Miehet?Mitä mieltä naisista jotka ovat patjoja?

whaat

Eli antavat monille ja aktiivisesti iskevät itselleen seuraa ja eillä on liiankin hyvä itsetunto. Ovat hyvinkin aloitteellisia ja puheet tyyliin "Kenen kanssa nuolin viime viikonloppuna?"

74

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Billuuuukato

      Sitä mieltä että on aika jees! pillua pillua pilluaaah pillua pillua pilluaah!

    • naisista

      On hienoa, että on monenlaisia naisia, patjoja ja pihtareita ja kaikkea siltä väliltä. Ujoille miehille aktiivinen aloitteellinen nainen on ainoa mahdollisuus päästä alkuun. Naisen itsetunto ei ole koskaan liian hyvä. Mitä vahvempi itsetunto sitä parempi petikaveri.

    • yksiyksinkeltainenmiä

      Aloit-teel-linen.

      Oho minnes lastit meni? OhOooooOOoooo oHo HoHo höhöhööööHH!

      Ja sitten seuraavaa öhö-höööÖÖÖöööö

      Oho OhO Ho Ho Oh hOOOoo hohohHOHO HOHOHOHOO!!!

      terveisin.yksi yksin-keltainen miääs turust ja toreilt niinku tietsä

      Ohhohtuliliianpitkänimimerkki ei-mahdukirjoittamaanpalkkiinmitäsmänytoikeinVoiOOSSInteHERÄ?

    • Lutka_ei_kiihota

      Lutka

      • SinullaOnOngelma

        Ihan uteliaisuudesta kysyn, että kuka sinua kiihottaa? Paavi kaavussa ja punaisissa kengissä? :D

        Kannattaa hakea apua lutkitteluongelmaasi.


      • Selvitäpääsi

        On olemassa kauniita ja siveitä naisia joiden moraali ei ole arveluttavaa.
        Se ettei nainen ole lutka, ei tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla tavoiteltu ja kaunis.


      • Selvitäpääsi

        Puhumattakaan siitä, että tuollaiset jokamiehen patjat eivät herätä luottamausta pidemässä seurustelu tai aviosuhteessa.


      • ghjkl89

        Puhumattakaan siitä mitä nämä "lutkat" pitävät seksikkäänä ja hottina ovat usein mahdollisimman kaukanan siitä. Useimmiten se fiksumpi ja kauniimpi tapaus on houkuttelevampi kuin lutka.

        Vrt joku ranskalainen kaunotar jossa on tyylia versus suomihoro tai jenkkityylinen britney spears.


      • buuuuuuuuuu

        Ja mitä sä tiedät ranskalaisista kaunottarista, isomahainen kalju suomiäijä?


      • Feminatsit_ulos_kiitos

        Se että olet tautinen lutka ei oikeuta muiden haukkumiseen.

        Itse en hauku koska tuo sattuu nyt vain olemaan totuus.


    • SinullaOnOngelma

      Jos mies on alla, niin silloinhan mies on patja? :D

      Jos olisit sinut itsesi kanssa, niin sinulla ei olisi tarvetta korottaa itseäsi muita halveksimalla. Mietipä, miten voisit parantaa itsearvostusi.

      • Sukupuolitautitesti

        No, vaikka se mies on alla niin sinuahan siinä pannaan. Oli asento mikä tahansa niin sinuahan siinä käytetään vaikka orkun saisitkin.

        Itsearvostukseni on mainio, siksi en sinunkaltaisiisi lutkiin koske.


      • sukupuolitautitesti

        Vaikka mies olisikin alla niin sinun reikääsihän siinä käytetään.
        Itsearvostukseni on erinomainen ja siitä syystä en kaltaisiisi lutkiin koske.


      • 188
        sukupuolitautitesti kirjoitti:

        Vaikka mies olisikin alla niin sinun reikääsihän siinä käytetään.
        Itsearvostukseni on erinomainen ja siitä syystä en kaltaisiisi lutkiin koske.

        Sairas kuva maailmasta ja ihmissuhteista jos seksi koetaan toisen ihmisen"käyttämiseksi".


      • Karuakyllä

        No, mieshän siinä enemmän saa kuin nainen, usein.
        Karu kielikuva kyllä, mutta vrt. prostituutio.


      • SinullaOnOngelma
        sukupuolitautitesti kirjoitti:

        Vaikka mies olisikin alla niin sinun reikääsihän siinä käytetään.
        Itsearvostukseni on erinomainen ja siitä syystä en kaltaisiisi lutkiin koske.

        No tosi ikävää sinulle, että olet ihan yksin. Mutta mietihän, mistä se mahtaa johtua? Aivan oikein, sinun häijystä luonteestasi, kieroutuneesta maailmankuvastasi ja vihasta jota syljet ympärillesi. Kannattaisi kokeilla terapiaa. Mitään et voi hävitä, sillä ei tilanteesi voi ainakaan huonommaksi mennä.


    • Annairmeli

      Mitä sulle kuuluu muiden tekemiset? Jokainen vastaa itse omasta moraalisesta käytöksestään ja ei ole sinulta pois vaikka jollain naisella oliskin aktiivinen sukupuolielämä.

      • hohhoijakkaaa

        No, eihän se kuulu. Halveksuntaa herättää silti, ja kieltämättä hieman sääliäkin.

        Tunnen monia tällaisia nuoria naistapauksia. Nykyaikana mitä enemmissä määrin.
        Nyt kun neljänkympin rajapyykki on ylitetty niin päällimmäisinä ovat kysymykset "Missä vanhemmat ovat ja missä vanhemmat olivat kun piti kasvattaa?"

        Paljon ilmaisia huoria on nykysuomenmaassa pilvin pimein. Ei se mitään, tuleepahan suominaisen maine tunnetuksi maailmalla.


      • hohhoijakkaa

        Sitten itketään puhelimeen "Taas mua ollaan pantu ja jätetty yääh!"


      • järkihoi

        Siis sinun mielestäsi vanhempien tulisi kasvattaa tytöistä pidättyviä ja itseään häpeäviä tyttöjä jotta te miehet saisitte ujon neitsytmorsiamen? Sillä sehän siinä on takana. Teitä pelottaa se että naisillakin on seksuaalisia haluja ja jos nainen toteuttaa itseään te leimaatte hänet lutkaksi.
        Haloo! Eihän teitäkään olisi olemassa jos äitinne ei olisi halunnut seksiä! Vai oletteko saaneet alkunne raiskauksesta?


      • uupumus

        Väärin. Mikäli nainen on pidättyvä, se ei tarkoita sitä että hänen tulee olla ujo neitsytmorsian. Itseään ei kuulu hävetä, itsearvostukseen ja hyvään itsetuntoon vaan kuulu sen verran selkärankaa ettei hae arvostusta makaamalla puolen kaupunkia kanssa. Mikäli nainen noin menettelee, epäilen hänen mielenterveyttään.

        Naisella saa olla seksuaalisia haluja, eri asia kuinka niitä toteuttaa. Mieti nyt, kumpaa arvostat ihmisenä enemmän: Itseään jakelevaa ja esittelevää vai rakkaan ihmisensä kanssa seksuaalisuuttaan toteuttavaa ihmistä? Mielestäni kun seksi ja rakkaus erotetaan toisistaan, tulee rumaa jälkeä. Tietysti jokainen taplaa tyylillään ja nykyaikana minua ei seksuaalisuuden saralla oikein mikään enää osaa järkyttää. Kaikenlaista on tullut nähtyä.


      • uupumus

        Mikäli minusta joku päivä tulee isä, niin pidän huolen etten anna tytärtäni kenenkään hyväksikäyttää ja opetan hänelle kyllä itsesuojeluvaistoa ja arvostusta sen verran, ettei tarvitse kaikkeen alentua, vaikka nykymaailma on sairas.


    • ElämässäänOnnistunut

      Hei, minä olen nainen jolla on ollut 50 sukupuolikumppania. Mennäänkö naimisiin?

      Kaupungilla kaikki tuntevat minut.

      • höpöhöpöö

        Älä valehtele! Olet mies joka elää seksin puutteessa ja siksi on katkera naisille!


      • ElämässäänOnnistunut

        Olen mies, joka mielummin vetää käteen kuin koskee lutkaan. Vaimonikaan ei ole lutka.


      • SinullaOnOngelma

        Vaimoparalla ei hyvin mene, kun nai lutkittelijaa ja vielä oikein vakinaisesti. Itseään kunnioittava nainen ei sellaista tekisi koskaan. Kun mies on vihapuhetta suoltava sovinisti, niin vähitellen hän murentaa vaimonsa persoonan pieneksi silpuksi.


      • 19v_siveä_nainen

        Eli mies on vihapuhetta suoltava sovinisti jos kertoo oman näkemyksensä keskusteluun?

        Feministien logiikka, miestä ei miellytä lutkamaisuus-> sovinisti

        Miestä ei miellytä ylipainoisuus-> sovinisti

        Miestä ei miellytä jokin piirre feminatsissa-> sovinisti

        Mutta "Mulle kelpaa vaan hyvätuloinen, komea, pitkä, lihaksikas mies tietynmallisella tukalla ja sinisillä silmillä!"

        Niin ja tietysti nainen voi vaatia että mies on sängyssä kokeneempi (ei neitsyt) mutta mies ei voi vaatia samaa toisinpäin, tai edes ettei sitä pimppiä olla jaettu ihan kelle vaan?


    • vapaushoi

      Raahautukaa äijät tälle vuosituhannelle! Te yritätte kynsin hampain pitää ikiaikaisista asenteista kiinni. Sori, se juna meni jo eikä tuu takas!
      Te yritätte leimata aktiivisen naisen lutkaksi vaikka hän käyttäytyy samalla tavoin kuin aktiivinen mies. Onko siis mies silloin ''lutka''? On, teidän mittapuulla mitattuna.
      Te myös luulette että sängyssä mies on se joka ''käyttää'' naista. Väärin. Se on täysin tasa- arvoinen juttu, kumpikin saa ja antaa. Te keskenkasvuiset miehet vaan haluatte ylläpitää näitä asenteita koska haluatte hallita naisen seksuaalisuutta.
      Onneksi on olemassa älykkäitäkin ja ajattelevia miehiä. Mutta enemmistö on sellaisia raukkoja kuin tällekin palstalle kirjoittaneet. Sääli tulee, he ovat hämmentyneitä ja aivan eksyksissä.
      Minua saa sanoa vapaasti feministiksi! Ymmärrän kyllä!

      • dojoing

        Itse halveksun seka mies että naispuolisia lutkia.


      • Hie
        dojoing kirjoitti:

        Itse halveksun seka mies että naispuolisia lutkia.

        Joo ei mussakaan aiheuta kunnioitusta panomiehet jotka mahtailee pillun määrällä. Itse ajattelen vain että eivät osaa sitoutua tai ovat sitotumiskammoisia, sääliksi käy sillä saralla


    • Provo.kaattori

      Jokainen puolestani tehköön elimillään mitä tykkää.
      Mutta miksi kukaan haluaisi "hallita naisen seksuaalisuutta"??

      Ja ovatko ne "älykkäät ja ajattelevat miehet" jotain epätoivoisia tai välinpitämättömiä nöyristelijöitä, jotka kenties haluavat jakaa naisensa koko kylän kanssa, vaiko miehiä, jotka haluavat vain sitä yhtä ja osaavat sanoa sen mitä naiset haluavat kuulla..?
      Mies kun ei halua jakaa naistansa kenenkään kanssa - ei ole koskaan halunnut, eikä tule koskaan haluamaan.

      • Hyisaatanah

        Minä en halua hallita naisen seksuaalisuutta. Jakakaa itseänne vapaasti niin kukaan surkimus ei jää ilman.

        Mutta vakavaan suhteeseen haluan naisen jota en koko kylän kanssa jaa.


      • Jklie
        Hyisaatanah kirjoitti:

        Minä en halua hallita naisen seksuaalisuutta. Jakakaa itseänne vapaasti niin kukaan surkimus ei jää ilman.

        Mutta vakavaan suhteeseen haluan naisen jota en koko kylän kanssa jaa.

        Eipä sellainen polkupyörä ole hyvää vaimomatskua


      • 1812

        Eipä halua naisetkaan puolisoitaan jakaa, mutta harva avioituva mieskään seisoo alttarilla poikuus tallella. Pidättyvyyttä on varaa vaatia vain silloin, kun on samojen arvojen mukaan itsekin elänyt - ja nimenomaan omasta halustaan ja valinnastaan eikä siksi ettei ole kenellekään kelvannut.


      • SinullaOnOngelma
        Jklie kirjoitti:

        Eipä sellainen polkupyörä ole hyvää vaimomatskua

        Miksi joku haluaisi olla "vaimomatskua"?


      • jklie
        SinullaOnOngelma kirjoitti:

        Miksi joku haluaisi olla "vaimomatskua"?

        en tiiä, toiset nauttii irtosuhteista ja toiset taas parisuhteista. onneksi porukka suosii jälkenmäistä


      • Keskiajalle.jämähtänyt

        Minä haluaisin olla vaimomatskua sille oikealle.


    • Västäräk

      ... Ja lutkat tulvivat sivulle puolustamaan itseään. Rehellisesti sanottuna, kuka mies tahtoo vaimokseen jokakundin kolunneen käytetyn haahkan?

      • järkihoi

        Ja te ette siis kykene ymmärtämään... Kenenkään naisen kunnia ja arvo ei ole teidän miesten taskussa. Kenenkään naisen ei tarvitse rukoilla teiltä yhtään mitään.Miksi? Koska naisen ihmisarvo on itsestäänselvyys ihan kuin tiedän miestenkin.
        ''Mies ei halua jakaa naistansa...Mies ei halua käytettyä haahkaa...'' Ja sitten kysytte että miten niin halutaan hallita naisen seksuaalisuutta. Juuri tuo on sitä, tuo ainainen määrittely, - kuka on lutka, kuka on neitsyt maria. Millä perusteella miehet vaativat itselleen puhtoisen tytön? Ai niin, teille miehille ihmisarvo on itsestäänselvyys, naisen täytyy se ansaita. Kun käyttäytyy normien mukaisesti, pääsee jonkun äijän vaimoksi!
        Kun puhun seksuaalisesti aktiivisesta naisesta, en puhu prostituoidusta, - lutkasta? - vaan naisesta joka tunnustaa ja tunnistaa oman seksuaalisuutensa eikä häpeä sitä. Tällainen nainen vaan käyttäytyy niinkuin miehet: jos hän haluaa seksiä, hän hankkii kumppanin, - ei kuitenkaan koko kaupungin miesten kanssa.
        Juuri tuo miehiä pelottaakin että nainen käyttäytyy kuin mies, että hän ei anna muitten määritellä itseään. Se ei kuitenkaan merkitse '' lutkailua''.


      • Karju.komia
        järkihoi kirjoitti:

        Ja te ette siis kykene ymmärtämään... Kenenkään naisen kunnia ja arvo ei ole teidän miesten taskussa. Kenenkään naisen ei tarvitse rukoilla teiltä yhtään mitään.Miksi? Koska naisen ihmisarvo on itsestäänselvyys ihan kuin tiedän miestenkin.
        ''Mies ei halua jakaa naistansa...Mies ei halua käytettyä haahkaa...'' Ja sitten kysytte että miten niin halutaan hallita naisen seksuaalisuutta. Juuri tuo on sitä, tuo ainainen määrittely, - kuka on lutka, kuka on neitsyt maria. Millä perusteella miehet vaativat itselleen puhtoisen tytön? Ai niin, teille miehille ihmisarvo on itsestäänselvyys, naisen täytyy se ansaita. Kun käyttäytyy normien mukaisesti, pääsee jonkun äijän vaimoksi!
        Kun puhun seksuaalisesti aktiivisesta naisesta, en puhu prostituoidusta, - lutkasta? - vaan naisesta joka tunnustaa ja tunnistaa oman seksuaalisuutensa eikä häpeä sitä. Tällainen nainen vaan käyttäytyy niinkuin miehet: jos hän haluaa seksiä, hän hankkii kumppanin, - ei kuitenkaan koko kaupungin miesten kanssa.
        Juuri tuo miehiä pelottaakin että nainen käyttäytyy kuin mies, että hän ei anna muitten määritellä itseään. Se ei kuitenkaan merkitse '' lutkailua''.

        Joko lutkailee tai ei, millään muulla ole väliä mitä tuohon höpötit.


      • mikätulevaisuus

        Olen ollut aivan liian monen kanssa, nimittäin kahden, ja minusta tehtiin sen perusteella lutka. Nimitys oikeutti juoruilijoita myös valehtelemaan miehiä olleen ja olevan enemmänkin. Juorukellot tietävä hlö sanoi heidän olevan kateellisia, ihmettelin että mistä syystä? Sanoi että kuvittelevat minun elävän huoletonta ja helppoa miestenbongauselämää. Elämäni on kaukana helposta ja huolettomasta eikä minulla ole miestä koska pettymysten jälkeen en uskalla tutustua keneenkään vaikka joku olisikin kiinnostunut. Mutta leiman olen jo saanut ja se on ihmisten silmissä nyt "totuus" minusta ja ilkimykset saavat kiehnata siinä mielihyvässään mitä ovat saaneet puheillaan aikaan.


      • Panzerkinder
        mikätulevaisuus kirjoitti:

        Olen ollut aivan liian monen kanssa, nimittäin kahden, ja minusta tehtiin sen perusteella lutka. Nimitys oikeutti juoruilijoita myös valehtelemaan miehiä olleen ja olevan enemmänkin. Juorukellot tietävä hlö sanoi heidän olevan kateellisia, ihmettelin että mistä syystä? Sanoi että kuvittelevat minun elävän huoletonta ja helppoa miestenbongauselämää. Elämäni on kaukana helposta ja huolettomasta eikä minulla ole miestä koska pettymysten jälkeen en uskalla tutustua keneenkään vaikka joku olisikin kiinnostunut. Mutta leiman olen jo saanut ja se on ihmisten silmissä nyt "totuus" minusta ja ilkimykset saavat kiehnata siinä mielihyvässään mitä ovat saaneet puheillaan aikaan.

        No et sä ollut aito lutka, fiksut kyllä hiffaa, ja muilla ei niin väliä.
        Pienessä kaupungissa nyt voi kuka vain menettää maineensa jostain käsittämättömästä keksitystäkin pikkujutusta, koska kade, vainoharhainen ja pahansuopa jengi ei kykene handlaamaan omaa elonsa mieleisekseen.


      • SinullaOnOngelma
        Karju.komia kirjoitti:

        Joko lutkailee tai ei, millään muulla ole väliä mitä tuohon höpötit.

        Lutkittelija lapseni isänä olisi todellinen painajaisuni.


      • jklie
        SinullaOnOngelma kirjoitti:

        Lutkittelija lapseni isänä olisi todellinen painajaisuni.

        se ei oo sellaista miesmatskuu ;)


      • Trouble.everywhere
        SinullaOnOngelma kirjoitti:

        Lutkittelija lapseni isänä olisi todellinen painajaisuni.

        Ai, kannattaa sitten olla tarkkana kenet valikoi - ja samoin siinä että luurangot kaapissasi eivät iske ilmoja pihoille siltäkään kenet valikoit..


    • ihaniaNaisia

      Hienoja naisia! Tapaan sellaisia viikonloppuisin ja muinakin päivinä.

    • Jokainentyylillään

      Minun puolestani jokainen saa jakaa alapäätään niin paljon kuin ikinä sielu sietää. Itsestäni ei moiseen olisi. Pelkkä ajatuskin oksettaa. Onhan niitä bordelleja, että sinne töihin vaan.

      Minulle seksi on vaan niin pirun intiimiä ja merkittävää puuhaa etten voisi hypätä sänkyyn kenen tahansa kanssa.

      Omaa rakastani en haluaisi jakaa koko kylän kanssa. Mielestäni ei ole mitenkään säälittävää eikä toista rajoittavaa, että pitää intiimipuuhat seurustelusuhteen sisällä. Taidan olla vanhanaikainen ja joutaisin takaisin keski-ajalle näine mielipiteineni. Olen suorastaan sairas ja säälittävä ihmisraunio. Säälikää minua kun en anna koko kylälle.

      • RouvaRahvas

        Se vaan, että keskiajallakin seksuaalisuus oli vapaampaa ja hyväksytympää, ainakin rahvaan elämässä ;)


      • Joonaszh

        Kyllähän ne siatkin parvessa nussii.


    • Lopinmies

      Itse en pystyisi irtosuhteisiin sillä koen seksin olevan osa rakkautta ja rakastelua. En saisi mitään irti irtosuhteesta joten runkkaan mielummin

    • Kyllä mää tykkään että nainen osaa antaa

    • NauttivaNainen

      Pidän seksistä ja olen erittäin kiitollinen, että minulle on annettu tämä nautinnon lahja - seksuaalisuus. Tietysti miehen tulee viehättää ja herättää kiinnostus. Jos tapaaminen sitten johtaa seksiin, niin se on nautinnollista ja huumaavaa. Siinä toinen ei anna eikä toinen ota, vaan se on kahden tasavertainen kokemus. Pakko tunnustaa, että naiset nauttivat seksistä ihan oikeasti.

      Jotenkin olen pahoillani ettei kaikilla ole yhteyttä seksuaalisuuteensa, mutta joka tapauksessa elämä voi olla sisältörikasta.

      • hamsutin

        Nimenomaan juuri näin! Mutta jotkut miehet jotka ovat kasvaneet jotenkin kieroon, pelästyvät kun huomaavat että nainenkin nauttii seksistä, ihan kuin se olisi miesten etuoikeus. Ja ikävä kyllä jotkut käyttävät vanhoja asenteita hyväkseen ja leimaavat naisen lutkaksi: sehän nauttii seksistä, mikä lutka!
        Olen jopa törmännyt tapaukseen jossa tyttö torjui miehen ehdotukset ja mies kosti laittamalla huhun liikkeelle että tyttö on huora. Tämäkin todistaa sen että vielä nykyäänkin nuo vanhat asenteet elävät ja tuollainen leima pysyy vaikka kohde olisi viaton.


    • 19v_siveä_nainen

      Miksi kaikki arvot on heitetty nykyaikana metsään? Ja heti jos jollain on vielä omia arvoja tallella yhteisön painostuksesta huolimatta, feminatsit heti haukkumassa.

      En aio olla pahoillani siitä että en nussi ympäri kaupunkia, ja toivoisin että ymmärtäisitte että miehillä omat mieltymyksensä emmekä voi heitä pakolla käännyttää. Ja voisitteko olla panostamatta meitä, menneisyytenne virheet ja se että olette nyt täynnä tauteja ei ole meidän syytämme.

      • lopinmies

        mennäänkö naimisiin? :D


      • SinullaOnVapaus

        No ei tuollaisen pikkutytön nyt tietenkään vielä tarvitse harrastaa seksiä, eikä se ole mikään aikuisuuden merkki että sitä harrastaa (tai että ei harrasta). Eikä sitä tarvitse harrastaa ikinä, jos ei huvita. Odottele ihan rauhassa hetkeä, jolloin tilanne tuntuisi sinusta itsestäsi sopivalta.

        Tytöt, älkää koskaan salliko miesten painostaa teitä mihinkään, ei tässä asiassa, eikä missään muussakaan.


    • SellaistaSeOn

      Vuosituhannet saattavat vaihtua, mutta mies ei muutu.
      Huora on huora vaikka voissa paistaisi ja huorasta ei ole äidiksi eikä vaimoksi. Monet rikkinäiset perheet luodaan tällä tavalla.

      Saatan olla vanhanaikainen, mutta mielestäni monilta perhedraamoilta säästyttäisiin ikäli irtosuhteet pistettäisiin pannaan. Etsikkoaikoina, kun siis sitä elämänkumppania etsitään, olisi sitten helpompaa tavata oikea tyyppi. Näin kärjistetysti mielestäni irtosuhteet rikkovat ihmistä jollain tasolla AINA!

      Puhumattakaan niistä, jotka käyttävät toisten seksuaalisuutta hyväkseen toisita piittaamatta, ja ne lukuista vanhat sedät, jotka nuoria tyttöjä kuolaavat.

      Mielestäni naiselta kuuluu odottaa tiettyä TYYLIÄ ja tahdikkuutta, omanarvontuntoa ja sitä, että miehille näytetään tarpeentullen se PAIKKA. Naisen tulee olla puhdas ja kunnioitusta herättävä. Miehen tulee myös tällaista naista kunnioittaa.

      Lutkat ovat erikseen ja myöskin ne itserakkat kikattelevat kanalaumat, jotka voidan jättää oman onnensa nojaan. Ja tietenkin ne "panomiehet"/jännämiehet jotka ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Maailma ei ole helppo nuorisolle tänä päivänä ja tuskin on ikinä ollutkaan..

      • keskitieparas

        Puhut kertakaikkiaan järkeä ja olet tasapuolinenkin vielä!
        Huorista puhuttaessa olisikin otettava huomioon se tosiseikka että huorien luona käyvistä miehistä valtaosa on naimisissa. Ja sitten nämä samat miehet parjaavat ja halveksuvat noita naisia. Mitä kaksinaismoralismia! Eräskin arvon aviomies kävi rajan takana ilotytön luona. Kotiin tultuaan jonkin ajan kuluttua vaimo huomasi pikkupoikansa kulmakarvoissa pieniä ötököitä. Isukki kun oli tuonut tuliaisia ulkomailta!
        Kirjoitat että naisen tulee olla ''puhdas''... Miten sitten käy kun aviomies haluaa seksiä? Kun pikkuvaimo suostuu, muuttuuko hän likaiseksi, onko mies saastuttanut hänet?
        Eiköhän anneta naisen olla normaali, inhimillinen olento. Ei nosteta naista jalustalle sillä moinen puhtauden vaatimus on epäoikeudenmukainen ja kultainen sädekehä polttaa ennenpitkää haavoja otsaan.


      • SellaistaSeOn

        Mielestäni parisuhteessa/avioliitossa harrastettu seksi on ns. "puhdasta" mikäli ehtona on että osapuolet rakastavat tai vähintäänkin välittävät toisitaan eivätkä alennu kaikkeen eläimelliseen irstailuun. Näitäkin on.

        Aika usein nuo aviolliset maksullisissa käyvät saastat etsivät juuri niitä "lisäkikkoja ja kiksejä" niiltä naisilta mihin oma vaimo ei suostu. Esimerkkinä vaikka se anaaliseksi.
        Aika monelle miehelle se vaimo on vain tapa saada minimimäärä seksiä. Surullista.

        Mikäli aviosuhteessa kumppanukset ovat myös henkisellä tasolla synkassa kys. ongelmaa harvemmin tulee.


    • Blörbsisz

      Muna luiskahti ulos sukijalihaksesta blörbäblörbs!
      BLÖRBÄ blörbs!
      blörbs blörbs blöööörbs!

      Onhan tää karhun elämää lehmää mää mää

    • Blörbsmunablörbs

      Muna sujahti ulos sukijalihaksestani BLÖRBÄ BLÖRBS

    • peukutalas

      Te joiden mielestä naista vaan ''käytetään'', tai ''pannaan'' , jättäkää naiset rauhaan sillä teistä ei ole sängyssä mitään iloa! Teidän käsityksenne seksistä on naurettava ettekä tiedä kyseisestä asiasta yhtään mitään, sen paljastaa säälittävät kommenttinne.

      • lorttokaalo

        Naista vaan pannaan ja käytetään suuseksiin


    • monille

      Ei ongelma ole se joka antaa eikä se joka saa. Asiasta kitisevät on ne jotka ei saa eikä anna. Pihtarille tuollainen antelias nainen on pelottava uhka.

    • pillua.mulle.ny

      Sitä mieltä että kyllä ilmainen billu kelpaa. PILUAAH PILLUAH PILLUUUAAAH!

    • Supersport_m_93

      Puhdas se naisen pitää olla.

      Ja kun naisillakin on omat vaatimuksensa kumppanille, miksei meillä olisi varaa valita sen vertaa ettei koko kylän lorttopilluja?

      Ei hätää, kyllä te viellä jollekkin pelkkään jyystämiseen kelpaatte.

    • Horttokaalo

      Minä tahtoa lorttobilluaah billuab pillua pilluu-aaah!

      Avatkaa haaranne minun kärsäni lävistää aivonne.

    • villinuoruus

      En ole pitänyt kirjaa kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä. Veikkaisin semmoista kahden ja kolmen sadan välillä. Ja ikää on hieman alle 30v. Osa oli "setämiehiä" ja osa ihan kaveriporukassa tai harrastuksissa ym. tavattuja. En kadu sitä että olen päässyt tapaamaan kaikenlaisia miehiä, niin sivistyneitä kuin sivistymättömiä. Matkustelemaan ja ostamaan kaikkea kivaa itselleni. Jos olisi patjana miehelle ihan vaan seksin takia, niin silloin saisi olla aika nymfomaani tai hellyydenkipeä. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa mieheltä tiettyjä asioita, ja antaa siksi. Mitä nyt itse kukin on vailla; omakotitalo, avioliitto, lapset, parempi työ.... Itse nautin seksistä, ja voin sanoa saaneeni jokaisesta panostani jotain tyydytystä.

      Kaiken kaikkiaan kokemukseni ja keskusteluni miesten kanssa on opettanut, että osa miehistä haluaa pettää kumppaniaan vaikka olisi hyvä vaimo kotona. Mutta se on pieni prosentti. Suurimman osan kohdalla on kotona pihtaava ja valittava akka. Vaikka olenkin normitöissä käyvä ja opiskeleva, niin mielestäni naisen kuuluu miellyttää miestä tietyissä asioissa. Mikäli tätä ei tapahdu niin turha itkeä, kun mies pettää.

      Nyt olen ollut muutaman vuoden uskollisena suhteessa ja avioaikeet mielessä. Sekä lapsia toivottavasti. Enkä kaipaa vaihtelevuutta miehissä enää. Ymmärrän niitäkin, että tämmöinen elämä jää helposti päälle. Ja voi olla enää vaikeaa sitoutua yhteen. Mies ei tiedä ihan kaikkea, vaikka tietää että mulla on villi nuoruus takana. Toisaalta hänelläkin on omat villit opiskeluvuotensa, joten eipä ole turhaa tarvetta kaivella toisen menneisyyttä kun on tehnyt sen kanssa rauhan. Namaste!

      Mielestäni naisella on täysi oikeus päättää miten haluaa omista ruumiintoiminnoistaan nauttia. Siinä missä miehelläkin.

      • Hyifemnazi97

        Nohyisaatana!


      • vaikka.feministi.minakin

        No voi hyi hyvä luoja sinäpä vasta sisäänajettu tapaus olet- ja noin pirun nuorikin vielä. Kyllä nykyaika on sairas!

        Ja vielä tuo ettet osaa edes hävetä tuota käytöstä vaan rohkeana mainostat sitä täällä.


      • huheijaa

        ja tämän takia olen varuillani parisuhdemarkkinoilla


      • TekopyhyysOnOngelmasi
        vaikka.feministi.minakin kirjoitti:

        No voi hyi hyvä luoja sinäpä vasta sisäänajettu tapaus olet- ja noin pirun nuorikin vielä. Kyllä nykyaika on sairas!

        Ja vielä tuo ettet osaa edes hävetä tuota käytöstä vaan rohkeana mainostat sitä täällä.

        https://www.youtube.com/watch?v=TQZrG71mwe0


      • vaikka.feministi.minakin

      • Niinpä.niinn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe