Viikonloppu

Neitsyt-tyttö

Mitä aiotte puuhailla viikonloppuna?

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä_menee

      Arvaa harmittaako

      • m-i-e-s

        Mikäli olet minun alaisuudessa, niin sulla on pelkkää leffaa ja pc-pelaamista törkeällä palkalla ja lisillä, eli ei harmita. Siellä sentään on ylitehokas ilmastointi kone, joten ei ainakaan tule kuuma, enkä kiellä menemästä katolle ottamaan aurinkoa.


      • töissä_menee
        m-i-e-s kirjoitti:

        Mikäli olet minun alaisuudessa, niin sulla on pelkkää leffaa ja pc-pelaamista törkeällä palkalla ja lisillä, eli ei harmita. Siellä sentään on ylitehokas ilmastointi kone, joten ei ainakaan tule kuuma, enkä kiellä menemästä katolle ottamaan aurinkoa.

        Eipä paljon lämmitä tai jäähdytä kun ainoa sosiaalinen elämä on näillä palstoilla!


      • m-i-e-s
        töissä_menee kirjoitti:

        Eipä paljon lämmitä tai jäähdytä kun ainoa sosiaalinen elämä on näillä palstoilla!

        Siinä on kyllä harmillisesti huonot lähtökohdat, mikäli se elämä on pelkästään tätä palstaa, kun tämä palsta ei edusta mitenkään maarittelevasti itseään. Toivottavasti bittiavaruuden maailmasta saa jonkinlaista sosiaalista elämää, kun ikinä ei tiedä, mikäli juttelee botinkanssa tai sisältökään ei välttämättä kohauta tai muut kommentoijat ignooraa.

        Mikäli elämä ei ole pelkkää työtä tai yksintyöskentelyä, suosittelen tutustumista työkavereihin, yhteistä toimintaa tms. valokuvauskurssia tai sitten vlogia pitämään tai ylipäätänsä harrastamaan jotain mistä pidät. Aina saattaa löytyä joku/jotkut ketkä harrastavat myös, etsivät lisää harrastajia tai ovat vailla harrastekavereita. Sattumoisin joskus aina jostakin jonkun löytää, kun pitkäjänteisesti harrastaa ja mikäli ei muuta, niin selvittää harrastelajia pintaa syvemmältä ja rohkeasti pyytämään tekniikka vinkkejä, niin sillä ainakin saa jään murrettua.


    • m-i-e-s

      Ainakin sisään- ja uloshengittää, mikäli automatisoituja toimija ei lasketa, niin taidan vain istua terassilla tai sitten pihalla ottaen itseeni haitallista avaruussäteilyä ja eritoten auringonsäteilyä tarkoituksena olla ylikypsä tai hyvin palanut "grillikylki". Ehkä vingutan kitaralla vanhoja slovareita omaksi harmikseni.

      Eipä taida sillain tulla mitään puuhailtua.

    • 2626

      Pysyn kotona - täällä on Ruisräähkä ja omituisennäköistä populaa velloo joka paikassa, ravintoloihin ei mahdu, ruoka on huonoa, palvelu tökkii... Odotan tilanteen normalisoitumista.

      • =D.....

        Hiukan olin aatoksissa, että pitäisikö tulla Turkkuse, mutta kiitos sulle informaatiosta......eipä taida jaksaa. ;D

        Paikat piukassa ja joka puolella saa jonottaa johonkin.....


      • 2626
        MGTOW kirjoitti:

        =D.....

        Hiukan olin aatoksissa, että pitäisikö tulla Turkkuse, mutta kiitos sulle informaatiosta......eipä taida jaksaa. ;D

        Paikat piukassa ja joka puolella saa jonottaa johonkin.....

        Lauantai on kuulemma loppuunmyyty. No, kiva, että Turku saa matkailutuloja, tekee hyvää alueen elinkeinoelämälle. Lisäksi räähkä on petrannut, vielä 10 vuotta sitten sai Puutarhakadulla kahlata roskissa polvia myöten ja metelikin kuului kauas. Järjestäjät ovat kiitettävästi panostaneet haittojen minimoimiseen.

        Vielä on DBTL tulossa, sitten kai saa elää rauhassa.


      • 2626 kirjoitti:

        Lauantai on kuulemma loppuunmyyty. No, kiva, että Turku saa matkailutuloja, tekee hyvää alueen elinkeinoelämälle. Lisäksi räähkä on petrannut, vielä 10 vuotta sitten sai Puutarhakadulla kahlata roskissa polvia myöten ja metelikin kuului kauas. Järjestäjät ovat kiitettävästi panostaneet haittojen minimoimiseen.

        Vielä on DBTL tulossa, sitten kai saa elää rauhassa.

        Jeps, tuosta lauantaista tiesinkin, että liput menneet, sekä muutenkin odotettavissa suurta kävijämäärää, sen lisäksi vielä tälläisellä ilmalla on varmaan muutenkin porukkaa liikenteessä, eli taitaa olla koko Turku tukossa. ;D

        DBTL:ään tulen itsekin käymään ainakin yhtenä päivänä, siis pitäisi tulla....täytyy katsella hiukan ilmojen mukaan...


      • 2626

        Naapuri kertoi, että ilmat muuttuvat nyt, tulee pakkasta, rakeita ja myrskyä. Hänen lomansa kun alkaa... Ehkä on oikeassa, tuuli on jo noussut. Samainen naapuri tuli pääkadulla vastaan, pitelin helmoistani kiinni. Hän kehoitti antamaan mennä vaan, miehet kiinnostuvat. En kuitenkaan halua ihan sellaista kiinnostusta, helmat korvissa keskellä kaupunkia. Mikä sopii Marilynille ei ehkä ole ihan käypää valuuttaa arjessa.


      • 2626 kirjoitti:

        Naapuri kertoi, että ilmat muuttuvat nyt, tulee pakkasta, rakeita ja myrskyä. Hänen lomansa kun alkaa... Ehkä on oikeassa, tuuli on jo noussut. Samainen naapuri tuli pääkadulla vastaan, pitelin helmoistani kiinni. Hän kehoitti antamaan mennä vaan, miehet kiinnostuvat. En kuitenkaan halua ihan sellaista kiinnostusta, helmat korvissa keskellä kaupunkia. Mikä sopii Marilynille ei ehkä ole ihan käypää valuuttaa arjessa.

        Tiedänköhän sinut jo palstalta....noh, kuitenkin ihan fiksulta kuulostat, mutta ei kai nyt sentään pakkasen puolelle mennä. ;D

        Helteistä en niin välitä, varsinkaan jos ovat pidempi aikaisia....eikä ukkoset puhdista ilmaa välissä.

        Hyvää illan jatkoa sinulle. =)


      • löysin.tullulahin

        Lauantai: Uimassa, siivoten ja ruokaa valmistaen sekä palstalla, uimassa viel kerran ja illaksi oon varattu lapsenvahdiksi.
        RuisRockkia voin kuunnella pihalla Hirvensalon puolella illalla.
        Sunnuntaiksi mulla ystävillä on liput RuisRockk:in.
        Ukkostaa kyllä, kun tunteet on pakkasella.


    • Ruma.alaston.mies

      Olen alasti koko viiikonlopun.

    • Drunksoul

      Juoda alkoholia niin paljon ettei sielukaan enää siedä. Ajatellen, että saisin Shakiran, Lopezin, Rihannan ja Nicki Minajin persettä samaan aikaan.

    • Nauttia kesästä ja lämmöstä.

    • atännä

      Kaupungilla olisi kesäistä iltaohjelmaa, jos vaan jaksaisi lähteä... Ehkä huomenna :)

      Liian kuuma, auringossa en viihdy ja tuulee niin kovaa ettei viitsi järvellekään mennä, vois soudella varjon puolella, höh.

      • IkisinkkuM

        Oliko atännällä miestä soutamaan?


      • "Liian kuuma, auringossa en viihdy"

        =)....sama juttu...ei ole ainakaan minulle annettu oikeita geenejä tuohon auringonpalvontaan ja itsensä käristämiseen.

        Aurinko sinänsä on mukava juttu, mutta miksi sen pitää olla niin pirun kuuma. ;D


      • atännä
        IkisinkkuM kirjoitti:

        Oliko atännällä miestä soutamaan?

        Osaan ihan itte ;)


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        "Liian kuuma, auringossa en viihdy"

        =)....sama juttu...ei ole ainakaan minulle annettu oikeita geenejä tuohon auringonpalvontaan ja itsensä käristämiseen.

        Aurinko sinänsä on mukava juttu, mutta miksi sen pitää olla niin pirun kuuma. ;D

        Kolmenkymmenen pakkasillakin pärjää, kun laittaa vaan lisää vaatetta ja pysyy liikkeessä, mutta mitäs tuollaisilla helteillä voi tehdä, kun ei voi enää vähentää kumpaakaan :)

        Eilen olin hellelenkillä ryhmäpaineen siivittämänä, yksin en olisi lähtenyt... Tänään saa jäädä sisäliikunnaksi, jos nyt ylipäätään viitsin mitään tehdä. Vähän laiskottaisi, ja olis tuossa yksi olutkin odottelemassa :)


      • atännä kirjoitti:

        Kolmenkymmenen pakkasillakin pärjää, kun laittaa vaan lisää vaatetta ja pysyy liikkeessä, mutta mitäs tuollaisilla helteillä voi tehdä, kun ei voi enää vähentää kumpaakaan :)

        Eilen olin hellelenkillä ryhmäpaineen siivittämänä, yksin en olisi lähtenyt... Tänään saa jäädä sisäliikunnaksi, jos nyt ylipäätään viitsin mitään tehdä. Vähän laiskottaisi, ja olis tuossa yksi olutkin odottelemassa :)

        Ihan omia ajatuksia.....vaatetusta myöden, eikä voi vähentää ei...tai noh, huijasin voihan vielä vaatekappaleen verran, mutta hyöty on "haittaa" suurempi, näin ainakin itse sen koen. =D

        Vai, että sua oli "paineistettu", eipä sillä väliä jos seura oli mukavaa ja hyödyt haittoja suuremmat.

        Itsellä ehkä tuo helteellä "hapetus" ei nyt oikein onnistu niin kuin haluaisi, eli tuntuu, että haitat on hyötyjä suuremmat ja yleensä ovatkin.....ainakin jos nyt ihan kuntoilua ajattelee, kyllähän sitä ehkä jotain muuta voi puuhastella, varsinkin hyvässä seurassa...

        Itselläkin oli yksi olut jääkaapissa, mutta koska se oli niin yksinäisen näköinen, niin oli "pakko" laittaa sille kavereita, ettei sillekin tule yksinäinen olo... ;D

        Saa nyt kattoa, että annanko niiden seurustella vain keskenään... =)


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Osaan ihan itte ;)

        Keskustelit näköjään feikki ikisinkku__M:n kanssa mutta tuohon helleasiaan sanoisin että jonkinlainen ilmastointilaite on hyvä investointi, nytkään ei tule yhtään hiki palstaillessa.


      • 2626
        Ikis__M kirjoitti:

        Keskustelit näköjään feikki ikisinkku__M:n kanssa mutta tuohon helleasiaan sanoisin että jonkinlainen ilmastointilaite on hyvä investointi, nytkään ei tule yhtään hiki palstaillessa.

        Asun 50-luvun paikallarakennetussa talossa, läpitalon huoneisto, ei tule hiki kuin parvekkeella. Ikis pulleroiseni rakkaani, olet aivan oikeassa, 50-luvulla kaikki oli paremmin :)


      • Ikis__M
        2626 kirjoitti:

        Asun 50-luvun paikallarakennetussa talossa, läpitalon huoneisto, ei tule hiki kuin parvekkeella. Ikis pulleroiseni rakkaani, olet aivan oikeassa, 50-luvulla kaikki oli paremmin :)

        50-luvulla tosiaan oli kaikki paremmin, nämä talotkin eikä mullakaan varsinaisesti vielä itse huoneisto ole tukala mutta mukavasti viilentää ulkoa tullessa ilmastin kun vähän aikaa pyöräyttää. ps. en muuten ole kovin pulleroinen :)


    • ORIvesi34

      eikait tos, aamu alkoi salilla 5:30, 8:30 tulin pois... huomenna ois tarkoitus aamu_naku_-uinnille joskus aamuyöllä kanssa riippuen siitä miten nukkuu.
      ei tos ihmeempiä.

    • ätmi-sinkku

      Juon kaljaa ja makaan ja soitan kovaa musaa

    • vihatipunen

      En tiedä vielä. Varmaan pitäis ulkoilla. Nyt ainakin lepään sisätiloissa työviikon päätteeksi. Päätä vähän särkee kun töissä sekä bussissa oli liian kuuma. Ulkona sentään tuuli.

    • Hiukan.harmittaa

      Kävelen aamu- ja iltapäivisin ulkona, kuumimpaan aikaan otan päikkärit. Katson Ylen Areenan ohjelmia ja luen kirjaa. Ehkä kaivan esille vesivärin ja maalaan kuvan, vaikken osaa hyvin maalatakaan. Siivoilen, pesen pyykkiä ja iloitsen siitä, kun se kuivuu nopeasti ulkona. Poimin kukkia pihalta ja laitan keittiön pöydälle maljakkoon. Ostan vihannekset torilta ja istun illalla joen varrella saalaattia syöden.

      Äh, ja joka hetki ajattelen, miten mukavaa olisi jakaa nämä arkiset asiat jonkun kanssa.

      • 2626

        Siinäpä se. Mukavaa on rauhaisa elämä, mukavampaa, jos sen jakaisi jonkun kanssa. Mutta tarinoita lukiessa tulee kiitollinen olo, onneksi olen sinkku....


      • Ex__PUA
        2626 kirjoitti:

        Siinäpä se. Mukavaa on rauhaisa elämä, mukavampaa, jos sen jakaisi jonkun kanssa. Mutta tarinoita lukiessa tulee kiitollinen olo, onneksi olen sinkku....

        Eikä varmaan kovinkaan moni suostuisikaan siihen kanssani, sillä niin moni mies on käyttänyt sinua.


    • Ex___PUA

      Piti viettää rauhallinen viikonloppu, mutta tämä keli saattaa vaatia pari huurteista.

      Mutta minkäs teet. Se on miehen osa.

    • Huomenna isohkot kisat ja sunnuntaina rennosti oloa. Pyöräiltyä varmaan tulee.

    • Kilttiatm

      Olin rannalla 2 tuntia ja terassilla 3 tuntia ja humalluin

      • Ex___PUA

        Lähe mun mukaan. Mennään naisiin. ;)


      • Kilttiatm
        Ex___PUA kirjoitti:

        Lähe mun mukaan. Mennään naisiin. ;)

        Sun juttujes perusteella en uskalla


      • Ex___PUA
        Kilttiatm kirjoitti:

        Sun juttujes perusteella en uskalla

        Hahah. :D

        Eikö sinua houkuta ajatus, että pääsisit ähkimään jonkun lutkan päälle? Tietysti sinä eri huoneessa naisesi kanssa, ja minä eri huoneessa.

        Sitten voitaisi naureskella ja paukutella henkseleitä, kun muijat ovat lähteneet.


    • eipoikia

      Tanssimaan ehkä lähden. Katsomaan löytyisikö saman kaupungin kivoja miehiä.

    • Chillailen

      Ja sään mukaan menee menot ja muut jutskat :) nautin lomasta tietenkin täpöllä ;D

    • Aion olla ihan Seksikkona hahaa......;D

      • Ujoatm26v

        Olet ärsyttävä ja tuskin edes älykäs.


      • Ujoatm26v kirjoitti:

        Olet ärsyttävä ja tuskin edes älykäs.

        No, se oli lähinnä vitsi :)
        Itsekkin olen yksin kotona ja katson televisiota.
        En juo yksinäisyyteen , koska kestän sen.
        Yksinäisyys koskettaa myös minua.
        Miten sä otit mut noin vakavasti ?
        Älykkyysosamääräni ei olekaan huipputasoa, vaan ihan tavallisella järjellä varustettu.
        Hyvää illan jatkoa!


    • plaaahhh

      Teen töitä ja nautin näistä keleistä siinä ohessa... Sikäli nahka enää kärsii yhtään aurinkoa.

    • fddgfdgd

      Taidan juopotella. Ei ole muutakaan...

    • Ujoatm26v

      Juon kaljaa, kuuntelen musiikkia ja murehdin kun en koskaan tule saamaan naista.

    • SoonMOROOn

      Snooh, täällä kainuussa on huomenna sadepäivä.
      Ehkä käyn sitten ravintelissa syömässä...
      Su sitten mökille (matka 4km) grillaamaan ja mattojen pesuun...
      Mutta uikaa te monikulttuuri tuhnut kurassa kesät ja talvet.

    • 1.nainen

      Tapaan ihmisen jota en ole nähnyt pitkään aikaan.

    • vihatipunen

      Nukuin pitkään koska viikolla nukun liian vähän. Nyt näyttää siltä, että istun sisätiloissa koneella. Jospa ruoan jälkeen saisin itseni kävelylenkille edes. Huomenna menen kaupungille pyörimään päivällä.

    • ätmi-

      Pilluu tekis mieli

    • uskovainen_

      Evankelioin ja julistan Herran sanaa netissä. Yritän pitää kodin viileänä. Käyn lenkillä ja rukoilen.

    • niekio

      murjasen kunnon pas`kan,pesen per`seen ja munat senjälkeen oikein kunnon pano.

    • ätmel

      Huomenna menen varmaan kaupungille nipistämään angry_birdiä takapuolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe