Hello kaikki

Stephan5

Minun nimi on Stephan. Olen naimisissa soumalaisen naisen kanssa yli 30 vuotta. Opin suomen kielltä hänelta. Minun suomenkieli ei koskaan tule oleen niin hyvä kuin teillä, mutta harjoittelen.
Olen tehnyt töita fysiikassa yli 30 vuotta (mostly in mathematical physics and partly in particle physics)
Mielestäni olis kiinnostavaa keskustella suomalaisten kanssa. Voi vaihtaa ajatuksia, ja samalla voisin kehittää soumenkieltä.

Mitä mieltä olet?

Stef

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dihuisiyuay

      Tervetuloa palstalle Stephen.
      Tällä palstalla ei kuitenkaan kauheasti fysiikasta keskustella, koska yksi jankuttaja on karkoittanut todelliset asiantuntijat muille sivustoille.

      Mutta tee avauksia aiheesta jotka sinua kiinnostaa, jolloin voidaan ottaa kantaa niihin.
      Jos et tiedä jotakin sanaa voinet korvata sen englantilaisella sanalla.

    • uhhiii

      Sen verran varottaisin, ettei täällä kovn montaa korkeakoulutason fysiikkaa lukenutta taida olla.

    • trolli01

      trolli

    • EhkäEiTämäPalsta

      Kaunis ajatus, mutta varoituksen sananen. Tämä ei ole mitenkään kovin korkeatasoinen palsta, etkä saa täysjärkistä ajatuksenvaihtoa täällä aikaiseksi. Kaikki, aivan kaikki palstat, jonne anonyyminä saa kirjoitella, kerää täysin kaistapäistä kommentointia. Ihmisille ilmestyy suuri ja täysin ontto kohta, aivojen paikalle.

    • martta00

      No avaapa Stephen malliksi jokin keskustelu, niin katsotaan.

      • kfok

        Joo, olen marttan kanssa samaa mieltä, että kaikennäköisiä myynti-insinöörejä täällä on tekemässä tehtäviä ja sitten on tuo OSP-höpöttäjä, niin oikeita fysiikantehtäviä todella tarvittaisiin.


    • No_hope

      Hello and sorry Stephan,

      I think and not only the undersigned the Finnish science is on low level. There is now Nobel prizes, youngters Olympic mathematical winners etc. You are wasting time hanging on these pages.

      Even those people you read on these pages, are quite out of reality.

    • Stephen5

      Siis jos te Somelaiset keskustelisitte minnun kanssa, niin oma fyysinen fysikkani kohetuisi samalla. Minne osso hyvvä Somen kiäli, koska minnu isäni pojan siskon isä oli fysiikan opettaja peruskoulussa. Itse olen vysiikan maisteri.
      Niin minnulla oli se kysymys vysiikasta, eli jos transaktiivinen kollektrori laitetaan surisemaan neliseinäiseen astiaan, jossa on myös kansi ja pohja, niin muuttuuko veden kondesio ioni tasoltaan postivviseksi vai negatiiviseksi, jos astiaan johdetaan 6 hevosvoiman virta? Kiitos jo kaikille etukäteen, kun otitte minnut avosylin vastaan.
      Ai niin toinen kyssäri tähtitieteestä. Jos saisin rakennettua niin tehokkaan avaruus sukkulan, joka kulkisi 1,5 kertaisella valonnopeudella, niin montako päivää kuluisi, että pääsisin koko maailman kaikkeuden halki. Päivän tarkkuus riittää, tunteja, eikä minuutteja ei tarvi kertoa.

    • tapani_stephan

      harvinaisen tyhmä tapani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe