Autokoulu Kari kokemuksia

TodellaPettynyt

Kävin tuossa äskettäin Autokoulu Karissa syventävän vaiheen ja autokoulujen välillä miettiville pikku vinkkinä, että välttäkää kyseistä yritystä.
Asiakaspalvelu oli suoraan sanottuna hanurista. Aikaisempiin autokoulukokemuksiin verrattuna olin todella pettynyt. Rakentavasta palautteesta ei sielä oo ikinä varmaan kuultukkaan. Pelkistä virheistä saa kommenttia ja hyvin menneet osiot jääkin sitten sanomatta. Omasta ja muidenkin mielestä olen kohtuu hyvä kuski, joten siitä ei oo kiinni.
Voisin kirjottaa vaikka viis A4-paperia siitä, mikä tuon yrityksen asiakaspalvelussa mättää, mutta luultavasti kukaan ei jaksais lukee niitä, joten yritän mahdollisimman lyhyesti kertoa yhden tilanteen, minun mielestä täysin epäreilun semmoisen.

Firman pyörittäjä, Kari itte, ajattelee vanhanaikasen koulutustyylin malliin, että opettaja määrää tahdin ja oppilas sitte nöyrtyy ja kyyristelee hänen mahtailunsa alla. Esimerkkinä, rata-ajoa edeltävänä päivänä pidettiin teoriatunti. Tunnin päätteeksi Kari sanoi, että olkaa kaikki ajoissa paikalla, tasan jälkeen ei enää pääse sisään eikä todistusta saa. Tasalta yks henkilö oli tulematta paikalle ja mentiin sisään. Ensimmäiset 10 minuuttia Kari yritti saada jotain videota toimimaan, joka ei loppujen lopuksi lähtenyt ollenkaan toimimaan. Puhelin soi monta kertaa, mutta löi vain punaista luuria, vaikkei mikään ollut vielä alkanut. Tää myöhässä tullut henkilö tuli sitten paikalle ja selitti, että oli ajanu 15 km väärään suuntaan ja huomannut, että oli väärässä paikassa ja sen takia myöhässä. Vaikkei me muut oltu ehditty tehä vielä muuta kuin ootella, että video saatais pyörimään, niin Karipa ei ottanut tätä kyseistä henkilöä enää mukaan vaan passitti kotiin, vaikka maksut oli suoritettu ja ymmärrettävä myöhästymisen syy. Ja kyse ei ollut mistään ajoharjoitteluradan asettamasta säännöstä, että tasan jälkeen ei enää sisään pääse, vaan joku Karin oma periaate, josta ei aikonut joustaa. Olin niin pöyristynyt tilanteesta, etten saanut suutani auki.
Muutenkin Karilla on tosi omituinen (lue ylimielinen) tyyli opettaa, eikä hän tunnu tajuavan että autokoulu"oppilaat" maksaa hälle ison summan tuosta opetuksesta.

19

2053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetouhua

      Samanlaisia kokemuksia. Hämmästyttävää, että yrittäjällä on nykyään varaa tuottaa näin ala-arvoista palvelua. Halvalla ei todellakaan hyvää saa!

    • strezze88

      En tunne juttua sen paremmin, ajoin ison A- kortin Karissa.Hinta oli kylän halvin Todella asiantuntija oli tää moottoripyöräkouluttaja ,joku Ari. Henkilöauto-opetuksesta en tiedä, mutta tää MP-ope tiesi mistä puhuu.. Tajuttoman hyvä jätkä näyttään käsittely tehtävät ite pyörällä.Opin tosi paljo siellä ja halpa a-korti

    • tottamooses

      Totta kai on halpa kun jotuu ajamaan kaikki tunnit omalla pyörällä.

    • Huijaustako

      Mielenkiintoista että firman facebook sivuilla 5 tähteä antaneista yhtä henkilöä lukuunottamatta, kaikki arvostelut on annettu ennen kun firma vietti edes avajaisiaan. Kuulostaa siltä että sukulaisia/kavereita on käytetty valheellisten arvosteluiden antamiseen.

    • Ällistynyt

      Jos opetuksen taso on samaa luokkaa kuin monikieliseksi itseään mainostavan toimitusjohtajan kielitaito, ei palveluita kannata ostaa vaikka kuinka halvalla saisi! Best wishesh for every woman...

    • SaisikoVaihtaaAutokoulua

      Ihanaa että minulla on kohtalotovereita. Kunhan pääsen ton perusvaiheen ohi, niin en ikinä halua olla tekemisissä ko.firman kanssa. Olisinpa selvittänyt tämän aiemmin mutta hinta ja sijainti ratkaisivat. Aivan mielivaltaista yrittäjän touhu. Toinen ope Kalle on kyllä hyvä.

    • tyytyväiskä

      Meidän poika kävi autokoulunsa siellä ja kaikki pelasi hyvin. Virheistä oli sanottu, ja niin pitikin - siitähän parhaiten oppii, kantapään kautta. Tyytyväisiä olemme.

      • Eiolehyvä

        Opettajana toimi siis autokoulun omistaja Kari.


      • Anonyymi
        Eiolehyvä kirjoitti:

        Opettajana toimi siis autokoulun omistaja Kari.

        Mikä sen karin sukunimi oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen karin sukunimi oli

        Oisko ollu Rajahalme ? Tai ehkä Leppänen.


    • Älkäämenkö

      Ite Kari huus räyhäs ja yritti hämmentää ajojen aikana. Inssiin ku mentiin halus et taskuparkkeeraan siihen ja rupes huutamaan ja räyhäämään et kaikki menee väärin. Siitä on sit hyvä lähtee inssiin. Onneks ajoin korttiana vaan takas ku oli aikanaan jääny kakkosvaihe ni ite inssiajo meni hyvin. Ei kiitos Karin

      • samppa18-vee

        Itse suoritin mopokortin ja nyt b-kortin. Ekalla meni läpi. Itellä ei oo moitittavaa:)


    • kalapuikko33

      En suosittele kenellekkään, omistajalla ylimielinen asenne. Älkää menkö!

    • yllättynyt40nainen

      En ollut aikaisemmin ajanut autoa ja alku oli todella haastavaa. Turhan jännityksen jälkeen ajo rupesi sujumaan ja kokeilin mennä kokeeseen minimi ajomäärillä. Sain sen läpi ja olen opetukseen tyytyväinen:)

    • Pussydestroyer69

      Onneksi meni konkurssiin räh räh kjeh kjeh

    • Anonyymi

      Sitä niittää mitä kylvää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe