Satanen vetoo

vinetto.ville

että Hoikkala hakkaisi Huhtasalon jos vaan tilaisuus tulisi.Hoikkala ei oo mikään turha jätkä.

37

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhdaskukka

      Voittaja tulee ehdottomasti olemaan Esko. Jarmosta ei ole yhtään mihinkään!

    • tenu.ville.tietää

      Eihän sinulla raukalla ole edes satasta.

      • Puhdaskukka

        Kyllä Matti lainaa minulle!


      • hymyilevä.hiihtäjä

        Hiekkako ?


      • ulkonäkö_paranee

        Säästäkää jätkät rahanne,sitä ottelua tuskin tulee,koska Hoikkala ei saa otelu lupaa
        enkä minä mitään vammasta alia mätkiin,siinä voi kärsiä muukiin kun ulkonäkö?
        Vaikka onko siinä paljon kärsimisttä??Vaikkei tässä ittekään komeita olla??


      • Jarmo.kylmänä
        ulkonäkö_paranee kirjoitti:

        Säästäkää jätkät rahanne,sitä ottelua tuskin tulee,koska Hoikkala ei saa otelu lupaa
        enkä minä mitään vammasta alia mätkiin,siinä voi kärsiä muukiin kun ulkonäkö?
        Vaikka onko siinä paljon kärsimisttä??Vaikkei tässä ittekään komeita olla??

        Koko Ikaalisen pitäjä antaa ihan varmasti luvan, on se niin paljo kaikille vittuillu.


      • pajavajakki
        Jarmo.kylmänä kirjoitti:

        Koko Ikaalisen pitäjä antaa ihan varmasti luvan, on se niin paljo kaikille vittuillu.

        hyvö homma. turpaan vaan jampea


      • pajan_taakse
        pajavajakki kirjoitti:

        hyvö homma. turpaan vaan jampea

        Näitä on kuultu tarpeeksi,menkää pajan taakse ja vetäkää käteen?Se helpottaa
        hetkeksi??


    • JarmoHoikkalaTäti

      Olen tässä asiassa täysin Huhtasalon puolella, vaikken yleisesti ottaen kannatakaan väkivaltaa. Liika on kuitenkin liikaa.

      • pelkurisuku

        Kova on uhoaminen, ei ainakaan ryssä uskalla tällaiseen
        maahan hyökätä koska tietää että uhoajat nousevat
        lantapatterin alta maattuaan piilossa neljä vuotta.


      • JarmoHoikkalaTäti
        pelkurisuku kirjoitti:

        Kova on uhoaminen, ei ainakaan ryssä uskalla tällaiseen
        maahan hyökätä koska tietää että uhoajat nousevat
        lantapatterin alta maattuaan piilossa neljä vuotta.

        Jatkosodassa ainoastaan alle 0,5 % SDP:n miehistä oli metsäkaartissa. Lantapatterin alla tuskin kukaan.


      • navetan.takana

        Kyseleppäs missä Kilvakkalan miehet olivat?


      • JarmoHoikkalaTäti
        navetan.takana kirjoitti:

        Kyseleppäs missä Kilvakkalan miehet olivat?

        Kilvakkalan miehet eivät halunneet menettää turhaan henkeään taisteluissa ystävällismielistä Neuvostoliittoa vastaan.


      • vanhaa.katkeruutta

        Kovasti näyttää harmittavan Kilvakkalan miehiä etteivät
        ystävällismieliset neuvostoliittolaiset päässeet ihan
        iholle osoittamaan ystävyyttään heille Naganilla.


      • lyhyt_sota

        Ei Venäjä tänne hyökkää,suurempi vaara on Nato ja USA koska ne pelkää Venäjää
        Naton ja USA:n joukot harjoittelee jo Suomessa ei täällä ole Venäläisiä näkynyt?
        Tämä maa on vallattu alle viikossa jos tän joku haluaa?Ei Venäjä Suomella mitään
        tee?Itse olen Venäjällä käynyt kymmeniä kertoja?Lähinnä sitä kiinnostaa Balttia
        ja sitä Nato pelkää koska Kalingrad on siinä välissä?Venäjän armeija on vahvin
        maailmassa ja sillä on Kiinan tuki.Jos Kiina pistää Usan velaat maksuun niin USA
        ei saa yhtään sotilasta atlannin yli.USA:lla ei ole euroopassa muita liittolaisia kun
        Englanti.tuskin muut euroopan maat haluaa sotaa Venäjän kanssa.Koska tänä
        päivänä ei sodassa paljon miehiä tarvita.Kukaan ei tiedä millainen voima Venäjän
        armeijalla on ja mitä se mahdollisesti sodassa käyttää,kun siellä on esim:ydinkärkiä sen verran kun Nato mailla yhteensä??Kolmas maailman sota on
        ydinsota ja pallon tuho??Toivottavasti emme näe sitä??


      • pillerin.napsin

        Miksi Esko ei saa unta kun koko yön kirjoittelee, mitä aineita
        tulikaan Virosta ostettua?


      • lyhyt_u
        pillerin.napsin kirjoitti:

        Miksi Esko ei saa unta kun koko yön kirjoittelee, mitä aineita
        tulikaan Virosta ostettua?

        Unirytmi vähän sekaisin,mutta en ole koskaan tarvinnut unta kun 2-3tuntia,minä
        pärjään sillä,ei ole koskaan olut ongelmia herätä aamulla jos johonkin täytyy
        lähteä.Ja eikö se ole sama koska täällä kirjoittelee,Tosin joskus nukun 5tuntia
        velkoja pois,siis univelkoja,Enkä tarvi herätyskelloo enkä mitään mömmöjä?
        Näin kesällä uniirytmi menee helposti sekasin??


      • nisti.nisti
        pillerin.napsin kirjoitti:

        Miksi Esko ei saa unta kun koko yön kirjoittelee, mitä aineita
        tulikaan Virosta ostettua?

        Mitä aineita itte käyttelet kun aina noin sekasi?


      • ihan.normaali
        nisti.nisti kirjoitti:

        Mitä aineita itte käyttelet kun aina noin sekasi?

        Kirjoittelusi perusteella on ihan selvää että Esko on huomattavasti vähemmän sekasin kuin sinä. Mieti hieman omia kirjoituksiasi.


    • knuppisekas

      Karvanoppa syö diapamia,särkylääkeitä,vetää pollee,piriä ja hasaa

      • mustalaisgay

        Vetää pollee??Onko polle joku pari kymppinen kundi?


    • eskon.pikkuserkku

      Hoikkalan väite että Esko olisi sekasi ei pidä paikkaansa. Hän on terävässä kunnossa.

      • ja.takaa.järjen

        Rouva tekeytyy pikkuserkuksi.


      • En ole mitään sukua Eskolle. Sukujuureni ovat aivan muualla kuin Ikaalisissa.


      • homostelevatko.veljesi

        Sukusi surkeus on hyvin tiedossa etkä ole täkäläisille
        sukua joten älä esitä pikkuserkkua.


      • Minulla ei ole tarvetta esittää Eskon pikkuserkkua. Pystyn tuomaan sanottavani esille aivan yhtä hyvin Rouva Hoikkalana!


    • JuhaniVee

      Minä olen Esko pikku serkku .

      • aino.äänessä

        Rouva tekeytyi taas jälleen kerran vinkkumaaniksi.


      • Onko Juhani sittenkin Aino=Myllys ?


      • aino.äänessä kirjoitti:

        Rouva tekeytyi taas jälleen kerran vinkkumaaniksi.

        Terve kaimani!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe