Persuista asiaa

pettynytminäkin

heitä äänestin. Toivoin myös hallitukseen. No pääsivät sitten hallitukseen. Ymmärsin kyllä, että ei yksi puolue kesää tee. MUTTA kyllä Soini olisi voinut vähän enemmän pistää kampoihin. Aika hiljaa on ollut.
Enää en missään vaaleissa äänestä persuja, en sen puoleen, en muitakaan. Kaikki menee aina samaa rataa, oli hallituksessa ja eduskunnassa ketä tahansa. Minulle riitti

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bessie-

      "Ymmärsin kyllä, että yksi puolue ei kesää tee."

      Pitäväthän jotkut talvestakin, ja takatalvesta, ja pitkästä, loskaisesta, ankeasta ja pimeästä alkutalvesta, ja kylmästä kesästä.

    • Soini on aina ymmärtänyt kaltaistasi ihmistä.
      Olet hänelle ilon-aihe.
      Jopa suorastaan naurun.

      H.

      • Tosin...
        Varmaan muutkin puolueet nauravat luokallellesi jääneitä.

        H.


    • pitempijänne

      Sikäli mikäli olet ajatuksissasi tosissaan, etkä muuten vaan yritä puoluetta halveksia, niin kehotan katselemaan rauhallisesti jonkin vuoden. On täysin mahdoton asia saavuttaa näin lyhyessä ajassa uuden hallituspuolueen omat tavoitteensa. Muutos tapahtuu pienin askelin, ja seuraavissa vaaleissa pitää kannatus nousta reippaasti, jos mieli saada jatkumoa omille tavoitteilleen. Silloin tarvitaan sinunkin ääntä, ettei luisuttaisi samaan vanhaan, mitä edelliset hallituksen on saanut aikaan.

    • Tuleevaalejavielä

      Minäkin äänestin Soinia. Kun ovat niin riekkuneet niin heidän pitää saada näyttää mihin pystyvät. Mahdollisuus pitää antaa. Tuskin he enää hullummaksi Suomen taloutta saavat. Ensi kerralla sitten joko samoin tai viisaammin.

    • 1eero

      Mitä populismilla saa aikaan, saatiin määrätty kannatus nyt mennään kiltisti muitten mukana.

      • siilimuori

        Mitä sitten vanhat vallanpitäjät sai aikaan ?
        Olisitko halunnut että ne olisivat sotkeneet edelleen Suomen asioita?


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Mitä sitten vanhat vallanpitäjät sai aikaan ?
        Olisitko halunnut että ne olisivat sotkeneet edelleen Suomen asioita?

        En seuraa niin tarkasti mitä ovat sotkeneet, luulempa ajat olevan huonot ja keinot vähissä.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Mitä sitten vanhat vallanpitäjät sai aikaan ?
        Olisitko halunnut että ne olisivat sotkeneet edelleen Suomen asioita?

        Muuten meinasin pudota lepotuolista rannalla?


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Muuten meinasin pudota lepotuolista rannalla?

        Sitä se naapurin emännän tuijottelu saa aikaan .


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Sitä se naapurin emännän tuijottelu saa aikaan .

        Ei se, tossa tunti sitten istuessa katellessa järvelle alkoi pyöteitä näkyy lähellä, kato norppako se siinä, mitä vielä kohta nousi vedestä kaksi sukeltajaa arvaa ällistyinkö, no asia selkis jonkun matkan päähän oli ankkuroitu rautapaatti nii sieltä olivat päättäneet lähteä tervehtii. Moikkasivat kumiset ukot ympärilleen tähyilivät sitten vaivuivat aaltojen alle, paatti on tuossa jonkun sadan metrin päässä huom. Tää ei ole mätäkuun juttu.


      • iilimuori
        1eero kirjoitti:

        En seuraa niin tarkasti mitä ovat sotkeneet, luulempa ajat olevan huonot ja keinot vähissä.

        Totanoi, nuo kolomen jälkeen mun nikillä kirjoitetut viestit eivät ole mun kirjoittamia, siis oikean siilimuorin.


      • siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

        Sitä se naapurin emännän tuijottelu saa aikaan .

        Onkos tää sun miestä hyväkin pla kirjoittaa toisen nikillä?


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Ei se, tossa tunti sitten istuessa katellessa järvelle alkoi pyöteitä näkyy lähellä, kato norppako se siinä, mitä vielä kohta nousi vedestä kaksi sukeltajaa arvaa ällistyinkö, no asia selkis jonkun matkan päähän oli ankkuroitu rautapaatti nii sieltä olivat päättäneet lähteä tervehtii. Moikkasivat kumiset ukot ympärilleen tähyilivät sitten vaivuivat aaltojen alle, paatti on tuossa jonkun sadan metrin päässä huom. Tää ei ole mätäkuun juttu.

        No suomea puhuivat kuitenkin?


      • siilimuori kirjoitti:

        No suomea puhuivat kuitenkin?

        Ja minä kirjoitan tästedes tällä jottei mun päähän ihan mitä sattuu kirjoiteta.


      • Aina-pitää-epäillä
        siilimuori kirjoitti:

        Ja minä kirjoitan tästedes tällä jottei mun päähän ihan mitä sattuu kirjoiteta.

        Onko varmasti sinun nicci ettei ole feikki?


      • Aina-pitää-epäillä kirjoitti:

        Onko varmasti sinun nicci ettei ole feikki?

        Kyyl maar tuo mun on, siis alkuperäisien uniikin siilimuorin .


    • on.kesä

      Kesän helteisin päivä 30 rikki, nahka palaa rasva tirisee.

    • ps-häme

      Täällä myös ps-äänestäjä. 4 vuotta aikaa seurata miten pärjäävät ja äänestänkö heitä uudelleen. Aika lyhytnokkaiselta vaikuttaa parin kuukauden perusteella tulevan 4 vuoden pestistä mielipiteen luominen, varsinkin kun aika on pääosin mennyt vanhan hallituksen munausten paikkaamiseen.
      Siitä tulee isosti miinusta jos yrittävät tasa-arvoisen avioliittolain kumota.

    • linjanveto

      Kaikissa vaaleissa olen äänestänyt Perussuomalaisia, ja ovat oikealla asialla siis asialinjalla.

    • henrjii

      Hex ideksi määrää, politiikojen kammat on lillukanvarsi, pani tai ei yksi ja sama

    • Meni-syteen-tai-saveen

      Kaksissa viime vaaleissa on PS saanut ääneni.
      Sitä ennen en ollut äänestänyt ikuna en missään.
      Eikä hetkauta hengitysteitä vaik en äänestäisi tulevaisuudessa enää.

    • tuskin.sitäkään

      Veikkaan 10 % heidän kannatuksen ensivaaleissa.

    • klanittaja

      PS on voittajakolmikossa seuraavissa vaaleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe