Miten 11 vuotialle rahaa?

iPhone5

Hei! olen siis 11v tyttö ja tarvitsisin NOPEASTI rahaa
nimittäin menen serkkuni luokse n. kuukauden päästä olen siellä viikon
menen ihan eri paikkakunnalle ja nykyisellä puhelimellani ei saa kunnon kuvia (en sitten halua sitä puhelinta vain kuvien takija enkä sitten mene ihan mihinkään naapurikaupunkiin)
mulla on ihan p*ska kännykkä ja säästän iPhone 5
ja tiedän että nyt siellä tulee varmaan jotain tämmösii kommentteja: ei h*lvetti joku 11v kakara haluu iPhonen
Minulla siis on ollut iPhone 5s mutta se meni rikki (sain siis sen rikkimenneen puhelimen joululahjaksi ja IHAN TIEDOKSI MINÄ EN HAJOTTANUT SITÄ vaan siskoni lainasi sitä ja hajotti tiputtamalla vahingossa maahan puumajasta) Äiti ja isä eivät suostu maksamaan edes puolia nyt tästä uudesta puhelimesta mihin säästän nyt itse
meillä oli vielä koulu-ajoilla viikkorahasysteemi eli jos huone oli pysynyt siistinä eikä koulusta tullut viestejä sekä auttoi pikkusiskon kanssa (3v) oli mahdollista saada 16€ viikko mutta nyt sitä viikkorahasysteemiä ei ole enää kesälomalla ja äiti antoi meille molemmille (siis minulle ja 9v pikkusiskolleni) 10€
se ei kauheasti riitä :P itsellä on nyt rahaa (mukaanlaskettuna tuo 10€) niin 25€ suunnilleen
äiti ei anna viedä jotain ilmoitusta tuohon lähikauppaan että voisin tehdä pieniä töitä joten... help

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahaajanopeasti

      Mäki tarvin rahaa ku lähetään ulkomaille elokuus... Mä saan viikkorahaa 6€.

    • Käräjille

      Haasta vanhempasi oikeuteen kidutuksesta . Tuollainen nuukailu on tuomittavaa.

      • iPhone5

        Puhuitko mulle :D


    • poppooiuu

      laita nettin ilmoitus suihinotto 25e kerta..tienaat varmasti

    • kapuz

      anna miesten laueta suuhusi ja nielet esim 50 euroo kerta kohta sulla on rahat!

    • minävain123

      Jos on aurinkoinen ja lämmin päivä mene jollekin isolle rannalle keräämään pulloja! Ota kumihaskat ja käsidesiä mukaa ni voit tonkii roskiksii. Viime kesänä kun tein tollee viikon ajan joka päivä ni tienasin satasen! :D Ja ain jos kadulla tulee vastaa pullo tai tölkki ni ota se vaik ei se kyl paljo auta... Voit myös mennä naaapureilta kysymään tarvisko koiraa ulkoiluttaa tms pientä maksua vastaan esim 5€ lyhyt lenkki (10-30min) ja 10€ pitkä lenkki ( 30min)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe