kävin uimassa pippeli paljaana

pippelipoju

Tänään pääsi ensimmäistä kertaa uimaan ja menin uimaan ihan nakuna pippeli paljaana vaikka rannalla oli tyttöjäkin. Oli kivaa, tytöt vaan naureskeli kun mä juoksentelin siellä rannalla pippeli heiluen. Niin ja oon 11 v.

17

6194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimmmmiii

      Hahaaa miksei voi uida jos on karvoja, mulla on ilmestyny pari viikkoa sitten muutamia pili karvoja. Ja oon uinut tällä viikolla mökillä alasti joka kerta.

    • rentopoika

      Olin kerran itekki nakuna uimassa.

    • Wertuerss

      Mutta sen pippelin voi myöskin piilottaa...

    • Oletko_vähän_nolo

      Ihan varmasti nauroivat katkarapuasi.

      • Mä_ainakin_olen_nolo

        Mut ei haittaa. :) Näkisittepä mun katkaravun, siinä sitä riittäisi naurettavaa kun se on saanu jo tähänkinmennessä paljon huimiota.


    • Anonyymi

      Tänään on kuuma kesä päivä lähdin pikkuveljen kaa uimaan ja menin uimaan ihan nakuna pippeli paljaana pikku veljeni perässä vaikka rannalla oli tyttöjäkin. Oli kivaa, tytöt vaan naureskeli kun mä juoksentelin siellä rannalla pippeli heiluen pikkuveljeni perässä . Niin ja oon 14 ee poika ja veljeni on 12 vee

      • Anonyymi

        ”Tänään on kuuma kesäpäivä” päivätty 2022-11-30.
        Siis kuuma kesäpäivä marraskuussa. Missä ihmemaassa asut?


    • Anonyymi

      Oot sus apina

    • Anonyymi

      Tykkään uida nakuna ja oon 14v karvaton vielä se on velttona siinä 7cm

    • Anonyymi

      Noloo

    • Anonyymi

      Uin kanssa usein alasti naapureiden kanssa, yksi maaseudulla asumisen etuja.
      Heillä on poika ja tyttö ja tytön kanssa ollaan molemmat jo murrosiässä, poika on 10v.
      Tietty kun usein saunotaankin yhdessä koko porukka, niin ei nyt sillain ujostella alastomuuttakaan.
      Tosin pari kertaa on käynyt vähän nolosti, kun olen uinut tämän tytön kanssa kahdestaan tai ollaan oltu saunassa kahdestaan. Eli mulla on alkanut seisomaan, kun olen katsonut häntä. Tai no, hänen pilluaan, mutta kuitenkin.
      Tosin ei siitä nyt ole tullut mitään seuraamuksia kylläkään, vaikka on hänkin ollut ainakin punastumisesta päätellen aika nolona... Katsonut kyllä myöskin aika uteliaan näköisenä mun vehjettäni, mutta ei ole nostanut siitä mitään mekkalaa.
      Onpa joskus tullut runkattuakin jälkeen päin.
      Mutta yleensä ei ole noita "ongelmia" ollut ja jos mulla on ollut olo jälkeen päin, niin tosiaan olen runkannut tätä tyttöä ajatellen ja pari kertaa hänen äitiänsäkin ajatellen.

    • Anonyymi

      Iso pippeli sulla

    • Anonyymi

      Iso pippeli

      • Anonyymi

        Sinua luultiin ensimmäisen eli vuotesi aikana tytöksi.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe