Jawa 1961 250 kuutioinen Eturenkaan asennus ?

Tonhe

Tiedättekö miksi jawan eturenkaan asennuksen jälkeen vasemmanpuolen iskunvaimentajan alapultin`mutteri ottaa kiinni alumiiniseen pölysuojaan. Pitäsko akselin mennä jostain syystä pitemmälle,mutta kun oikeallapuolella olevaa mutteria kiristää niin silloin iskarin alapään mutteri vasemmalla puolen alkaa laahata alumiinista pölysuojaa.Ei ollut aikaisemminongelmaa mutta nytten kun käytin renkaan pois kumin vaihdon takija nii sittenpä se alakokin hankaamaan keskiössä olevaa alumiiniseen pölysuojaan.

8

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläsuoja

      Onko alasuoja vielä paikallaan?

    • eppäilenpäs

      onko puslat paikoillaan??

      • Tonhe

        Minkälaiset puslat siihen kuuluu ei ollut kun mutterinpuolella aluslaatta mutterinalla ja toinenpuolihan on vaan se missä on läpireikä akselissa ja sinnehän ei tuu mittään iskarin ja pölysuojan välliin.Vai tulleeko ?


    • uusipurku

      Olet unohtanut jonkin kikkareen kootessas sen takaisin.

    • jääwä

      http://it.scribd.com/doc/6824084/Jawa-Workshop-Manual-250-model-353-350-model-354

      Valitettavasti tuo kirja on saksaksi mutta ainakin on kaikenlaisia hajotuskuvia ellei saksaa ymmärrä.Suosittelen etsimään scribd sivustolta englanninkielistä opasta kyllä sellainen todennäköisesti löytyykin.
      Jos haluaa ladata ilmaiseksi jonkin kirjan, sivulle ei tarvitse maksaa mitään vaan voi valita että lataa sinne yhden tiedoston itse,jolloin saa 1 latauksen ilmaiseksi.

      Pakko ei ole edes ladata mitään, koska kirjat voi lukea suoraan muutenkin.

      toivottavasti tuosta olisi jotain apua.

    • eppäilempäs

      jos välissä ei ole puslia, mutteria kiristämällä molemmat puolet painuu pyörään kiinni, PAKKO siellä on puslat olla, ja prikkoja mahd huru mycce!
      pusla vastaa pyörän laakeriin, ja haarukkaan!

    • autetaanvielä

      http://www.scribd.com/doc/48592447/Jawa-Owner-s-Handbook-250-559-04-and-350-360-00
      Sivulla 35 on kuva ja listattu nippelit etuhaarukassa.Kielenä englanti.Omistajan käsikirja.

      http://it.scribd.com/doc/6824084/Jawa-Workshop-Manual-250-model-353-350-model-354
      Tässä taas korjausmanuaali, kielenä saksa/englanti mutta hajoituskuvat on aika hyvät.Sivulta 38 alkaa etuhaarukasta olemaan kuvia ja tekstiä.

      Jos nämä on huonoja, kirjastostakin melko varmasti löytyy kirja jossa on hajoituskuvat ja tekstit Suomeksi.

    • jawa_250_vm1957

      Jawassa on varsin kattava omistajan käsikirja, siinä on suomeksi kuvattu yleisimmät huoltotyöt ja miten ne tehdään oikein...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe