Voimakas isku oikeaan käteen tai otsaan

LihavanaHelsingissä

Pedonmerkillä voi maksaa ostokset. pedonmerkin voi kaivaa otsasta tai kädestä pois ja laittaa kiinni pieneen virtalähteeseen, jolla voi ladata pedonmerkkiä.

Tätä voi tehdä toinen pedonmerkitty tai pedonmerkitsemätön. Pitkäänkin voi pedonmerkityn tiliä käyttää. Jopa vuosikausia jos pedonmerkitystä poisotettu ei pääse kuolettamaan pedonmerkkiään vaan on poistettuna muonaluvusta tai vankina salaisessa paikassa.

Mitkä aineet pedonmerkissä ovat sellaisia tai mikä aine, että se aiheuttaa ihmiskehoon päästessään paiseita?

Olen seurannut ihmisiä ja huomannut monen jumalattoman pitävän itseään älykkäänä kun eivät ymmärrä Jumalan olevan olemassa ja pitävän Jumalan lapsia tyhminä, koska ymmärtävät Jumalan olevan olemassa.

Ajan kanssa pedonmerkistä valuu ainetta itsestänkin kehoon aikaansaaden paiseita?

Minä en ota pedonmerkkiä. Sitä olen miettinyt otanko mukaani merkitsijän vai annako hänen murhata itseni kun kieltäydyn ottaamsta pedonmerkkiä.

HUOM! KAIKKI TÄMÄ SILLÄ OLETUKSELLA ETTÄ PEDONMERKKI ILMENEE VARMASTI MIKROSIRUKSI TMS. MIKROSIRU KATTAISI IHMISKEHOSSA KAIKKI PEDONMERKKIIN KUULUVAT YKSITYISKOHDAT.

Huom! Jos tiedät yhdenkin yksityiskohdat johon mikrosiru pedonmerkkinä sopisi niin mainitsethan asiasta?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LihavanaHelsingissä

      Huom! Jos tiedät yhdenkin pedonmerkkiin yhteensopimattoman yksityiskohdan, jota mikrositu ei täytä niin mainitse asiasta.

    • Simelius

      Se todennäköisesti islamiin tämä merkki. Se tarkoittaa lyhyesti sanottuna lojaaliutta allahille tekoina ja ajatuksina. Mitä näemme tapahtuvan? Isis ja vastaavat tekevät niitä tekoja joita koraani velvoittaa. Islam ryöstäytyy joka puolelle ja uhkaa koko maailmaa. Ei siinä mitkään muut vaihtoehdot tule kyseeseen kuin että islam on peto ja merkki on tämä mitä yllä sanoin. Tämä on minulla vielä uskon asteella mutta kun seuraa islamin edesottamuksia, niin tämä näkemys vain vahvistuu.

      • Toisenryhmänneitsyt

        miten pelkästään muslimi ja ateisti voivat ostaa ja myydä?

        Itse ostan ja myyn tasaisen tahtiin ja olen pedon merkitsemätön kristitty.

        Yhtä lailla ateistien ajatukset ja teot ovat Jumalalle uskottomat.

        Minä sanon että mikrosiru on kyseessä: syön kilon appelsiineja ellei jossain vaiheessa tule sellainen päivä jolloin ensimmäisten ihmisten otsaan tai käteen on asetettu mikrosiru, joka joitaa laskutuksen automaattisesti.

        Kehotan suht varakkaita uskovia ostamaan tai kasvattamaan ruokaa kaiken varalta. Ruokaa ei tarvitse heittää hukkaan kun syö varastosta. Kriisitilanteessa selviää vähällä ruoalla kun psyy paljon paikoillaan ja liikkuu hitaasti energiaa säästävästi.Maaseutu on parasta aluetta koska järvestä saa tuoretta kalaa ja metsästä tuoretta lihaa. Herra voi myös järjestää ruokaa.

        Paljon riippuu ylöstempausajankohdasta ja pedonmerkin käyttöönoton ajankohdasta kauan joutuu kestämään vaikeita aikoja, lopun aikoja.


      • Simelius
        Toisenryhmänneitsyt kirjoitti:

        miten pelkästään muslimi ja ateisti voivat ostaa ja myydä?

        Itse ostan ja myyn tasaisen tahtiin ja olen pedon merkitsemätön kristitty.

        Yhtä lailla ateistien ajatukset ja teot ovat Jumalalle uskottomat.

        Minä sanon että mikrosiru on kyseessä: syön kilon appelsiineja ellei jossain vaiheessa tule sellainen päivä jolloin ensimmäisten ihmisten otsaan tai käteen on asetettu mikrosiru, joka joitaa laskutuksen automaattisesti.

        Kehotan suht varakkaita uskovia ostamaan tai kasvattamaan ruokaa kaiken varalta. Ruokaa ei tarvitse heittää hukkaan kun syö varastosta. Kriisitilanteessa selviää vähällä ruoalla kun psyy paljon paikoillaan ja liikkuu hitaasti energiaa säästävästi.Maaseutu on parasta aluetta koska järvestä saa tuoretta kalaa ja metsästä tuoretta lihaa. Herra voi myös järjestää ruokaa.

        Paljon riippuu ylöstempausajankohdasta ja pedonmerkin käyttöönoton ajankohdasta kauan joutuu kestämään vaikeita aikoja, lopun aikoja.

        Eikös sitä pedonmerkkiä sovelleta käytäntöön pedon valtakunnan alueella? Ei sen alueen tarvitse koskettaa koko maailmaa. Raamattuhan on kirjoitettu israelilaisten näkökulmasta. Nythän tätä merkkiä sovelletaan Sudanissa jossa tietyillä alueilla ei saa ostaa tai myydä jos ei pokkuroi allahia. Tämä tulee käytäntöön sharian vaikutusalueella missä se on käytössä. Ranska on muslimimaa kolmen neljänkymmenen vuoden päästä ja sitä rataa jos tämä meno jatkuu. Hollannin on arvioitu tätä menoa olevan muslimimaa kymmenessä vuodessa. Islam on jokatapauksessa suurempi uhka kuin Venäjä vaikkei se peto olisikaan. On naiivia olla ottamatta islam huomioon.


      • Muista että pedon luku on ihmisen luku, eli kyseessä on ihmis johtoinen valtakunta, joka kumartaa omaa viisauttaa.

        Eli juuri sellainen, kuin jossa jo elämme.

        Ei Islam tule saamaan kaikkia maita ja kieliä, mutta tasvalta on jo hyvinpitkälle saanut, eli kuninkaan arvoa ansaitseva valtamuito, sillä johdossa ei ole kuningas, vaan virkamiehet, tai määrä aikainen johtaja, joka siis ei ole arvollinen valtakunta saamaan kuninkaan arvoa.

        21. Ja hänen sijaansa nousee kelvoton, joka ei ollut saapa kuninkaan arvoa. Hän tulee keskellä rauhaa ja anastaa juonilla kuninkuuden. (Daniel 11:21)

        Tässä siis kuvataan tätä viimeisen kuninkaan tuloa maailmaan, eli tasavallan, joka ei oikestaan edes ole kuninkuuteen pohjautuva valtakunta, sillä kunigasta ei ole tasavallassa, vaan virkahiehiä.


    • Viiva-koodi-

      MIllä sinä kaivat ihoon tatuoidun viivakoodin pois?

    • Simelius

      "Pedon merkki

      Jae 16

      "Ja hän saa kaikki, niin pienet kuin suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja sidotut, ottamaan merkin oikeaan käteensä tai otsiinsa:"

      Pitäisi olla aivan selvää, että tämä peto kuvaa uskonnollista valtaa, koska me näemme, ettei asema, varallisuus, eikä poliittinen asemakaan suojele ketään siltä, että hänet pakotetaan ottamaan pedon merkki. Ja mikä on pedon merkki? Kun luetaan jakeet asiayhteydestä, niin pitäisi olla selvää, ettei merkki ole sisään istutettu mikrosiru tai sosiaaliturvaan liittyvä henkilönumero (sosiaaliturvatunnus) tai mikään vastaava. Merkki on muodollinen uskollisuuden vala Allahille ja hänen profeetalleen Muhammadille. Pohjimmiltaan tämä merkki on tottelemattomuutta Tooralle. Se on yhden Tooran tärkeimmistä käskyistä (mitzvot) vastainen demoninen kopio, joka löytyy Israelin uskontunnustuksesta (Shema). "Kuule, oi Israel: JHVH meidän Elohim on yksi JHVH. Ja sinun tulee rakastaa JHVH:ta sinun Elohimiasi kaikesta sydämestäsi, ja kaikesta sielustasi, ja kaikesta voimastasi. Ja olkoot nämä sanat sinun sydämessäsi, jotka minä sinulle tänään käskyinä sanon: Ja sinun on opetettava niitä tunnollisesti sinun lapsillesi, ja sinun on puhuttava niistä istuessasi kotonasi, ja kulkiessasi tietä pitkin, ja maatessasi, ja noustessasi ylös. Ja sinun on pantava ne merkiksi käteesi, ja olkoot ne koristeena silmiesi välissä." (Devarim/5Moos. 6:4-8).

      Tämä tiettyjen Tooran jakeiden sitominen merkiksi käteen ja silmien väliin viittaa käskyyn raamatunlausekotelosta [the mitzvah of tefillin (phylacteries)], käskyyn, jota ei ole koskaan kumottu, vaan joka on yhä vielä erittäin tärkeä ulkonainen merkki sisäisen ihmisen sitoutumisesta Israelin kansassa vaeltamiseen ja Herran Tooran pitämiseen (niin kuin vihkisormus on merkki avioliitosta miehen ja vaimon välillä). Tämä vahvistetaan jakeessa 2Moos. 13:9, "Ja se olkoon sinulle merkkinä kädessäsi, ja muistolauseena silmiesi välissä, että JHVH:n Toora olisi sinun suussasi: sillä JHVH on tuonut sinut pois Egyptistä väkevällä kädellä."

      Sen tähden, samoin kuin raamatunlausekotelot kuvaavat uskollisuutta Israelin Elohimille (missä on lupaus pitää hänen Tooransa ajatuksissamme ja teoissamme), niin myös pedon merkki kuvaa uskollisuutta Allahille, islamin elohimille (missä on lupaus pitää Koraani ajatuksissa ja teoissa).

      Meitä ei pitäisi yllättää se, että väärä uskonnollinen järjestelmä olisi erittäin tärkeää Israelin kansalle annettua Tooran käskyä (mitzvah) vastaan."

      Tämä oli ote eräästä tulkinnasta.

    • Peto on valtakunta, eikä minkään valtakunan merkki ole mikrosiru, mutta joikasen valatkunna merkin voi ottaa itselleen, kumartaessaan kyseistä valtakuntaa.

      • Simelius

        Olen aina sanonut että katsotaan mikä se merkki tulee olemaan. Hyvä tietysti olisi olla siitä varmuus että tiedettäisiin varoa sitä. Islam on niin varteenotettava uhka että pidän sitä kovimpana ehdokkaana pedon rooliin. Siellä missä islam jyllää täydellä teholla, tapetaan vääräuskoiset elleivät kumarra pedon kuvaa eli islamia.


      • Simelius kirjoitti:

        Olen aina sanonut että katsotaan mikä se merkki tulee olemaan. Hyvä tietysti olisi olla siitä varmuus että tiedettäisiin varoa sitä. Islam on niin varteenotettava uhka että pidän sitä kovimpana ehdokkaana pedon rooliin. Siellä missä islam jyllää täydellä teholla, tapetaan vääräuskoiset elleivät kumarra pedon kuvaa eli islamia.

        Pedon luku on ihmisen luku, eli valtakunta, joka nojautuisi ihmisviisauteen.

        Eikö meidän aikamme ole juuri sitä aikaa, ja eikö tämä valtakunta ole saanut kaikki kansat ja kielet?

        Islamista tuskin on kyse, kun Pedon luku taroittaa ihmistä.

        Tämä aika on täynnään valheen vietelystä, jos jonkinlaista

        Uskooko siis joku, että vielä nousee valtakunta, jossa on enemmä viettelyksiä ja eksytystä, kun tässä nykyisessä?

        Kyllä tämä on valheen ja pedon aikaa, jota elämme.


      • Simelius kirjoitti:

        Olen aina sanonut että katsotaan mikä se merkki tulee olemaan. Hyvä tietysti olisi olla siitä varmuus että tiedettäisiin varoa sitä. Islam on niin varteenotettava uhka että pidän sitä kovimpana ehdokkaana pedon rooliin. Siellä missä islam jyllää täydellä teholla, tapetaan vääräuskoiset elleivät kumarra pedon kuvaa eli islamia.

        Ja etkö Simelius huomaa, miten aikamme pakottaa ihmistä tulemaan kaltaisekseen, arvoiltaan saman laiseksi, koulutksen ja yhteiskunnan korkeiden vaatimuksien varjolla?

        On tosiaan vaikeaa alkaa myymään, tai ostamaan kauppiaan asemassa, ellei todella mukaudu yhetiskntamme ja aikamme arvoihin ja tapaan elää.

        Tätä kaikke, jos et kumarra, niin ei sinua surmata, mutta toimintasi kuoletetaan kyllä.

        Eivät maailman ajat ole aina olleet tämän kaltaisia, kuin missä nyt elämme, vaan kaupustelu ja ostaminen on ollut paljon vapaanpaa toimintaa ennen, kuin nykyään, vaikka kaikki tehdäänkin korkean laadun varjolla.


    • LammasLammas

      Islamilaisessa maailmassa on paljon pahuutta.

      Kun katsoo jotainnohjelmaa , jossa käsitellään muslimeita niin valheita on jokaisessa tai lähes jokaisessa ohjelmassa ollut, jossa muslimi valehtelee.

      Näitä valheita on toistanut mm. YLE. Eikä vain yhtä kertaa. Gazan sota oli yksi tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe