Vihaan helteitä

vihaanvihaanvihaan

En voi pitää shortseja koska jaloissa kasvaa karvoja.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teeniinkuinminä

      Aja kaikki karvat veks.

    • älymä

      lettejä

    • simppeliiseon

      Karvanen mies on jeees<3. Jos olet nainen., käytä veetiä.

    • MitäVäliä

      Anna karvojen liehua tuulessa. Luonnollisia ne on :)

    • Karvaturrini

      Hahahsaaaa

    • aaaaapeeee

      Päädyin ajamaan karvat jaloistani 3mm pituuteen, nyt ne näyttää ihan hyviltä farkkushortseissa. Vittu niitä rumia kiekuroita kehtaa ihmisten ilmoilla näyttää.

    • ouushit

      en kehtaa antaa pimppaa, kun mulla on tuuheat miehen perskarvat

    • Josoletapmies

      niin voi sissus että nuljun näkönen jos jalat on kynitty kun broilerin koivet, mutta jos olet nainen, niin keinoja kehiin ja shortsit jalkaan.

      • vittuootkusipäähuora

        Haista vittu saatana, miehet voi sheivata jalkansa siinä missä naisetkin.


      • näyttäähelle
        vittuootkusipäähuora kirjoitti:

        Haista vittu saatana, miehet voi sheivata jalkansa siinä missä naisetkin.

        kihahtaneen monella päähän!


      • taidatpelätä

        Miten niin nuljun näköinen? Sehän riippuu ihan miehestä ja mun mielestä jokainen saa tehdä karvoillensa mitä tahtoo.


      • Josoletapmies
        taidatpelätä kirjoitti:

        Miten niin nuljun näköinen? Sehän riippuu ihan miehestä ja mun mielestä jokainen saa tehdä karvoillensa mitä tahtoo.

        No katsele mimmoset on miehiset jalat jos tosiaan on karvattomat! Hyi hitto että ne on kaljuna karmeet, mutta tämähän on vain MINUN mielipiteeni, ja jokainen tehköön koivilleen mitä haluaa, vaikka amputois ne jos liikaa häiritsee!


      • hahhahhaaaaa

        Tosi komeet on karvattomana, nam lihakset ja voima näkyy. Sulla on joku karvasyndrooma, tai siten olet jokin vitun friikki jolla on viidakko jalkovälissä ja karvat rehottaa säärissä.


      • Josoletapmies
        hahhahhaaaaa kirjoitti:

        Tosi komeet on karvattomana, nam lihakset ja voima näkyy. Sulla on joku karvasyndrooma, tai siten olet jokin vitun friikki jolla on viidakko jalkovälissä ja karvat rehottaa säärissä.

        Ei mikään noista, mutta en vaan tykkää karvattomista miehistä!, sillä miehinen MIES ON KARVAINEN!


      • OletpasSinäTyhmä
        Josoletapmies kirjoitti:

        Ei mikään noista, mutta en vaan tykkää karvattomista miehistä!, sillä miehinen MIES ON KARVAINEN!

        Höpölöpö, apinat on karvaisia, ei ihmiset. Miehisyys ei ole karvoissa tätiparka.


      • Josoletapmies
        OletpasSinäTyhmä kirjoitti:

        Höpölöpö, apinat on karvaisia, ei ihmiset. Miehisyys ei ole karvoissa tätiparka.

        Ja höhhhh, apinat on karvasia, mutta miehet on miehiä ;). Tosi on näin. Karvaton mies on kuin joku keskenkasvuinen nulikka joka alottaa vasta miehen tulevaa elämää ;).


      • tervevaan123456
        Josoletapmies kirjoitti:

        Ja höhhhh, apinat on karvasia, mutta miehet on miehiä ;). Tosi on näin. Karvaton mies on kuin joku keskenkasvuinen nulikka joka alottaa vasta miehen tulevaa elämää ;).

        Muista kuitenkin se että jokainen päättää itse karvoituksestaan. Se mistä sinä et pidä niin joku toinen pitää. Se on 50/50. Jokainen valitsee sellaisen josta tykkää.

        Jos minulle joku sanoo ettei karvoihin saa koskea niin saa kyllä lähteä liukaasti kotiin. Ei vois vähempää kiinnostaa sellainen ihminen.


      • sinämyösolet
        OletpasSinäTyhmä kirjoitti:

        Höpölöpö, apinat on karvaisia, ei ihmiset. Miehisyys ei ole karvoissa tätiparka.

        Ihmiset on apinoita.


      • Josoletapmies
        tervevaan123456 kirjoitti:

        Muista kuitenkin se että jokainen päättää itse karvoituksestaan. Se mistä sinä et pidä niin joku toinen pitää. Se on 50/50. Jokainen valitsee sellaisen josta tykkää.

        Jos minulle joku sanoo ettei karvoihin saa koskea niin saa kyllä lähteä liukaasti kotiin. Ei vois vähempää kiinnostaa sellainen ihminen.

        Oleks tosikko ;)? Huumoriahan tämä on, ainakin minun kohdallani, mutta se on totta etten todellakaan tykkää mistään kynitystä miehestä. Hyi, ne on yhäkin nuljakkeita ;o), siis minun mielestä.


      • IhopeYouDie
        Josoletapmies kirjoitti:

        Oleks tosikko ;)? Huumoriahan tämä on, ainakin minun kohdallani, mutta se on totta etten todellakaan tykkää mistään kynitystä miehestä. Hyi, ne on yhäkin nuljakkeita ;o), siis minun mielestä.

        Vittu tämä mitään huumoria ole vitun kusipää, kaukana huumorista saatanan rotta. Sinä se nuljake oot vitun karvainen apina.


    • Vaikutat

      Vaikutat mieheltä, mutta itse en todellakaan huolisi miestä, joka ajelee karvojaan. Jotenkin todella oksettavaa.

      • Janne46

        Heh, suurin osa miehistä ajelee karvojaan, mitäs se sulle toisen karvat kuuluu?


      • Nokerroppa
        Janne46 kirjoitti:

        Heh, suurin osa miehistä ajelee karvojaan, mitäs se sulle toisen karvat kuuluu?

        oletko posliini ;o)?


      • Janne46
        Nokerroppa kirjoitti:

        oletko posliini ;o)?

        En kokonaan, lyhennän karvojani sillöin tällöin.


      • tintskarvoustatykkäisin

        Minäkin. Turhana pitäisin miestä joka ajelee karvojaan. Vain kainalokarvat on ajettava. Muu vähäinen siistiminen ei haittaa.


    • ooonluullu

      Mä oon luullu, että kaikilla kasvaa jaloissa karvoja :O Toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Eikö sitä sanota, että kyllä sitä aina paljon kanssa pärjää. Mä en tykkää helteestä siksi, koska mun pää mene siitä pökkyrään. Onkohan kaljuilla helpompaa ?? Hmmm...

    • kkoiip

      minua ei poista mikän jalan karva kasoja

      • kkoiipinnainen

        mä voin nyppiä ne jaloistasi yksi kerrallaan


    • entiedämutta

      miksi ihmisellä on karvat, jos niitä ei kuuluisi olla. Ei ketään voi friikiksi haukkua, jos jollain kasvaa karvoja, koska kaikilla on karvoja ja ollaan joskus polveuduttu apinasta. Karvojen tarkoitus on ollut suojata ihoa esim. auringolta jne. Karvat eivät ole evoluution myötäkään itse poistuneet, niin kuin esim. hännästä on jäljellä pelkkä häntäluu.

      • Annikaaaaaaaa

        Ei niitä nykyihmisellä kuuluisikaan olla, evoluutio tekee tehtävänsä ja tulevaisuudessa ei karvoja ole, kiitos evoluutio.


      • kusessaollaan
        Annikaaaaaaaa kirjoitti:

        Ei niitä nykyihmisellä kuuluisikaan olla, evoluutio tekee tehtävänsä ja tulevaisuudessa ei karvoja ole, kiitos evoluutio.

        Kohta tulee uusi jääkausi ja niitä karvoja tarvittaisiin.


    • Kylläon

      Tykkään karvasista miehistä. Mua ei haittaa yhtään turkki. Rintakarvat on erityisen ihania.

      • rintakarvaadonis

        ihanan nainen. mie haluisin pussata sinuu! ja vähän muutakin


    • Karvatvege

      Ja shortsit jalakaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe