olenko liian lyhyt ikäisekseni?

Olen 14 vuotias tyttö ja olen vain 157 cm ja jalankoko on 36 ja pikku veljelläni joka on 9.v. Niin se on saman pituinen kun minä ja sen jalankoko on 37/38

26

402

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääpiö_ililil

      Oot

      T:172cm ja saman ikäne, ton kokone eskarissa

      • 157 eskariis!!!!??? Normaalisti about 130 ofc


    • erillainetyttö-01

      Et mun mielestä.Kaikill on erillaisii vaikuttavii tekijöit ett miks joku on pitkä ja toine lyhyt. Ite oon 158cm ja kans 14v :3 Kyll monet muutkin on tälläsii "lyhkäsii" ^^

    • Lyhyt

      Mä 158cm ja jalka kokoo 35-36

      • Lyhyt

        Ja oon siis 14-vuotias :D


      • Lyhyt

        Olen siis 14-vuotias :D


      • Lyhyt

        Olen siis 15-vuotias :D


      • Lyhyt

        Olen siis 13.vuotias :D


      • Lyhyt

        Olen siis 12-vuotias :D


      • Lyhyt

        Olen siis 16-vuotias :D


      • Lyhyt

        Oon siis 211-vuotias :D


      • hdbvxdkhd

        Ok


    • mminä

      Olen sua muutaman sentin lyhyempi ja 14 myös :DD
      Joskus ärsyttää olla pieni, mutta olen tullut tulokseen, että pienenä on mukavaa
      - pojat ovat lähes aina pidempiä
      -pienet ovat yleensä nopeita ja ketteriä (itse mielestäni ainakin)
      -pienen koon kenkiä löytää hyvin alennusmyynneistä :D
      -voi käyttää vaikka minkälaisia tolppakorkoja olematta poikia (tai oikeastaan muitakaa xD) pidempi
      -ihmiset näkevät sut paremmasta kulmasta
      (eivät alhaalta nenäkarvoihin)
      - sua pidetään söpönä ja pojat tykkää ;)
      Älkääkä nyt pitkät loukkaantuko, nämä samat jutut pätee tottakai joihinkin pitkiinkin mutta tossa vaan lyhyyden hyviä puolia :))))

    • minvaan

      Ihan sopivan kokonen oot. Sitäpaitsi kasvanet vielä joitakin senttejä tuosta.

    • tyttölapista

      Mä oon 14v ja 148cm pitkä :D Jalan koko varmaan 34. Arvatkaa onko nolooo :D

    • gdfdsfwdfewfwf

      Lyhyet tytöt on tosi söpöjä <3
      En oo itekään mikään kauheen pitkä, oon poika 17v ja 175cm

    • Tyytyväinen14v

      Et oo liian lyhyt. :) Ite 13v koht 14v 163 cm tyttö. Enää pituutta en kasva ja oon tyytyväinen et en kasvakkaa enään! :)

    • Pitkulaaaaaaine

      No tämä ihana asia eli murrosikä astuu kuvaan tässä kohtaa elämää. Itse olen 14 ja päätä pidempi parastakaveriani. Ja meillä taitaa lyhin kasi olla 145cm

    • Tyttö17v

      Et ole! Aikusissa ihmisissäkin on paljon 157 senttisiä naisia.
      Itse 158cm pätkä, 17-vuotias tyttö. Pituus oli mulle ongelma vielä sun ikäsenä, ajattelin aina olevani liian lyhyt ja toivoin vaan olevani pidempi. Nykyään oon kääntäny mun pituuden vahvuudeksi enkä edes toivo enää olevani pitkä. Miellän itseni enemmänkin söpön lyhyeksi enkä osais kuvitella itteeni pitkänä.:D
      Vielä seiskaluokalla sain ikäviä kommentteja lyhyydestäni, mutta enää en ole saanut kun ihmiset kasvanut eikä pituus enää merkkaa juuri mitään kenellekään, se on vain pituus ja onneksi ihmiset useimmiten ajattelevat niin kun ovat jo hiukan aikuistuneet.
      Olen saanut jopa paljon positiivista palautetta kuinka olen söpön lyhyt, just sopivan pitunen, lyhyet tytöt on söpöjä, ei naisen tarviikkaan olla pitkä, kuulemma ihana halailla yms ku on lyhyt tytsy jnejne. :)
      Älä turhaan murehdi pituuttasi! Jos saat ikäviä kommentteja, koita olla välittämättä vaikka se vaikeeta onkin. Koita ajatella että asia kyllä muuttuu muutaman vuoden sisällä. :-)

      Ainiin, saattaa myös olla että sitä pituutta tulee sulle vielä joitakin senttejä lisääkin!

    • minävaan00

      Minä olen 15 v tyttö ja n. 160cm pitkä. :/ Olen koulussa saanut kuulla kun minua kutsutaan pätkäksi tai kääpiöksi. Eihän se kivaa ole mutta onneksi niin ei enää tehdä minulle. Joskus tuntui etten ikinä löytäisi poikaystävää mutta ei auta kuin odottaa sitä oikeaa joka pitää minusta omana itsenäni <3

    • Anonyymi

      Mä oon 11 ja 145cm jalan koko 38. Yks kaveri on 11 ja 150cm ja jalan koko 42. Se on mua jotain kuukauden vanhempi. Pituudella ei ole väliä kaikki on täydellisiä yksilöinä. Ei voi olla liian lyhyt eikä liian pitkä. Ei voi olla liian kevyt tai liian painava. KAIKKI on hyviä just sellasina ku ne on. Joten ottakaa ilo irti omasta kropasta ja pitäkää kivaa. Hyvää päivän tai yön tai aamun tai illan jatkoa:)

      (•^•) (•~•)

    • Mä oon 15v ja 150cm pitkä enkä kasva tästä enään yhtään

    • Ja jalan koko on 34

    • Anonyymi

      Joo oon siis 10 ja oon n.130cm ja monet meidän luokan pojat on tyyliin päätä pidempii ja on se vähän noloo vilkutella sieltä alhaalta kun muitten päät on pilvissä

    • Anonyymi

      Ja meidän luokan pisimmät on tyyliin 150cm ja mä jotain 130 cm niin onhan se vähän noloo

    • Anonyymi

      Mä oon 14-vuotias ja oon vaa 150cm ja kengän koko on n. 35,5 tai 36. Ei oo yhtään hauskaa ja äitin puolen suvusta on todella lyhyitä alle 150cm ja taisi olla yks 143cm….

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe