kuin nuorena

nuori13

kuin nuorena aloitatte tytöt ja pojat panemisen

22

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekatyttö

      olin 16v ja tyttö oli samaikäinen ja samalla luokalla. Tehtiin se silleen vaan kaikilta salassa, ei seurusteltu muuten ollenkaan, se vaan pyys mua koulun jälkeen sen luokse ja kysy että tekiskö sulla mieli? Se oli nähnyt jo kauan että mä olin tuijotellu sitä. Se ei ollut neitsyt mutta tiukkaa oli....kauaa en tosin ekalla kerralla pystynyt pidättelemään
      kun laukesin....

    • mirjatta

      Hänen sisällekkö?

    • Veijjjjjo

      Ei vieläkään olla aloitettu.

      T: Veijo 72v

    • himonorja

      Olin 13 v kun naapurin setä istutti tappinsa päälle....Ensteks se sattu,mut senjälkee oon käyny kerjäämässä kulliaa,harva se päivä :)

    • poika13v

      Oon 13 syksyl 14 ja haluisin jo panna...

      • Olen 17 syksyllä ja pelkkä ajatus panemisesta hirvittää.


      • Uusperuna
        huomenta kirjoitti:

        Olen 17 syksyllä ja pelkkä ajatus panemisesta hirvittää.

        Mitä se sellainen paneminen on? Perunoita pannaan maahan kyllä keväällä. Mut ei se oo mitään hirveetä. Tosin voi siinä tulla hiukan hiki ja multaa kynsien alle. Mee ihmeessä rohkeesti ens kesänä panemaa, niin saat myös rahhaa siitä. Minnuu alko jo nyt panettaa ihan hitosti. Tulis ny kesä ja siemenperunat et pääsis panemaan ne maahan.


    • teuvo41

      Se oli vuonna 1956 kun olin 15 vuotias kun naapurin tytön kanssa hässittiin meidän ladossa heinien keskellä oltiin molemmat silloin neitsyitä ja tämä kyseinen tyttö on nykyinen vaimoni

    • 20123

      Menetin neitsyyden 13-vuotiaana.

      • Arvi61

        Voit sie opettaa minnuu, ku mie en oo ollu silleen? Kai sie oot jo aikuinen, jotta on lupa opettaa. Mie oon hiukan ujo, mut nähhää vaik pimmeessä, jot ei puna näy.


      • Einoleinoo
        Arvi61 kirjoitti:

        Voit sie opettaa minnuu, ku mie en oo ollu silleen? Kai sie oot jo aikuinen, jotta on lupa opettaa. Mie oon hiukan ujo, mut nähhää vaik pimmeessä, jot ei puna näy.

        Tein tosta biisin sanat: Mie on böndelt, pimees ei näy puna eikä muna


    • hiihigihgu

      Taisin olla 14 ja poikaystävä oli 15 :)

    • minävaan4

      Olen 15v ja neitsyt :3

    • tietäjägrandalf

      Hyvä ikä on noin 15 ylöspäin.

    • Saamatonko

      En oo vielkää ja olen nyt 22w. Oonko luuseri?

    • tyttö16v

      Panin ekan kerra 11-12v meijä luokan ihanimman jätkänkaa discossa! SUOSITTELEN PANEMAAN KOULUJEN DISCOISSA VAIKKA VESSASSA!!!!

    • 8838

      Mä olen 16.v poika ja en ole ollenkaan pannu ketää...evvk koko panemiselle,kuka oikeesti muka 2000-luvulla panee?
      Herätkää ihmiset!
      Perseitähän me vaan nuolla,ei me kalliita kaluja käytetä,ne on pinta kamaa jolla houkutellaan muijii.

    • rqwrqw

      Kuin vanhana ite lopetit

    • Mielenmaltti

      En tiedä onko tää provo vai ei. Mutta tässä vastaus. Ensinnäkin, kysyjä paljastaa kysymyksellään autuaan tietämättömyytensä seksistä. Kysymys on peräisin netin sivustoilta, ja perustuu luulolle, että "paneminen" se vasta on jotain. Jospa kysyjä malttaisi kasvaa henkisessä mielessä riittävän kypsäksi ymmärtääkseen, mihin kahden toisistaan tykkäävän välinen seksi perustuu. Se on: välittämiseen. Aika usein rakkauteen. Tunteet ovat mukana. Kyse ei ole mistään teknisestä suorituksesta. Tätä eivät tiedä ne, jotka ovat hankkineet "panotietonsa" netistä.

      On harhaluulo, että ihastuminen toiseen ihmiseen johtaisi automaattisesti "panemiseen", mikä muuten terminä on halventava ilmaus rakastelulle. On kummallista (johtuen netin sivuista vissiin), että "paneminen" olis jokin ykkösjuttu. Vääristynyt käsitys seurustelusta. Seksi on toki tärkeetä, ihan parasta toisinaan - mutta ei mikään itsetarkoitus.

      Fyysisesti rakastelun voi aloittaa varmaan tosi nuorena. Mutta onko henkisesti valmis? Ja aina kun aloittaa seksisuhteen, niin tyttö voi tulla raskaaksi? JA poika isäksi? Semmoista ehkäisyä ei olekaan, joka ei joskus pettäisi. Niin, että kun mietit ikää, milloin seksisuhde aloittaa, niin ota huomioon milloin voisit ottaa vastuuta vauvasta? Milloin olet kypsä vanhemmaksi?

      • Kyllämietiiän

        Mitä sie puhut jostai tuntteesta ja rakkauvesta. Se on kuule niin että kun on siinä iässä niin ei mikkää muu kiinnosta eniten ku se seksi. Et sie oo tainnu vielä sitä pökkimisen illoo kokkee jos sie nuin avuton oot. Elä kuule tuu sie puhhuu ennenkun on kokemusta.


    • Peter-Pan_ei_ole_homo

      Paneminen ei ole tapahtuma, joka aloitetaan, se vain alkaa.

    • Nykyisin18

      No tuota. Olin 14v ja poikaystävä 19. En kyllä tiedä mitä se mussa sillon näki, kun olin niin lapsellinen häneen verrattuna. :D Ei sillä, hyvin meidän yhteiselo on jatkunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe