartsase

Oon useana viikonloppuna nähny tuttavapariskunnasta miehen pubissa toisen naisen kans. Pitivät kädestä ja suuteli. Mies on perheellinen. Mun mielestä muijalla olis oikeus tietää. Uhkana tässä on se jos muija ei usko tai luulee et mulla olis sitä kohtaan kiinnostusta. Haluisin ilmottaa naiselle anonyymina mut miten??????? Tämä ukko on aina saman muijan kans liikkeellä niin voishan tää sen muija ollakki tietonen jo. En halu nolata itteeni mut ohan sil muijalla oikeus tietää

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupajoopa

      no itsellä on aika usein ollu sama tilanne..olen mies tuntenut myös pariskuntia,tullut siihen tulokseen että ei kannata sekaantua niin kukaan ei sakaannu omaan elämään.oon myös naimisissa ja en petä

    • rehdisti

      kerro suoraan, ei ole oikein.

    • Eisunliitto

      Sehän ei sulle kuulu . Niillä voi olla sopimus. Nykyään liitot ovat aika vapaita. Jos noin avoimesti liikkuu, niin ei välitä näkeekö joku.
      Mukavaa vaan, kun on vaihtelua. Näin meilläkin.

      • 8889

        Kumpikos käsi tänään on mukana?


      • Aahhhh
        8889 kirjoitti:

        Kumpikos käsi tänään on mukana?

        Joskus jopa molemmat ja sekös vasta huippu.....


      • anastacia1

        jos epäilet ettei usko sua....ota kuva cameralla ja näytä se ,ei tarvii puhua mitään kun näytät sen vain.reaktiostahan sen näät miten asiat on,jos huonosti voit olla tukena jos taas hyvin ,kerro että halusit vain varmistua hänen tilanteestaan että kaikki on kay


      • HelläHetkiLounaalla
        anastacia1 kirjoitti:

        jos epäilet ettei usko sua....ota kuva cameralla ja näytä se ,ei tarvii puhua mitään kun näytät sen vain.reaktiostahan sen näät miten asiat on,jos huonosti voit olla tukena jos taas hyvin ,kerro että halusit vain varmistua hänen tilanteestaan että kaikki on kay

        Kuva otettu, varmuuden vuoksi.


      • jartsase

        taas sama pari bongattu publik cornerissa


    • kaveritnarautti

      parempi ettei sekaannu,itse luulen että viestiketjun aloittaja on ko.nainen ja tekee gallupin kiinnijäämisestä? tietenkin riippuu baarista..ja siitä millaista some porukkaa siellä roikkuu...

    • hhhjkkkj

      älä sekaannu asiaan. saat vain hankittua itsellesi ikuisia vihamiehiä/naisia, mutta ei kukaan tule kiittämään

    • Usbekki

      Onkohan olemassa vittumaisempaa kateudenmuotoa kun pillu ja kullikateus .

    • m-miriaana

      Ålå sekaannu!

      Kyllä muija tietää jos ukko pettää tai sitten siellä se on ihan näin: Mennä saa ja tulla saa. (mutta ei mennä ja tulla.)
      Loppujen lopuksi se on, kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti : )

      • HessullaHauskaa

        Mut jos tämä Kaija sais tietää, niin ... Ehkä ei välitä.


    • Omatkalsarit

      Pidä huoli omista asioistasi. Kukaan ei ole pyytänyt sinua kyttäämään muita ja heidän valitsemia teitä.

      • EukonHermotRepee

        Olin samassa porukassa.


    • onnellisestinaimississa

      kaikki oli helppoa sillon kun ei ollut somea ja kamerakännyjä...niin ja baareissa oli vielä elämää...piparia sai aina.eikä tarvinnu välittää pikkusieluisista ämmistä/pojista jotka ei saanu suutansa auki. nooh ne on somen avulla tavannu toisensa(aika moni)ny niitä käy miesten työvuorojen aikana "auttamassa" vähä muut...asentakaa seurantakin hullut...

    • archipal

      Älä puutu toisten asioihin,jos sen oma vaimo on kylmennyt petihommissa ja kaverin täytyy tietty seksuaaliset tarpeensa tyydyttää.itekin erosin ,ku ennen niin ihanaa pikkuvaimoa halutti vaan 3 kertaa viikossa.syyt vaan on niin moninaiset.hyvää loppukesää kaikille!

    • TotuusRehellista

      Jos ootte ystäviä, niin kerro vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe