Pääsin yliopistoon

intj87

Nostaako tämä tasoani yhtään? Pitää muuttaa Helsinkiin jossa sentään pariutumismarkkinat ovat sukupuolisuhteen puolesta miehille paremmat kun täällä Tampereen seudulla. Köyhä ja kaveritön oon edelleen, mutta ehkä opiskelu nyt tuo elämään jotain muutosta. Toivossa on hyvä elää.

48

162

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspurger

      Riippuu alasta. Matemaattis-Luonnontieteellinen koulutus ("autistiala") laskee markkina-arvosi lopullisiin pohjamutiin, mutta joku jännittävän rahakas ala, tai taivaanrannanmaalaukseen ja retoriseen masturbointiin keskittyvä huuhaa-ala voi sitä nostaakin.

      • opinnotkatkerat

        Tässä on totuuden siemen. Jos ala on valtsikka, lääkis tai taloustieteellinen tmv. niin tasosi nousee automaattisesti, yleensä vielä sitä enemmän mitä nopeammin valmistut ja pääset rahakkaaseen ammattiin.

        "Nörttialoilla" eli mat-lt:ssä ei taso nouse, vaikka näilläkin aloilla saattaa olla naisenemmistö. Akat hakee seurustelukumppanit muualta, opiskelukaverit pääsee korkeintaan friendzonelle.

        Humanistisessa taas on omat pelisääntönsä. Naisia selkeä enemmistö, mies voi olla joko nöyristelevä valkoritari tai rastatukkainen hippi-YTM, jonka pilvenkatkuisesta seurasta tiedekunnan naiset tappelevat ja jolle opintojen venyminen on kunnia-asia.


      • opinnotkatkerat kirjoitti:

        Tässä on totuuden siemen. Jos ala on valtsikka, lääkis tai taloustieteellinen tmv. niin tasosi nousee automaattisesti, yleensä vielä sitä enemmän mitä nopeammin valmistut ja pääset rahakkaaseen ammattiin.

        "Nörttialoilla" eli mat-lt:ssä ei taso nouse, vaikka näilläkin aloilla saattaa olla naisenemmistö. Akat hakee seurustelukumppanit muualta, opiskelukaverit pääsee korkeintaan friendzonelle.

        Humanistisessa taas on omat pelisääntönsä. Naisia selkeä enemmistö, mies voi olla joko nöyristelevä valkoritari tai rastatukkainen hippi-YTM, jonka pilvenkatkuisesta seurasta tiedekunnan naiset tappelevat ja jolle opintojen venyminen on kunnia-asia.

        Valtsikasta ei ole valmistuttu rahakkaaseen ammattiin sitten 1980 - luvun.


      • Bottaltahanialle

        Oikis, Lääkis ja Hanken nostavat. Muilla ei vaikutusta ennen valmistumista, esim. teekkarit eivät kelpaa, mutta diplomi-insinöörit ovat kysyttyjä.


      • 8plus13
        opinnotkatkerat kirjoitti:

        Tässä on totuuden siemen. Jos ala on valtsikka, lääkis tai taloustieteellinen tmv. niin tasosi nousee automaattisesti, yleensä vielä sitä enemmän mitä nopeammin valmistut ja pääset rahakkaaseen ammattiin.

        "Nörttialoilla" eli mat-lt:ssä ei taso nouse, vaikka näilläkin aloilla saattaa olla naisenemmistö. Akat hakee seurustelukumppanit muualta, opiskelukaverit pääsee korkeintaan friendzonelle.

        Humanistisessa taas on omat pelisääntönsä. Naisia selkeä enemmistö, mies voi olla joko nöyristelevä valkoritari tai rastatukkainen hippi-YTM, jonka pilvenkatkuisesta seurasta tiedekunnan naiset tappelevat ja jolle opintojen venyminen on kunnia-asia.

        Matemaattis-luonnontieteellisessä voi olla joillain aloilla enemmän naisia mutta ovat nörttialoja ja nörttinaiset ovat rumia kuin perseestä. Laihoja luikkuja rillipäitä tai läskejä rillipäitä. Ei kiinnosta.


    • Ex__PUA

      Eiköhän se nosta.

      Se vaan että yliopistotytöt ovat oma sarjansa. Nimim. Kokemusta on.

      - Snobeja ja mahdollisesti femakkoja. Hikipinkoja jotka haluaa kostaa maailmalle ja sen miehille.

      Näitä älä edes ajattele.

      - Jännämiesten hakijoita. Kumma tapa olla ns. Koulutettu kunnon nainen, joka silti tykkää jänniksistä.

      Näitä et saa statuksellasi, ellet ole jännä. Nämä ovat tulleet tutuksi. Erittäin kiimaisia, ja yllättävän moni näistä on tulevaisuudessa oleva opettaja. Hieman huolestuttaa. :D Jopa eräs varattu tälläinen oli kanssani jonkin aikaa, kunnes lähipiiri paljasti mistä on kysymys. Itse en varattuja harrasta, mutta siinä oli paha tilanne kun se jo puhui että sille on ok ryhtyä pettämään gradua ahkeroivaa miestään kanssani. Se vielä sanoi, että se kyllä saisi sen hyväksymään asian (?!). Kiitos ei, vähän liian huonoa karmaa ja verta.

      - Kiltit ja kunnon tytöt.

      Tämä ei kaipaa esittelyjä, ja hypergamiankin voit välttää, jos onnistut tälläisen saamaan.

      Itse haluaisin juuri tälläisen. Se vaan että näitä on hankalampi saada.

      • Ex__PUA

        Lisäys vielä tähän - sillä olet kaveriton (se annetaan anteeksi todennäköisimmin jos olet muuttanut jostain muualta kaupunkiin), että nämä jännämiesmieliset löytyvät opiskelijabileistä, mutta kiltit tytöt ovat sellaisia että kannattaa hieroa tuttavuutta jo päiväsaikaan.

        Mutta opiskelijabileet ovat hyvä tapa tehdä uusia kavereita, joten kannattaa harkita niitä.


      • 5plus4

        "- Kiltit ja kunnon tytöt.
        Itse haluaisin juuri tälläisen. Se vaan että näitä on hankalampi saada."

        Pahalle kuuluu paha joten turhaan haluat sellaista mikä ei sulle kuulu.


      • Ex__PUA
        5plus4 kirjoitti:

        "- Kiltit ja kunnon tytöt.
        Itse haluaisin juuri tälläisen. Se vaan että näitä on hankalampi saada."

        Pahalle kuuluu paha joten turhaan haluat sellaista mikä ei sulle kuulu.

        Taas yksi todiste siitä, miten naisille paha on hyvää ja hyvä pahaa.


    • aölasaösaöl

      Helsingissä on ehkä paljon naisia, mutta ei sinkkuja, eikä niille kelpaa kuin jännämies.

      • 16plus2

        mikä on jännämies?


      • Aikajännää
        16plus2 kirjoitti:

        mikä on jännämies?

        En tiiä, mut niitä on ilmeisesti vaan Helsingissä.


      • sdsdsd

        Hgissä on nimenomaan paljon sinkkuja joka lähtöön.


    • mies_86_vasta

      Kyllä kai se nostaa. Tosin minkä verran niin riippuu uskoakseni alasta. Jos ala kuitenkin on itsellesi oikea niin pitäisin itse siitä kiinni.

    • Aika näyttää. Kalliosta kämppä.

      • eqrgfd

        Pyörää ei kannata jättää ulos, oikeestaan mitään ei kannata jättää ulos.


    • drhga

      Saattaa kuule olla Helsingissä huonommat pariutumismarkkinat kuin Turussa ja Tampereella. Hyvällä onnella Espoosta voi löytyä joku ei niin läski. Helsingissä mc on tehnyt tuhonsa jo vuosia sitten. Vantaa on täynnä pirinarkkareita, itseasiassa niin on kyllä Helsingin ydinkeskustakin.

      Mikäli vanha kurppa, ylipainoinen tonnikeiju tai joku ei ikinä parisuhdemateriaalia kiinnostaa niin Helsinki on just sun juttu.

    • konoha

      En tiedä noista tasoista, mutta yliopistossa on suht helppo tutustua uusiin ihmisiin, joten luulen, että mahdollisuutesi löytää parisuhde paranevat : ) Rohkeasti vaan mukaan tapahtumiin yms., ja onnea opiskelupaikasta! Vinkki: jos olet miesvaltaisella alalla (luonnontieteet, tekniikka-alat yms.) kannattaa käydä kieltenopiskelijoiden ja muiden humanistien bileissä, siellä on naisista suorastaan ylitarjontaa!

      • Totuus1

        Valitettavasti suurin osa niistäkin on varattuja ja nekin ketkä eivät ole harjoittavat maailman vanhinta ammattia ja kohtelevat kaikkia miehä vain potenttiaalisina asiakkaina. Ja sitten on tietenkin jonkin verran näitä lesbofeministejä.


      • trtrtoop

        Toisaalta jos haluat samaa tasoa niin katsele lääkiksen ja oikiksen tyttöjä , myös Aallon teekkari naisia.


    • turhatoivo

      Kaveriton? Ei nosta. Sosiaaliset taidot on nro 1 pariutumisessa niin kuin muissakin ihmissuhteissa. Eli ilman niitä ei ole toivoa. Jos meet opiskelijaelämään mukaan -> ihmissuhteita.

      • intj87

        Sanoisin että sosiaaliset taitoni ovat ihan kohtuulliset, ongelma on lähinnä ollut aina siinä että olen ollut erittäin valikoiva seuran suhteen ja aika syrjään vetäytyvä luonne. Tulen kuitenkin melko hyvin juttuun uusien ihmisten kanssa, etenkin jos samoja mielenkiinnon kohteita löytyy. Luulen kyllä että yliopistopiireistä löytyy ihan mielenkiintoisia ihmisiä.


      • Ex__PUA
        intj87 kirjoitti:

        Sanoisin että sosiaaliset taitoni ovat ihan kohtuulliset, ongelma on lähinnä ollut aina siinä että olen ollut erittäin valikoiva seuran suhteen ja aika syrjään vetäytyvä luonne. Tulen kuitenkin melko hyvin juttuun uusien ihmisten kanssa, etenkin jos samoja mielenkiinnon kohteita löytyy. Luulen kyllä että yliopistopiireistä löytyy ihan mielenkiintoisia ihmisiä.

        Olen INTJ kuten sinäkin, ja tuo on minullekin tuttua, että on valikoiva lähipiirinsuhteen mutta että voi tulla toimeen uusienkin tuttavuuksien kesken.

        Panosta jälkimmäiseen, ja ekstroverttipuoleesi, etenkin naisten kanssa.

        Nyt ei ole aikaa valikoida, eikä varaa ronkelointiin.

        Tuntematon introvertti jää jalkoihin, hyvin helposti.


      • 17x17
        intj87 kirjoitti:

        Sanoisin että sosiaaliset taitoni ovat ihan kohtuulliset, ongelma on lähinnä ollut aina siinä että olen ollut erittäin valikoiva seuran suhteen ja aika syrjään vetäytyvä luonne. Tulen kuitenkin melko hyvin juttuun uusien ihmisten kanssa, etenkin jos samoja mielenkiinnon kohteita löytyy. Luulen kyllä että yliopistopiireistä löytyy ihan mielenkiintoisia ihmisiä.

        INTJ on paha koska se on introverteista se "parempi kuin muut" luonne joka ei pidä ei-kiinnostavia ihmisiä edes satunnaisen huulenheiton arvoisina. Menestyvä INTJ vaikuttaa helposti ylimieliseltä ja vähemmän menestyvä jää yksin tai syrjään.

        Ota ihan tavoitteeksesi suvaita ja sietää kaikenlaisia ihmisiä äläkä ole turhan tarkka siitä, keneen aikaasi ja energiaasi tuhlaat. Ylimielisyyteen ei sinulla ole juuri varaa ja mulla on tunne, että se veisi sinut helpommin oudon kusipään kuin menestyvän kusipään maineeseen.


      • Ex___PUA
        17x17 kirjoitti:

        INTJ on paha koska se on introverteista se "parempi kuin muut" luonne joka ei pidä ei-kiinnostavia ihmisiä edes satunnaisen huulenheiton arvoisina. Menestyvä INTJ vaikuttaa helposti ylimieliseltä ja vähemmän menestyvä jää yksin tai syrjään.

        Ota ihan tavoitteeksesi suvaita ja sietää kaikenlaisia ihmisiä äläkä ole turhan tarkka siitä, keneen aikaasi ja energiaasi tuhlaat. Ylimielisyyteen ei sinulla ole juuri varaa ja mulla on tunne, että se veisi sinut helpommin oudon kusipään kuin menestyvän kusipään maineeseen.

        Hyvä huomio, itse olen sosiaalisimmasta ja suvaitsevaisimmasta päästä INTJ-porukkaa, mutta etenkin pari kaveriani, ovat olleet juuri siitä elitistisimmästä ja yksinäisimmätä päästä.

        Heidän molempien on ollut yksinkertaisesti pakko muuttaa suhtautumistaan muihin ihmisiin, etenkin kun he ovat minuan introvertimpia.

        Tuo loppuosan ohjeesi on melko hyvä.

        Eräs ongelma meillä on se, että emme vain pidä mitenkään relevantteina puhua muusta kuin asiasta, heidän kanssa jotka ovat siihen sopivia.

        Itselläni on se etu, että olen aika hilkulla olla ENTJ, joten pyrin tietoisesti viemään sosiaalisissa tilanteissa itseäni siihen suuntaan, ja hyväksymään sen aivottoman pälpätyksen randomien kanssa - heidän kanssa monesti voidaan mennä ns. kiinnostaviin aiheisiin sitten myöhemmin, mikä voi olla meidänlaisille täysin käsittämätöntä (INTJ:n kanssa voi alkaa puhumaan heti ns. asiaa ja syvällisiä, muut useimmiten tarvitsevat loivan alun).

        Samoin ns. hengähdystauot ovat paikallaan. Eli introverttien pitää saada latautua yksin, joten se mahdollisuus kannattaa antaa myöskin itselleen. Lopulta tämä sosiaalinen kapasiteetti sitten kasvaa.


      • 17x17
        Ex___PUA kirjoitti:

        Hyvä huomio, itse olen sosiaalisimmasta ja suvaitsevaisimmasta päästä INTJ-porukkaa, mutta etenkin pari kaveriani, ovat olleet juuri siitä elitistisimmästä ja yksinäisimmätä päästä.

        Heidän molempien on ollut yksinkertaisesti pakko muuttaa suhtautumistaan muihin ihmisiin, etenkin kun he ovat minuan introvertimpia.

        Tuo loppuosan ohjeesi on melko hyvä.

        Eräs ongelma meillä on se, että emme vain pidä mitenkään relevantteina puhua muusta kuin asiasta, heidän kanssa jotka ovat siihen sopivia.

        Itselläni on se etu, että olen aika hilkulla olla ENTJ, joten pyrin tietoisesti viemään sosiaalisissa tilanteissa itseäni siihen suuntaan, ja hyväksymään sen aivottoman pälpätyksen randomien kanssa - heidän kanssa monesti voidaan mennä ns. kiinnostaviin aiheisiin sitten myöhemmin, mikä voi olla meidänlaisille täysin käsittämätöntä (INTJ:n kanssa voi alkaa puhumaan heti ns. asiaa ja syvällisiä, muut useimmiten tarvitsevat loivan alun).

        Samoin ns. hengähdystauot ovat paikallaan. Eli introverttien pitää saada latautua yksin, joten se mahdollisuus kannattaa antaa myöskin itselleen. Lopulta tämä sosiaalinen kapasiteetti sitten kasvaa.

        Tiedän tyypin kun olen sellaisen kanssa asunut. Nainen piti harvoista ihmisistä ja niistä joista hän ei erityisemmin pitänyt, hän ei todellakaan pitänyt. Muutenkin vähän vaikeuksia sosiaalisen vuorovaikutuksen ja etenkin absurdimman huumorin kanssa.


      • intj87
        Ex___PUA kirjoitti:

        Hyvä huomio, itse olen sosiaalisimmasta ja suvaitsevaisimmasta päästä INTJ-porukkaa, mutta etenkin pari kaveriani, ovat olleet juuri siitä elitistisimmästä ja yksinäisimmätä päästä.

        Heidän molempien on ollut yksinkertaisesti pakko muuttaa suhtautumistaan muihin ihmisiin, etenkin kun he ovat minuan introvertimpia.

        Tuo loppuosan ohjeesi on melko hyvä.

        Eräs ongelma meillä on se, että emme vain pidä mitenkään relevantteina puhua muusta kuin asiasta, heidän kanssa jotka ovat siihen sopivia.

        Itselläni on se etu, että olen aika hilkulla olla ENTJ, joten pyrin tietoisesti viemään sosiaalisissa tilanteissa itseäni siihen suuntaan, ja hyväksymään sen aivottoman pälpätyksen randomien kanssa - heidän kanssa monesti voidaan mennä ns. kiinnostaviin aiheisiin sitten myöhemmin, mikä voi olla meidänlaisille täysin käsittämätöntä (INTJ:n kanssa voi alkaa puhumaan heti ns. asiaa ja syvällisiä, muut useimmiten tarvitsevat loivan alun).

        Samoin ns. hengähdystauot ovat paikallaan. Eli introverttien pitää saada latautua yksin, joten se mahdollisuus kannattaa antaa myöskin itselleen. Lopulta tämä sosiaalinen kapasiteetti sitten kasvaa.

        Hyvin tutun kuuloista. Onneksi smalltalk tuntemattomien kanssa on käynyt vähän helpommaksi iän myötä.


    • 5plus25

      INTJ? Ei nosta. Kaveriton? Et saa luultavasti kavereita, ei siis nosta.

      Jos menee rohkeasti mukaan ja tekee tuttavuutta tapahtumissa niin nostaa kyllä. Jos on sosiaalisesti kömpelö ja se näkyy niin ei nosta.

    • miehittäjäpois

      jos luet vaikka lakia tee niinkun Ruotsalainen vähemistövaltuutettu (joutu kyllä paljastettuaan lopettamaan ) sano oot varatuomari,ei saa mitään tuomiota,en tiedä jos oot suomalainen miten käy.

    • hyvähyvä

      Tottahan toki kunhan vaan käyt paljon opiskelijatapahtumissa ja Kallion kuppiloissa yms missä nuoria naaraita parveilee. Älä kuitenkaan dokaa liikaa.

      • Fem5

        Kannattaa siittää mahdollisimman monta naarasta helsingissä kun he palaavat yh mammoina takaisin kotiseuduilleen böndeen niin saadaan väestönkasvu kuntoon ja nainen tekemään töitä kotona! Hienoa!


    • intj87

      Kiitos kaikille vinkeistä! Kyse on juurikin "nörttialasta" eli matemaattis-luonnontieteelliseltä puolelta joten naismenestys ei ainakaan tämän puolesta vaikuta kovin todennäköiseltä. Mutta kun nyt löytäisi edes niitä kavereita.

      • vinkvink_

        Jos pääset opintojen kautta hyvä palkkaiseen duuniin, saat helposti naista. Rahakas mies kelpaa aina. Opiskeluaikoina kannattaa tsiikailla nörttityttöjä. Eivät tosin välttämättä ole naisista kaikkein kaunempia, mutta tykkäävät nörttipojista


      • totuus2050
        vinkvink_ kirjoitti:

        Jos pääset opintojen kautta hyvä palkkaiseen duuniin, saat helposti naista. Rahakas mies kelpaa aina. Opiskeluaikoina kannattaa tsiikailla nörttityttöjä. Eivät tosin välttämättä ole naisista kaikkein kaunempia, mutta tykkäävät nörttipojista

        Olet väärässä nörttitytöistä. Niidenkin ihannemies on rockasenteela varustettu isokyrpäinen tatuoitu paska


      • 615

        Kavereita on helppo saada opiskeluaikana. Paljon helpompaa kuin myöhemmin. Turha miettiä koulutusalaa naismenestyksen suhteen. Jos sulla on itsevarmuutta ja olet fiksu, niin saat kyllä naisia ihan riittävästi koulutuksista riippumatta. Opiskele sitä mikä kiinnostaa ja jossa on järkevät työllistymis- ja yrittämismahdollisuudet. Sanomattakin lienee selvää, että ohjelmointikyky kannattaa olla hyvä pääaineesta riippumatta.


      • Timpan_tytär
        totuus2050 kirjoitti:

        Olet väärässä nörttitytöistä. Niidenkin ihannemies on rockasenteela varustettu isokyrpäinen tatuoitu paska

        Isokyrpäinen tatuoitu paska, grrrr ;)


      • klklk

        Suuntaa Otaniemeen, siellä teekkareita myös naisia. Sinne tulee myös kylterit, naiset voivat olla nirppanokkia mutta teekkaritytöt omia persoonia.


      • Ex__PUA
        615 kirjoitti:

        Kavereita on helppo saada opiskeluaikana. Paljon helpompaa kuin myöhemmin. Turha miettiä koulutusalaa naismenestyksen suhteen. Jos sulla on itsevarmuutta ja olet fiksu, niin saat kyllä naisia ihan riittävästi koulutuksista riippumatta. Opiskele sitä mikä kiinnostaa ja jossa on järkevät työllistymis- ja yrittämismahdollisuudet. Sanomattakin lienee selvää, että ohjelmointikyky kannattaa olla hyvä pääaineesta riippumatta.

        Tämä.

        Opiskelut ja työympäristöt ovat niitä, joista useimmiten ne kaverit tulevat.

        Etenkin opiskelut. Alkaen aina ala-asteelta muille asteille.


    • arvoisamies

      Nyt yksi ongelmasi saattaa olla se, että uskot liikaa näitä palstan fantasioita ja tasojuttuja. Opiskelemaan mennään sen opiskeluaiheen kiinnostavuuden vuoksi; jos isompi mielenkiinto on viihteessä ja siinä että saisi ns.pillua, opiskelu on heikolla pohjalla. Mihin tehtävään muuten nykyisin mat.tk:n kautta voi päästä; ennen muinoin koulun/lukion opettaja oli se tavallisin, mutta siihen tarvittiin kasvatus ja opetusharjoittelu myös. Inssimatikkaa ei yo:ssa juuri opi, käytännölle vieraita teorioita ja algebroita kylläkin.

      It-ala on nykyaikana todennäköisin, mutta onko yliopisto siihen oikea paikka? Yo:ssa harjoittelupaikkoihin pääsy on oman aktiivisuuden varassa (opiskeluohjelmat ei siihen välttämättä pakota). Pelkkä tutkinto teorioitten varassa it:ssä ilman vankkaa tuntumaa todellisiin alan haasteisiin ei yleensä johda mihinkään, vaan putoo kelkasta. Monissa paikoissa työkielenä saattaa olla englanti.

      Eli yliopisto ei yleensä tarjoa valmista putkea, jolloin opiskelija ei välttämättä pitkään aikaan tiedä, mikä hänestä isona tulisi. Toisaalta jos on aito innostus, lahjakkuus ja menestyminenkin joissain asioissa, se on merkki vahvasta persoonasta ja silloin tuo ohjaaavan 'rännin' puuttuminen ei haittaa yhtään. Ihminen tietää mitä haluaa, ja on tuota kautta varma itsestään. Silloin sekin asia, mitä aloituksessa arvuuttelet, ei ole enää mikään ongelma eli ei enää tartte 'tietäviltä' kysellä, "missähän oppilaitoksessa naiset antaisivat helpoimmin".
      No joo, vähän terästettynä esitetty, mutta ota enempi viihteenä tällaiset ajankulupalstat.

      • Intj87

        Kyllä mää alan oikeasti valitsin ihan sen kiinnostavuuden vuoksi enkä suinkaan naisseuran vuoksi. Ja kyseisellä alalla näyttäisi olevan ihan kohtuulliset työllisyysnäkymät. Enkä lue tätä palstaa mitenkään hirveän ryppyotsaisesti vaan enimmäkseen tämä on vain huumoria päivään vaikka joissain jutuissa pientä totuuden siementä onkin ja mukaan mahtuu joskus todella harvoin ihan asiallinenkin topic. Mutta ei tartte silti olla mikään nero tietääkseen ettei köyhä, työtön, masentunut ja totaalisen yksinäinen ja täysin kokematon mies kuten minä ole kenenkään naisen unelma joten voin luokitella itseni hc-ätämiksi. Yliopisto tuntuu yhdeltä mahdollisuudelta kehittää itseään. Elättelen vielä toivoa että mullakin voisi joskus olla kavereita, työ ja vaimo.


    • JohanLohkeaa

      Meteorologia on alasi. Ja valmistuttuasi tv-meteorologiksi.

      • Nahkaliivit_rasvassa

        Nahkahousumiehltä.. jos sulla on juhaföörit itelläs jalassa..


      • ProjektiokoTaustalla
        Nahkaliivit_rasvassa kirjoitti:

        Nahkahousumiehltä.. jos sulla on juhaföörit itelläs jalassa..

        Jos näkee homoja jatkuvasti ympärillään, niin se ei tarkoita että he olisivat homoja todellisuudessa. Mielesi vain tuo omat homofantasiasi esille tuolla tavalla. Tieteelliset tutkimukset kertovat homojen osuuden väestöstä olevan noin muutaman prosentin luokkaa. Tietysti voit olla myös vakavasti persoonallisuushäiriöinen. Heidän toimintatapansa ovat samansuuntaisia, mutta lähtökohdat tuolle ajattelumallille ovat erilaisia.


      • Projisoi_faijaasi_vaan
        ProjektiokoTaustalla kirjoitti:

        Jos näkee homoja jatkuvasti ympärillään, niin se ei tarkoita että he olisivat homoja todellisuudessa. Mielesi vain tuo omat homofantasiasi esille tuolla tavalla. Tieteelliset tutkimukset kertovat homojen osuuden väestöstä olevan noin muutaman prosentin luokkaa. Tietysti voit olla myös vakavasti persoonallisuushäiriöinen. Heidän toimintatapansa ovat samansuuntaisia, mutta lähtökohdat tuolle ajattelumallille ovat erilaisia.

        Äläs ny pillastu hörökorva-ätmi!

        Tuppaavat nämä tv-meteorologit olemaan useasti hinttapuleja. Ilmiön tilastollisesta merkityksellisyydestä en sano mitään.

        Ettei vaan reaktiosi ollut oma defenssimekanismisi, koskien orastavaa homouttasi?


      • TurkulaisetVajoaaMutaan
        Projisoi_faijaasi_vaan kirjoitti:

        Äläs ny pillastu hörökorva-ätmi!

        Tuppaavat nämä tv-meteorologit olemaan useasti hinttapuleja. Ilmiön tilastollisesta merkityksellisyydestä en sano mitään.

        Ettei vaan reaktiosi ollut oma defenssimekanismisi, koskien orastavaa homouttasi?

        Kirjoituksesi perusteella olet lahjaton, vakavasti persoonallisuushäiriöinen homouteen addiktoitunut ätmi, joka teeskentelee olevansa jotain muuta. En pitäisi mahdottomana, että Darkfear piilottelisi tuon nimimerkin taustalla rasvoittuvine takatukkineen ja hikisine näppäimistöineen Varissuon kellarikomeroyksiössä.


    • ajatus-

      arvoisamies -kommentissa vähän ylempänä on hyviä pointteja. Tee niin, että menet vuodeksi kokeilemaan, olisiko yliopistomatikan avulla tulevaisuutta, ja ole valmis vaihtamaan ammatillisempaan oppiin, jos liian ufolta tuntuu
      Joskus tuollainenkin temppu on ajoissa parempi kuin kovin myöhään.

    • hesanmies

      Muistan kun tulin yliopistoon niin oli monia naisia jotka oli kiinnostunut minusta. Treffeille pääsin vaikka en pyytänyt naisia treffeille. En kuitenkaan harrastanut seksiä naisten kanssa vaikka olisin saanut pillua vaikka kuinka paljon. Olin kiinnostunut yhdestä hiljaisesta naisesta joka oli minusta tosi nätti ja pyysin sitä kahville. Aloin olemaan sen kanssa ja muut naiset jotenkin alkoi vihaamaan minua, haukkuivat selän takana ja kaikkea.

      • Teksti

        katkesi vai? siis jatkuiko tai kestikö tuo suhde sitten pidemmän aikaa.

        kyllähän naisetkin osaavat ilmaista tyytymättömyytensä, jos eivät sillä hetkellä saa mitä haluaisivat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe