VANHEMPI IHASTUS

Pikkuneiti

Hei. Mitä ootte mieltä täst,ku oon ihastunu yhen kaverin 44v äitiin,ja ehkä hänkin muhun. Hän on eronnu miehest,ja haluais seukata naisen kans. Mä oon 17v tyttö. Ollaan jo salaa tapailtu hetken aikaa. Voisko tää onnistua? Hän on kyl ihana nainen :-)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6plus8

      Ihastunut voi aina olla, mutta siihen se sitten pitäisi teidän kohdalla jäädäkin. Ystäväsi äidin tulisi se ikänsä ja elämänkokemuksensa huomioiden ymmärtää. Eipä muuta sanottavaa tilanteestanne.

      • eimikäänihme

        Oletko aivan vajakki? Tyttöhän on vuoden sisällä 18v. Mistä tiedät, että tuo suhde ei ole tuon tytön ja sen naisen "Se oikea"? Semmoisia tulee tasan kerran elämässä vastaan tai hyvä jos sitäkään.

        Ei ihme, että jotkut ihmiset eivät löydä ketään. Vaikka se elämää suurempi rakkaus tulisi vastaan, niin sekin hylätään sen takia, että ikä nyt sattumoisin ollut sopiva. Että se elämää suurempi rakkaus ei nyt vaan sovi mulle kun ikä heittää vaikka pari vuotta tai enemmän. On paljon ihmisiä, jotka ovat löytäneet Sen oikean ihan nuorena tai jopa tutustuneet jo lapsena kaveritasolla ja myöhemin alkaneet seurustella ja lopun elämää ovat viettäneet elämän onnellisesti yhdessä. Vttu ihmiset ovat tyhmiä.

        Maailmalla on niin paljon esimerkkejä, joissa mies on reilusti vanhempi ja nainen nuorempi. Siis sellaisia onnellisia liittoja, jotka ovat säilyneet vuosia tai vuosikymmeniä. Onhan se jo tietty tabu jos nainen onkin vanhempi ja mies nuorempi puhumattakaan lesbosuhteista. Ei ihme, että jotkut ihmiset ovat yksin ja suhteet eivät kestä pitkään.


      • Parivuottataienemmän

        'Ikä heittää vaikka pari vuotta tai enemmän'. Heh, lievästi ilmaistuna. ; ) 27 vuotta on tosi paljon, varsinkin kun toinen alaikäinen. Ovat henkisesti kyllä kovin eri tasoilla iän puolesta. Vaan siitähän tässä tuskin onkaan kyse.


      • hehheh_
        Parivuottataienemmän kirjoitti:

        'Ikä heittää vaikka pari vuotta tai enemmän'. Heh, lievästi ilmaistuna. ; ) 27 vuotta on tosi paljon, varsinkin kun toinen alaikäinen. Ovat henkisesti kyllä kovin eri tasoilla iän puolesta. Vaan siitähän tässä tuskin onkaan kyse.

        Ihminen voi olla nelikymppisenäkin aivan 10-vuotiaan tasolla, varsikin jotkut narsistit. Tunnen nelikymppisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin kysempiä tai aikuisempia, vaikka itseasiassa ajatusmaailma on todella kakaran. Toisaalta taas 17-vuotias voi olla henkiseltä kyspyydeltään ja kokemukseltaan sekä älykkyydeltään huimasti jotain nelikymppistä edellä. Erikseen ovat vielä nämä nelikymppiset, jotka ovat henkisesti taantuneita tai syntymästään saakka vähä-älyisiä. Eihän sille tietenkään mitään voi jos on syntynyt vähä-älyiseksi eikä se ole henkilön oma vika. Joku kehitysvammainen tai lievästi kehitysvammainen (jota ei ole välttämättä diagnosoitu) voi olla vaikkapa ihan nelivuotiaan tasolla nelikymppisenäkin. Että ei se biologinen ikä kaikkea kerro. Se on ihan yksilöstä kiinni, minkä ikäinen sattuu henkiseltä kyspyydeltä olemaan.

        Toki aloitus on pelkkä provo kuten nämä lähes kaikki kommentitkin.


      • Noeikuiteskaan

        Mä olin kahdeksantoista kun tapasin itteäni kaksikymmentä vuotta vanhemman ihmisen, luokittelisin hänet kategoriaan "se oikea". Ylläri, kyllä se siihen ikäeroon siltikin kaatui muutaman vuoden päästä, kun tä vanhempi osapuoli ei päässyt siitä ikäerosta yli eikä ympäri niin totesin että antaa sitten olla.

        Mut aloittajan juttuun, pyörittelen mäkin silmiäni tälle kaverin äidille, seitsemäntoistavuotias on ihan pentu vielä, mä en ymmärrä miten joku voi kokea että olis niin paljon yhteistä että tapailussa olis jotain järkeä.


      • eivoiyleistää
        Noeikuiteskaan kirjoitti:

        Mä olin kahdeksantoista kun tapasin itteäni kaksikymmentä vuotta vanhemman ihmisen, luokittelisin hänet kategoriaan "se oikea". Ylläri, kyllä se siihen ikäeroon siltikin kaatui muutaman vuoden päästä, kun tä vanhempi osapuoli ei päässyt siitä ikäerosta yli eikä ympäri niin totesin että antaa sitten olla.

        Mut aloittajan juttuun, pyörittelen mäkin silmiäni tälle kaverin äidille, seitsemäntoistavuotias on ihan pentu vielä, mä en ymmärrä miten joku voi kokea että olis niin paljon yhteistä että tapailussa olis jotain järkeä.

        Se, että sä olet ollut 17v/18v, ei suinkaan tarkoita, että kaikki 17-vuotiaat ovat pentuja. Se, miten juuri sinä kehityt, ei tarkoita sitä, että kaikki ihmiset kehittyvät niin kuin sinä. Joku 17-v. voi olla huomattavasti kypsempi ja aikuisempi kuin joku nelikymppinen, joka haluaa elää taantuneesti pissisteiniaikaa ja toisaalta taas 17-v. voi haluta vakiintua, perustaa perheen jne. Lisäksi hän täyttää vuoden sisällä 18 ja vuosi kuluu erittäin äkkiä. Loppujen lopuksi, siinä on vain vuosi lisää paperilla nimittäin, mutta entäs sitten? Onko tämä kyseinen ihminen muuttunut hyvin radikaalisti suuntaan tai toiseen vuoden sisällä? Sehän on vain yksi vuosi.

        Se, että yksi suhde kaatuu ikäeroon, ei tarkoita, että kaikki suhteet kaatuu ikäeroon. Sinunkin tapauksessasi ikäero on vain voinut olla tekosyy. Se toinen ihminen voi käyttää tekosyynä vaikkapa ikäeroa, että sen takia ei halua olla yhdessä, vaikka todellinen syy on, että hän ei halua olla kanssasi, hän ei välitä olla kanssasi, hänellä on joku toinen, hän ei halua sitoutua, hän on liian epävarma itsestään jne. Oikeita syitä on lukemattomia ja kaikki eivät sano sitä oikeaa syytä.

        Sen lisäksi erityisluvalla Suomessa voi mennä naimisiin nuorempana kuin 18-vuotiaana. Miksi erityislupaa annettaisiin yhtään kenellekään jos ajateltaisiin, että alle 18v. on vielä täysin pentu?

        Lisäksi kukaan ei tiedä minkälainen ihminen tämä 17-v. oikeasti on. Tiedämme mikä on ikä paperilla, mutta emme tiedä minkälainen hän on käytännössä. Miten epäkyspsä/kypsä hän on. Jokainenhan kypsyy hiukan eri aikaan, tiesithän sen?

        Jos taas tämä jälleen kerran provo, niin taatusti jonkun itseään kovin "aikuisena ja kypsänä" nelikymppisenä pitämän provo.


      • Noeikuiteskaan
        eivoiyleistää kirjoitti:

        Se, että sä olet ollut 17v/18v, ei suinkaan tarkoita, että kaikki 17-vuotiaat ovat pentuja. Se, miten juuri sinä kehityt, ei tarkoita sitä, että kaikki ihmiset kehittyvät niin kuin sinä. Joku 17-v. voi olla huomattavasti kypsempi ja aikuisempi kuin joku nelikymppinen, joka haluaa elää taantuneesti pissisteiniaikaa ja toisaalta taas 17-v. voi haluta vakiintua, perustaa perheen jne. Lisäksi hän täyttää vuoden sisällä 18 ja vuosi kuluu erittäin äkkiä. Loppujen lopuksi, siinä on vain vuosi lisää paperilla nimittäin, mutta entäs sitten? Onko tämä kyseinen ihminen muuttunut hyvin radikaalisti suuntaan tai toiseen vuoden sisällä? Sehän on vain yksi vuosi.

        Se, että yksi suhde kaatuu ikäeroon, ei tarkoita, että kaikki suhteet kaatuu ikäeroon. Sinunkin tapauksessasi ikäero on vain voinut olla tekosyy. Se toinen ihminen voi käyttää tekosyynä vaikkapa ikäeroa, että sen takia ei halua olla yhdessä, vaikka todellinen syy on, että hän ei halua olla kanssasi, hän ei välitä olla kanssasi, hänellä on joku toinen, hän ei halua sitoutua, hän on liian epävarma itsestään jne. Oikeita syitä on lukemattomia ja kaikki eivät sano sitä oikeaa syytä.

        Sen lisäksi erityisluvalla Suomessa voi mennä naimisiin nuorempana kuin 18-vuotiaana. Miksi erityislupaa annettaisiin yhtään kenellekään jos ajateltaisiin, että alle 18v. on vielä täysin pentu?

        Lisäksi kukaan ei tiedä minkälainen ihminen tämä 17-v. oikeasti on. Tiedämme mikä on ikä paperilla, mutta emme tiedä minkälainen hän on käytännössä. Miten epäkyspsä/kypsä hän on. Jokainenhan kypsyy hiukan eri aikaan, tiesithän sen?

        Jos taas tämä jälleen kerran provo, niin taatusti jonkun itseään kovin "aikuisena ja kypsänä" nelikymppisenä pitämän provo.

        Ihan sujuvasti mä olin se joka teki lasten iltatoimet ja pistin ne nukkumaan silloon kahdeksantoistavuotiaana. ;) Ja elin muutenkin aika fiksusti sen ikäiseksi, mut olin mä silti ihan pentu verrattuna tähän päivään (ja tänään mä muuten pitäisin kyllä neljäkymmentäneljävuotiasta ihan liian vanhana, en kaverina tietenkään, mut seurustelukumppanina). Ja tuosta seitsemäntoistavuotiaan ja kahdeksantoistavuotiaan erosta, ei sitä oo muuten kuin paperilla, lapsia molemmat.

        Ja ikäeroa ei muuten esitetty syyksi, mut sen huomasi kyllä että se vaivasi. Loppujen lopuksi lähdin ihan itse kun huomasin että mä olin vailla sellaisia asioita mitä ei olis ollu ikinä tarjolla, kuten omia biologisia lapsia. No, nyt niitä on. :)


      • eivoiyleistää

        "Ylläri, kyllä se siihen ikäeroon siltikin kaatui muutaman vuoden päästä, kun tä vanhempi osapuoli ei päässyt siitä ikäerosta yli eikä ympäri niin totesin että antaa sitten olla."

        "Ja ikäeroa ei muuten esitetty syyksi, mut sen huomasi kyllä että se vaivasi. Loppujen lopuksi lähdin ihan itse kun huomasin että mä olin vailla sellaisia asioita mitä ei olis ollu ikinä tarjolla, kuten omia biologisia lapsia. No, nyt niitä on. :)"

        Olisikohan tuossa lievä ristiriita? Ensiksi laitat ikäeron syyksi ja että vanhempi ei päässyt yli ikäerosta ja toisaalta sitten toteat, että lähdit itse pois, koska et saa mm. biologisia lapsia. Eli juttu ei kaatunut ikäeroon (vaikka se hieman vaivasi) vaan siihen, että sinä et saa sellaisia asioita (kuten biologisia lapsia) mitä haluat. Turha silloin kuitenkaan esittää ikäeroa syyksi.

        Kirjoituksestasi paistaa, anteeksi nyt vain, hieman epäjohdonmukaisuus ja se, että et oikein (ehkä) tiedä itsekään mitä haluaisit/mitä olet halunnut.

        Epävarmojen ihmisten kanssa (olkoon sitten lesboja tai bissejä) suhteet päättyvätkin erittäin usein olkoon ikäeroa tai ei. Epävarma voi myös olla vaikka kuinka vanhana ja toisaalta varma vaikka kuinka nuorena.

        Sinä pidät itseäsi kakarana tuolloin. Ok. Kaikki eivät pidä kuitenkaan itseään kakarana (ei edes myöhemminkään) eikä tarvitsekaan. Ärsyttää vaan suunnattomasti tuollainen muiden ihmisten vähättely ja mitätöinti.


      • Noeikuiteskaan
        eivoiyleistää kirjoitti:

        "Ylläri, kyllä se siihen ikäeroon siltikin kaatui muutaman vuoden päästä, kun tä vanhempi osapuoli ei päässyt siitä ikäerosta yli eikä ympäri niin totesin että antaa sitten olla."

        "Ja ikäeroa ei muuten esitetty syyksi, mut sen huomasi kyllä että se vaivasi. Loppujen lopuksi lähdin ihan itse kun huomasin että mä olin vailla sellaisia asioita mitä ei olis ollu ikinä tarjolla, kuten omia biologisia lapsia. No, nyt niitä on. :)"

        Olisikohan tuossa lievä ristiriita? Ensiksi laitat ikäeron syyksi ja että vanhempi ei päässyt yli ikäerosta ja toisaalta sitten toteat, että lähdit itse pois, koska et saa mm. biologisia lapsia. Eli juttu ei kaatunut ikäeroon (vaikka se hieman vaivasi) vaan siihen, että sinä et saa sellaisia asioita (kuten biologisia lapsia) mitä haluat. Turha silloin kuitenkaan esittää ikäeroa syyksi.

        Kirjoituksestasi paistaa, anteeksi nyt vain, hieman epäjohdonmukaisuus ja se, että et oikein (ehkä) tiedä itsekään mitä haluaisit/mitä olet halunnut.

        Epävarmojen ihmisten kanssa (olkoon sitten lesboja tai bissejä) suhteet päättyvätkin erittäin usein olkoon ikäeroa tai ei. Epävarma voi myös olla vaikka kuinka vanhana ja toisaalta varma vaikka kuinka nuorena.

        Sinä pidät itseäsi kakarana tuolloin. Ok. Kaikki eivät pidä kuitenkaan itseään kakarana (ei edes myöhemminkään) eikä tarvitsekaan. Ärsyttää vaan suunnattomasti tuollainen muiden ihmisten vähättely ja mitätöinti.

        No avataan sitten vähän, kun tuo kieltämättä oli noin vähän ristiriitaisen kuuloista. Eli koska toista vaivasi se ikäero (ja ihmisten suhtautuminen siihen) niin hänestä tuntui siltä ettei suhteesta voi tulla "oikeeta". Asuttiin kyllä yhdessä jne. ja tunteita kyllä oli molemmin puolin, mutta kun asioita ei voinnut viedä eteenpäin (lapsia, suhteen virallistamista) enimmäkseen sen ikäeroahdistuksen vuoksi.

        Enkä mä kyllä ole tähän mennessä tavannut aikuista ihmistä (siis aikuista sekä iän että korvienvälin puolesta) joka olisi sitä mieltä että vaikka aloittajan mukaisesti itseään 27 vuotta nuorempi voisi olla samalla tasolla. Saako kysyä kuinka vanha olet itse? :)


    • Foxxy

      Kehottaisin sua olemaan rehellinen. Kysy häneltä mitä hän haluaa suhteeltanne ja kerro miltä sinusta tuntuu. Haluan sanoa, että jotain hienoa teidän välillä vielä tapahtuu, mutta minusta tämä haiskahtaa hyväksikäytöltä.

    • Marriiiih

      Oih mua kiinnostaa yks nainen joka on vähän yli 50v ja ite oon 18v.. Onneevsulle

    • näinsekatomennee

      Sairasta.

    • moraali_

      En suosittele lähtemään suhteeseen. Kyllä reilusti yli nelikymppinen on elämässään ihan eri vaiheessa ku 17-vuotias, olkoon miten "lapsellinen" hyvänsä. Ei mielestäni kuulosta ihan terveeltä touhulta. Sinulla on koko elämä vielä edessä. Useat sinun ikäiset aloittelee vasta opiskelua ja itsenäistä elämää. Kyllä tuon ikäisenä ajatus muuttuu vielä monta kertaa ja kehittyminen muutenkin on vielä kesken. Mitä ystäväsi tästä sanoisi?

    • sairaita.olette

      Olet kehitysvammainen(homous/lesbous on kehitysvamma) tai vajakki kuten 44v. kaverisi äitikin, joten pikaisesti hoitoon molemmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe