Paysafecardin osto?

kertokaas

Niin, ostan luultavasti ensimmäistä kertaa paysafecardin ja haluaisin tietää, että mitä pitäisi pyytää myyjältä? prepaidkortti? makuväline? millä nimellä ne tietää mitä tarkoitan?

7

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkeasitä-

      Kun ostat kaupasta tai kioskilta juotavaa ja haluat Coca Cola Zeroa (esimerkiksi) niin sanotko "Haluaisin pullollisen sokeritonta makeutettua kolajuomaa kiitos". Vai sanotko ihan reippaasti sen juoman nimen?

      No ihan samalla tavalla, kun haluat Paysafecardin niin - yllätys yllätys YLLÄTYS - pyydät myyjältä PAYSAFECARDIN.

      Ihan totta ja oikeasti se on sen virallinen ja oikea nimi. https://www.paysafecard.com/fi-fi/tuotteet/paysafecard/

    • Voivittuu

      Tänne harvoin laittelen viestiä, juuri tuon vittuuntuneen asenteen takia. Olen erittäin nuori, ikää vasta 14v, joten en tiennyt tietääkö myyjät jos puhuu paysagecardista. Kiitos paskasta palvelusta.

      • Kaikkeasitä-

        No kyllä 14-vuotiaaltakin voi odottaa jonkinlaista ajatustoimintaa ja ennenkaikkea kykyä löytää tietoa!! Jos minäkin lähes 50-vuotias osaan käyttää nettiä ja Googlea vaikka niitä ei ollut edes olemassa kun olin nuori, niin totta hemmetissä sinä 14-vuotias joka olet elänyt koko elämäsi nettiaikana osaat sen tehdä! Ei vaadi kuin yhden viisi sekuntia kestävän haun ja selviää että tuote tosiaan on nimeltään Paysafecard.

        Täällä ei muuten saa mitään "palvelua" koska palvelusta joudut maksamaan. Siksi et myöskään voi asettaa mitään vaatimuksia "palvelun" laadulle. Ole iloinen siitä että vaivauduin sentään kertomaan ihan oikean vastauksen enkä käskenyt sinun menemään pyytämään prepaidmakuvälinettä ja munaamaan itseäsi. Sekin neuvo olisi aivan takuulla mennyt sinulle läpi.


    • Voivittuu

      No, hienoa että olet 50v, kuoletpahan nopeammin ja päästään tuommoisesta roskasta eroon. Halusin vain tietää, että millä nimikeellä sitä kannattaisi kysyä ja onko myyjät yleensä tehtäviensä tasalla ja tietävät mitä tarkoitan. "minun nuoruudessani" siitä on niin vitun monta vuotta että ei kiinnosta, tukehdu paskaan.

      • cvbc

        Onko se nyt niin vaikea kysyä myyjältä Paysafecardia, ja jos niin sattuisi, että myyjä ei tiedä mitä tarkoitat, niin selität? Tosin kyllä myyjän luulisi tuotteen tuntevan, sillä R-kioskit kuitenkin ovat iät ja ajat mainostaneet korttia WWW-sivuillaan.

        Itselläkin ikää lähes 50 vuotta. Kuoleminen saattaa olla olla joskus tulevaisuudessa ajankohtaista, mutta en minä ainakaan nälkään kuole, sillä osaan käydä tarvittaessa kaupassa ja kioskissa ostamassa lisää ruokaa.


      • Kaikkeasitä-

        Etköhän se ole sinä ressukka joka tulet tukehtumaan paskaan. Minulla on ollut oikein hyvä elämä Suomessa joka oli vielä hyvä paikka asua. Sinulla sitä vastoin ei selvästi tule olemaan koko elämässäsi edessä kuin puutetta, köyhyyttä ja kurjuutta. Jos luonteesi ja käytöstapasi ovat tuollaiset jo 14-vuotiaana, on selvää että et ikinä tule pärjäämään koulussa mitenkään. Opiskelu-urasi jää peruskouluun, jos tulet jotain työtä koskaan saamaan niin jotain surkeaa pätkätyötä kurjalla palkalla. Luultavimmin elät suurimman osan elämääsi sossun tukien varassa. Niitäkin tukia vaan leikataan tulevaisuudessa reippaasti.

        Hyvää loppuelämää sinulle lapsukainen!


    • Voivittuu

      Voih kuule, jos yritit pahoittaa mieleni yms. en onnistunut :) Pärjään koulussa erittäin hyvin ja keskiarvokin on päälle yhdeksän. Minä en ymmärrä kun tulee kysymään neuvoa ni heti saa vittuilua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe