vampyyri muutti mut

olin lauantaina kävelemäs kadul ja sit yks mies hyppää mun etee on sillee OON VAMPYYRI se lyö multa tajun kankaalle herään se on vetämäs mua preseeeseen oon silleen mitä vittuu se näyttää hampaansa oon sillee voi saatana sit se puree mun vekkulii ja oon silleen älä?? se on silleen mutta kun tekee mieli sit sanoin et haista paska mikä vittu oot se on silleen vampyyri ja laukee mun sisään ja superjuoksee ikkunast ulos ja sit menin kotii ja aamul ku heräsin nii olin sillee hyvä fiilis vaik mut raiskattii ja sit menin ulos ja olin sillee haluun syödä noi kaikki mut hillitsin itseni. tänää taas menin enkä voinu hillitä itteeni etin yksinäisen pojan ja sanoin oon vampyyri ja tein mitä mulle tehtiin.

15

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytkyllävituttaaihan

      Joo no se tyyppi oli vaa raiskaaja. On olemassa sekopäitä ja sitten niitä oikeita pirulaisia, jotka repii sut sellaseen kuntoon niin että verta lentää ,ettet edes pystyisi ajattelemaan koko asiaa. Luuletko tosiaan, että ne jättäis sut hellä mielisesti sellaseen kuntoon, että tulisit tänne kertoilemaan noita vitun jännittäviä juttujas.Et sä siitä kirjoittaisi," että voi vittu kun tuntuu hyvälle". Ihan tosi ei ne tule sun luo ja iske hampaitaan sun kurkkuun ja sitten vähä pökkää. Vittu kun ärsyttää nää kirjotukset joidenka tarkoitus on olla niin helvetin hauskoja. Vituttaa kun näitä lukee. Eikä se raiskaus ole mikään vitun hauska juttu, mieti vähän miltä tuntuu niistä, jotka on ryhmä raiskattu jossain Intiassa. Onko se niin vitun vaikeeta ymmärtää, että se raiskaus ei oo mikään helvetin hauska pila? Vittu. Täytykö tälläsellekin asialla omistaa oikein oma palsta. Ja vitut. Mitäpä, jos vaan saman tien tekisit jotain mieltä jalostavaa. Mäkin kohta omistan palstan sille ,kuinka helvetisti mua vituttaa nää "ihan hiton hauskat trollaukset". Jotkut trollit osaa olla hauskoja, mutta kaikki ei ilmeisesti hallitse hommaa. Ja jos pojista tykkäät nii ei se susta vampyyri tee. Tuli taas kyllä vähän auottuu päätään, mutta tällä kertaa kyllä vittu ihan syystä. Vittu.

      • en oo homo vitun ämmä ja oon nyt ollu vampyyri jo vähän enemmän aikaa eli voin raiskata sut vitun homo


      • nerdistiskeetaas
        nerdist kirjoitti:

        en oo homo vitun ämmä ja oon nyt ollu vampyyri jo vähän enemmän aikaa eli voin raiskata sut vitun homo

        Haista paska


      • Soritoivittusana
        nerdistiskeetaas kirjoitti:

        Haista paska

        Vau, tääl on viisaitki tyyppei XD Toi tyyppi on kyll....XD...outo.


      • raiskaanko sun persereiän?


      • Vittueikannatavaivautuu
        nerdist kirjoitti:

        raiskaanko sun persereiän?

        Jos vaan etsisit vapaaehtoista seuraa, nii pysyisit lain oikealla puolella. Mulla on ny vähä muutaki tekemistä. Soriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, eikä se olis sulle mikään elämys, ett ihan tiedoks vaa. Et missaa mitään honey-bunny;D


      • vitun huora runkkaan sit tolle tekstille


    • Nytkyllävittuhuvittaaiha

      Ou, chatch me bitch if you can with those slow moded brains:D Ja mä sitten kyllä olen ihan vitun vittujen saatanan lehmä homo,korjaus tohon sun sanomaas. Tuu vaa raiskaa jos vittu löyrät; voi olla kamalampi kokemus sulle "en oo homo"-tyyppi:D.voi kuule luvata, ett voi olla vitun vaikeeta ees löytää mut Hani-pupu;D Joo ja totta kai sä voit aina yrittää, mutt maailma on julma ja niin joku päivä sä ehkä tajuat julman totuuden. Enkä mä sanonu, että oot homo: sanoi vaa, että ei pojista tykkääminen vamppia tee. Lue tekstiä tarkemmin muru. Teit ite iha oman oletuksen. . Homo nyt ei ylipäätään oo edes haukkuma sana, ett antaisitko jo sen sanan ylikäytön olla. Tekee tekstistäsi ihan vitun vittua.Voithan sä aina yrittää raiskata tän vitun homon, jos se sua niin vitun kauheesti saa kiksejä tuntemaan. Taitaa kuitenkin ihan yritykseks jäädä. Toinen vaihtoehto on tietysti ihan psykiatri, mutt itse ihmiset nää valintansa tekee;)
      Terkkuja ja vampyyrin hampaita kurkussa.

      • tl;dr mut jos viel puhut tuun ja raiskaan sut ja sustakin tulee vampyyri!


      • Nytvittuenusko
        nerdist kirjoitti:

        tl;dr mut jos viel puhut tuun ja raiskaan sut ja sustakin tulee vampyyri!

        ÄhähäääääääääääääääääääääääääÄÄÄÄäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääähääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.
        No kokeile onnees muru:ppppppp


      • no helvetin homo mitä vittua älä homoiile mun kanssa ämmä


      • vitttttukuloukkaannuin

        Tais tulla luuuuuu kurkkuu:D Sitä paitsi sun olis pitäny sanoo ihan vitun vittujen saatanan lehmä homo. Ny kyll loukkaanuin iha vitun paljo, ku kutsuit mua vääri T~T


      • vittu lopeta toi saatana käyttäjä nimen vaihto vitun homo mikä sua vaivaa oot homo kusipäine mulkku ja vihaan sua saatanan homo ämmä


    • Anonyymi

      Pitäkää turpanne kiinni tai mä tapan teidät

      • mitä sä uliset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe