En halua olla homo!

Masentunuthomo

Ikää 17 vuotta ja vieläkään en halua hyväksyä homouttani. Elämä on yhtä helvettiä tän asian kanssa. Voin rehellisesti sanoa että vihaan itseäni homouteni takia. Tekisin oikeasti mitä vaan, että saisin olla vaan normaali. Mutta ei.

Minä vihaan homoja. Vihaan homoutta. Olen kateellinen sekä heteroille, että seksuaalisuudestaan ylpeille homoille.

Olen oikeasti ihan loppu. Haluan eroon homoudesta. Haluan aikanaan vaimon ja lapsia. En olla homo. Haluan olla normaali.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homo_18vee

      No olethan sinä normaali siinä missä kaikki toisetkin. Ongelma on vain sun itsesi tekemä ongelma sun oman pääsi sisällä. Ei sukupuolisuus tai sukupuolinen suuntautuminen määritä ihmistä kuin vain osittain. Ihmisyyttä ei laisinkaan.

    • Omituinen234

      Joo ei ihan kuulosta homolta... Jos olisin homo, niin haluaisin olla homo, mutta en ole. Mikä vittu sua vaivaa?

    • etvoivalita

      DEAL WITH IT. Mikä sua oikee vaivaa tossa? Se ettet pysty täyttää muide odotuksia / haluut olla joukkoon sulautuva ja "normaali", pitää ol vaimo, 2 lasta ,omakotitalo, kesämökki ja duuni kunnos? HYVÄKSY MIKÄ OOT, se helpottaa.

    • tyyppijokahyväksyittens

      Mikä on ajanu sut siihen,että vihaat homoutta? Jos kyse on jostain perheen/suvun ja sun omista periaatteista niin ehkä ajan kanssa ne muuttuvat. Itsell on ollu tota samaa pitkään,vaikken "sateenkaarikansaa" vastaan ollut..Kuitenkin oon oppinu hyväksyy itseni näin ja ehkä saan omantapaisen perheen myöhemmin.Ei homous estä kokonaan perhettä..Sulla ei vaan ole silloin vaimoa ja lasta,ellet aio
      alkamaan esittämään heteroa :/

    • Onnetontako

      Tsemppiä sinulle kohtalotoveri. En minäkään halua olla homo ja olen kateellinen heterokavereilleni kun he ymmärtävät naisten päälle. Itse en tule koskaan hankkimaan poikaystävää, mutta tyttöystävän haluaisin vaikka seksuaalisesti se ei houkutakaan. Onkohan sellaisia tyttöjä olemassakaan, jotka minusta tykkäis senkin jälkeen kun tietäisivät mikä olen? Mikä pakko on olla homo, jos sattuu sellainen taipumus olemaan?! Itse en ainakaan halua olla, enkä halua antaa seksuaalisen suuntautumisen määritellä miten minun pitäisi elämäni elää. Haluan vaimon ja lapsia. Kuvittelevatkohan tytöt etten ole heistä ollenkaan kiinnostunut, jos ne huomaavat homouteni? Tämä on varmaan aika vaiettu aihe , mutta toivon että löydän elämänkumppanin joka on nainen eikä mies.

    • heterothomoja

      Täällä taas huomaa, kuinka yhteisö sekoittaa ihmisten päät.. Ne eivät tosiasiassa taidakaan olla homoja, jotka homoilevat, vaan ihan jotain muita...

      • gfuiiujiuj

        Taitaa olla enemmänkin niin, että uskontojen, vanhempien suvaitsemattomuuden ja yleisen homofobisen asenneilmapiirin vuoksi nuoret homot pelkäävät olla homoja ja haluaisivat kieltää taipumuksensa. Kukaan ei taida tietää kuinka paljon tästä syystä solmitaan onnettomia (mies-nainen) lumeavioliitoja, jotka pättyvät eroon ennemmin tai myöhemmin.


      • hgarfdgbnhdhbd

        Puhut gfuiiujiuj vähän mutta asiaa.
        Uskonnot ovat syy kaikkeen pelkoon, pelosta johtuvaan vihaan ja fobiaan.. no fobiahan on pelkoa.
        Ja näitä aivovammailuja kun jaetaan sukupolvelta toiselle, niin ei tarvitse yhtään ihmetellä kuinka ihmistkunta on tässä tilassa kuin nyt on.


    • trollslayer

      Jos sä oot syntyny seksuaalisen suuntauksen kanssa jossa pidät pojista niin ei sitä voi ruveta vaihtamaaan vaikka aivopesukeskukset ja aivovammailijat niin sanoo.
      Mitä vikaa sinä sitten luulet itsessäs olevan? Minäpä vastaan: ei yhtään mitään.
      Sen sijaa että oma gaydar heilahtaisi, niin trollitutka kylläkin käy ylikierroksilla. Don't feed the troll.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe