Hammaslääkäri yrjö-koskinen

hammaslääkärikammo

Hei!
Onko kenelläkään kokemusta yksityisestä hammaslääkäristä tiina yrjö-koskisesta?
Entä muista yksityisistä riihimäellä?

t.hammaslääkärikammoinen

9

2606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommahoituu

      Joo, vuosi sitten vaihdoin kunnallisesta hänelle ja voin suositella!

    • Duunarivaan

      Kävin taannoin Tiinalla koska halusin testata laser-poran reiän paikkauksessa. Niinpä vaan poraus onnistui ilman puudutusta ja mainittavaa kipua. Hyvä mieli tuosta jäi ja käytän kyllä uudestaankin jos tarvitsen.

      En tiedä onko Riihimäen muilla yksityisillä vielä laser-poraa.

      • Tiina-Yrjö-Aune-Arvid

        Min en Tiina-Yrjölle tohtis mennä ...


    • voieitaasreikä

      Malttais vain kaikki pitää potilastiedot omana tietonaan....

    • jejjty

      Juu ei kannata rahojaan sinne tuhlata,asiakaspalvelu taidoton tyly ämmä!

      • Minus4Intakti

        "asiakaspalvelu taidoton tyly ämmä"

        Oho! Minulla on juuri päinvastaiset kokemukset, minua ja perheenjäseniäni kohtaan niin hän kuin hammashoitajansakin (vaiko suuhygienisti?) ovat olleet oikein sympaattisia, empaattisia ja ystävällisiä. Minusta on suorastaan mukavaa tavata hänet kerran vuodessa. ;-) Voisiko sinun (ja ehkä minunkin) kohdalla kyseessä olla "metsä vastaa" -ilmiö?

        Minulle on myös syntynyt sellainen kuva, että hänellä on rautainen ammattitaito - en tosin missään muuallakaan ole tavannut hammaslääkäriä, jonka ammattitaidossa minä pystyisin havaitsemaan minkäänlaisia puutteita.


      • hjshdhdjadha

        Pitää paikkansa, totesi hamaslääkäri.


    • hampaat0n

      viime käynnillä meinas lähtee koko leuka irti kun yks hammas piti poistaa

    • Anonyymi

      Suosittelen oli todella taitava kävin 2017 nyt olisi uudelleen menon aika. Viisuri poistettiin edellisen kerran enkä edes huomannut milloin viisuri lähti irti oli musiikit korvilla mutta tosi huippu viisurin poisto oli. Hämeenlinnassa kun oli sitä edellinen poisti eräällä toisella niin 1,5h ja kauheeta oli tämä oli in and out 15 minuuttia ja olin takas kotona. helppoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe