Päivetytkö leuan alta?

heltta

Minä en. Valkoinen läikkä tuossa "heltassa".
En osaa liikkua nenä pystyssä, auttaisiko sekään.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ota aurinkoa. Normaalissa ulkoilussa ruskettuu ihan tasaisesti, en ole huomannut että heltan väri olisi vaaleampi ;)

      • heltta

        En minäkään ota. Tuolla kasvimaalla enimmäkseen aurinkoisella säällä, siellä päivetyn. Minulla varmaan liian suuri leuka.


      • "mielikki.neito"

        Pieniä ovat teidän naisten kalpeat helttanne.
        Minä muistan yhden paisteisen kesän.
        Olin saanut Joulu-Lahjaksi hienon viltin.
        En raaskinut nousta siltä edes seisomaan.

        H.


    • ö-Öö

      Kokeile tervaa.

      =DW=

    • Saaollaturhamainen

      Laitan ensin tavallista ihovoidetta ja sitten itseruskettavaa. Levitän huolellisesti venyttämistä välttäen. Teen sen ensin keväällä joka 3-4 päivän välein ja myöhemmin n. kerran viikossa. Totta on että valkoinen kaula korostuu oudosti kun muu naama päivettyy. Vaikka ikää onkin niin kyllä kehoaan pitää kaunistaa ja virheitä peitellä. On mukava olla huolitellun näköinen ja tämä vähällä vaivalla.

    • k-kk

      Mulla taas on vaikeutena kun kämmenet ei rusketu.

      • pystyssäaina

        Minulla ei jalkapohjat tahdo ruskettua ollenkaan.


      • k-kk
        pystyssäaina kirjoitti:

        Minulla ei jalkapohjat tahdo ruskettua ollenkaan.

        Jalkapohjat on helppo nakki päivettää ei muuta ku makaa mahallaan ja nostaa jalat ylös.
        Kun yrität päivettää kämmeniä niin ohikulkijat on niihin lantteja purottelemassa,mitä niil kolikoilla kun eivät seteleitä anna.


    • siilimuori

      Minulla ei ole koskaan ruskettunut kieli.

      • kesivä

        :))


      • silimuori
        kesivä kirjoitti:

        :))

        Voisiko sille tehdä jotain että edes kerran elämässä :).


      • kesivä
        silimuori kirjoitti:

        Voisiko sille tehdä jotain että edes kerran elämässä :).

        Jotenkin pykimiä tulee pelkästä ajatuksestakin. Kerro kun olet kokeillut, että karstaantuiko kieli ? ;)


      • siilimuori
        kesivä kirjoitti:

        Jotenkin pykimiä tulee pelkästä ajatuksestakin. Kerro kun olet kokeillut, että karstaantuiko kieli ? ;)

        Joops, kerron mut lulen et aika epätodennäköisät on et siihen alentuisin kun en tähän astikaan.


      • kesivä
        siilimuori kirjoitti:

        Joops, kerron mut lulen et aika epätodennäköisät on et siihen alentuisin kun en tähän astikaan.

        En suosittele ainakaan kirjaimellisesti :) Luin just Juha Vuorisen kolumnin jossa kertoi joskus pilanpäiten pitäneensä sammunutta kaveriaan kynttilänpidikkeenä. Kaveri oli ottanut nokkiinsa.


      • siilimuori
        kesivä kirjoitti:

        En suosittele ainakaan kirjaimellisesti :) Luin just Juha Vuorisen kolumnin jossa kertoi joskus pilanpäiten pitäneensä sammunutta kaveriaan kynttilänpidikkeenä. Kaveri oli ottanut nokkiinsa.

        Apuva ei tietenkään kirjaimellisesti vaan tarkoitin ruskeakielisyydellä mielistelyä, mikä asian selventämiseksi tässä esiintuotakoon.


      • kesivä
        siilimuori kirjoitti:

        Apuva ei tietenkään kirjaimellisesti vaan tarkoitin ruskeakielisyydellä mielistelyä, mikä asian selventämiseksi tässä esiintuotakoon.

        Joo, Se mielistelevä lipominen ainakin työyhteisöissä näin yt-neuvottelujen aikaan on aikamoista.


      • siilimuori
        kesivä kirjoitti:

        Joo, Se mielistelevä lipominen ainakin työyhteisöissä näin yt-neuvottelujen aikaan on aikamoista.

        No näin voi olla. Jokaisella oma lehmä ojassa.


    • 1eero

      Ihminen joka työntää nokkansa jokapaikkaan ruskettuu varmasti nokka.

      • siilimuori

        Mulla paloi tänään auringossa käsivarret ja nokka, vaikken työnnä nokkaa ihan jokapaikkaan.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Mulla paloi tänään auringossa käsivarret ja nokka, vaikken työnnä nokkaa ihan jokapaikkaan.

        Kyllä sää vähä oot utelias, mittarin mukaan tänään oli mahdollisuus ruskettua 10 m/s tuuli piti huolen ettei hiki viihtynyt iholla, kaikinpuolin hyvä ilma työntää nokkaansa.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Kyllä sää vähä oot utelias, mittarin mukaan tänään oli mahdollisuus ruskettua 10 m/s tuuli piti huolen ettei hiki viihtynyt iholla, kaikinpuolin hyvä ilma työntää nokkaansa.

        Mitenniin oon muka utelias, perustelppa nyt kiltisiti ja heti niin luen kun olen tullut saunasta. Tämmönen kärsä kuin mulla ei joka paikkaan sovi eikä osu :).


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Mitenniin oon muka utelias, perustelppa nyt kiltisiti ja heti niin luen kun olen tullut saunasta. Tämmönen kärsä kuin mulla ei joka paikkaan sovi eikä osu :).

        Heti otit nokkiin, hanakka käviskö, pyritkö sanomaan viimeisen sanan.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Heti otit nokkiin, hanakka käviskö, pyritkö sanomaan viimeisen sanan.

        Pöliä. En ottanut nokkiin vaan olin utelias tietämään syyn väiteellesi jonka mukaan olisin utelias. En ajattele sillain et sanosinko viimeisen sanan, toivottavasti saan sanoa viel paljon sanoja, ehtii se viimeinenkin sitten tulla toivottavasti kutenkaan ei vielä.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Pöliä. En ottanut nokkiin vaan olin utelias tietämään syyn väiteellesi jonka mukaan olisin utelias. En ajattele sillain et sanosinko viimeisen sanan, toivottavasti saan sanoa viel paljon sanoja, ehtii se viimeinenkin sitten tulla toivottavasti kutenkaan ei vielä.

        Makkara ruskettu hyvin muurikassa, hyvältä maistui ruskean Meira perinteisen sinapin kanssa, maiskis.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Makkara ruskettu hyvin muurikassa, hyvältä maistui ruskean Meira perinteisen sinapin kanssa, maiskis.

        Kyllähän makkara hyvää on, varsinkin ulkona syödessä. Tosin minä syön Turun vihreän sinapin kanssa.


      • eppu2
        siilimuori kirjoitti:

        Kyllähän makkara hyvää on, varsinkin ulkona syödessä. Tosin minä syön Turun vihreän sinapin kanssa.

        Missäs siilimuori on vihreää sinappia nähnyt. Hi-hii


      • siilimuori
        eppu2 kirjoitti:

        Missäs siilimuori on vihreää sinappia nähnyt. Hi-hii

        Siinä sitä on, keltaisesta pötköstä vaan puristaa niin vihreää mietoa heruu :).


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Siinä sitä on, keltaisesta pötköstä vaan puristaa niin vihreää mietoa heruu :).

        Ensimmäisen kerran kuulin vihreästä sinapista huahha haa suupielet vihreänä.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran kuulin vihreästä sinapista huahha haa suupielet vihreänä.

        Nii :). Se on hyvvää näin vihreelekki uteliaalle ;).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe