JUMALAN lapsille!

Sley

Tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Miksi profeetta sanoo pahan tulevan Jumalalta, vaikka Jumala itse ei sitä tuota, vaan antaa sen tapahtua muiden kautta? Raamattu sanoo, että perkele kuolettaa ja että laki kauhistaa syntistä. Kuitenkin Raamattu myös sanoo Jumalan tekevän kumpaisenkin. Tarkoituksena on, että me pysyisimme uskonkohdissamme, joissa tunnustamme ja uskomme ainoastaan yhden Jumalan emmekä tee monta jumalaa niin kuin harhaoppinen Mani, joka teki kaksi, toisen, jolta tulee hyvä, ja toisen, jolta tulee paha. Kun heille kävi hyvin, he turvautuivat siihen jumalaan, joka tuotti heille kaikkea hyvää, jos taas kävi pahoin, he kääntyivät sen puoleen, jolta paha tuli. Mutta Herra Jumala tahtoo meidän turvautuvan häneen, kävipä meille hyvin tai pahoin.

Luontomme kuitenkin tavallisesti odottamattomissa onnettomuuksissa kääntyy pois Jumalasta uskoen, että Jumala muka on silloin vihainen. Näin vierasta jumalaa itselleen kaavaillessaan ihminen rikkoo sitä oikeata uskoa vastaan, että on ainoastaan yksi Jumala, sillä Jumala ei ole hirmuinen, vaan laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala. Se, joka ei usko tätä irrottautuu uskosta yhteen ainoaan Jumalaan kaavaillen itsellensä toisen jumalan, joka ei ole aina samanlainen ihmistä kohtaan, vaan toisinaan hyvä, toisinaan vihainen.
Päivän teksti Martti Lutherin hartauskirjasta Mannaa Jumalan lapsille.
Aam. 3:6 - torstai 2. heinäkuuta

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiesitköTämän

      'Tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Miksi profeetta sanoo pahan tulevan Jumalalta, vaikka Jumala itse ei sitä tuota, vaan antaa sen tapahtua muiden kautta? Raamattu sanoo, että perkele kuolettaa ja että laki kauhistaa syntistä. Kuitenkin Raamattu myös sanoo Jumalan tekevän kumpaisenkin.'

    • Herätykseksi

      Niin ne kaikki onnettomuudet, katastrofit, sodat, ym. muut vitsauset, aina kaikkia ihmisten sairauksia myöden on niitä kaikille Hyväksi Jumalan Sanan (Raaamtun UT) Oikein elämän opetusten ja ohjeiden vastaisuudesta tuomioksi, SYYSTÄ (kaikki vääryys ja pahuus) = synneistä seuraamuksia. = Sitä; "sitä saa mitä tilaa", Oikeuden mukaisuuden Lain alaisuutta.

      Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen. Kaikille hyväksi, Oikeuden mukaisuuden Lainalaisuudesta, = Jumalan Sanan, = RaamatunUT mukaisudesta. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti, kaikkiin nähden puolueettomasti, vain kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi tavalla, tarkoituksella ja tavoiteella, = Jumalan siunauksen ja varjekunsen alaisuudessa elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe