Kuinka rentoutua ihanaisen seurassa?

jäykkis

Mä meen aina ihan jäihin yhden ihanan naisen seurassa. Mulla on oikeesti huumorintajua ja Tykkään jutella ihmisten kans, mut heti kun Tää tietty ihminen on paikalla niin oon niinku seipään niellyt. En varmastikkaan anna kovin hyvää kuvaa itsestäni, vaikka niin kovasti Tykkään juuri hänestä...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12plus4

      Kas. Mä oon tilanteessa, jossa se toinen osapuoli on mun seurassa ku seipään niellyt. Lohdutuksena voisin sanoa, että hänestä huomasi että jäätyily liittyi kiinnostukseen ja jäätyilystä huolimatta hänen persoonansa ja huumorintajunsa on paistanut kaiken aikaa läpi. Mä viihdyn hänen seurassaan vaikka hän jäätyisikin ja oikeestaan hänen jännittämisensä on ihan söpöä, mut tietenki toivon että se pystyisi jo olemaan rennommin oma itsensä. Luota ittees ja anna itelles lupa olla sellanen ku oot. Ku sä huomaat että se toinen pitää susta ni se jäätyilykin jää.
      Ihastuttava persoona siis näkyy, mut siinä mielessä se ainainen puihin meneminen käy rasittavaksi, että välillä sellanen näyttää melkein siltä kuin se toinen osapuoli ei olis kiinnostunut tai että se ei haluis avautua mulle. Mä oon itekki melkonen jännittäjä, mut oon vaan todennu et asiat ei etene jos antaa jäätymiselle vallan.

    • urveloidenurvelo

      Onpas "kivaa" että on olemassa muitakin jotka käyttäytyy niinkuin mä. :D Siis kaikkien muiden ihmisten seurassa mä osaan olla sangen normaali ja rento, mut tä yks ainut jonka seurassa mielellään olis mahdollisemman edustava niin ei, ei tuu mitään. Mut kun mä oon niin ihastunut ja mä oon niin varma että mä pilaan kaiken jäätyilemällä niin sithän mä jäädyn entistä pahemmin. Kiinnostais vähän vähemmän niin sit ei olis mitään ongelmaa. :D

      • Mitäsnytsittentehdään

        Tietääkö hän, että olet ihastunut? Ja miten suhtautuu jäätyilemiseesi? Senhän voi toinen tulkita joissain tilanteissa myös välinpitämättömyydeksi.


      • urveloidenurvelo

        Tietää se että mua kiinnostaa, joo. Tä on tapailuasteella, ja hän suhtautuu kyllä kiitettävän ymmärtävästi.


    • jäykkis

      Kiitos tsemppauksesta! Näinhän Se just taitaakin olla. Sitä just oon ajatellutkin että välillä musta saa varmasti sen kuvan ettei vois vähempää kiinnostaa, vaikka tunteet on just päinvastaiset. Sit toinen vetäytyy ja mä ajattelen että sitä ei kiinnosta, ja sitten onkin jo mieli maassa. Täytyy koittaa relata nyt ja luottaa että kaikki on hyvin.

      tässä naisten välisessä rakkaudessa tuntuu että on niin paljon isommat panokset ja riskit Tossa kiinnostuksen ilmaisemisessa muutenkin, että sitä on niin kauhean varovainen. En haluaisi loukata ketään, enkä myöskään itseäni.

      olen vasta aika hiljattain antanut itselleni luvan tykätä naisista, joten tämä kaikki on niin uutta minulle, mutta ah niin ihanaa että ihan päätä huimaa välillä.

      • mitäsnytsittentehdään

        Ihastuminen on kaunista ja suloista, en osaa kuvitella, että siten loukkaisit ketään. Kesä tuli, jäät suli :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe