Menkka kivut

Hertta345

Moi. Oon 12 v tyttö. Oon kaverin mökillä ja mul on tässä menkat. Eilen ne oli tosi pienet mut nyt ne on isommat ja tää kipu. Mä melkein itken tääl. Mietin jo lähtiessäni että jaa.. pitäskö jättää väliin. Ku menkat alkoi jo kotona. Ja kaiken lisäksi niiden ei edes pitäisi olla nytten . Tosi inhottava kun menkat ei tuu koskaan sillo ku pitäs. Tää on hirveetä. Haluan apuu! Soitanko vanhemmille että pääsisin kotiin vai otanko tuon surkean lääkkeen jonka otin mukaan. Se lääke on tosi huono. Voisiko tänä ennen aikojaan tulo johtua mesennuksesta? Jos kiinnostaa nii oon karkaillu ja poliisi autolla tullu kotiin.
Mut pliiiiisss mä tarviin neuvoja?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnonapu

      Huono mieli lisää kivun tunnetta.
      Et kerro huonona pitämäsi lääkkeen nimeä.
      Kerro ystäväsi äidille (tai kuka siellä on aikuinen nainen). Hänellä voi olla parempi lääke. Lisäksi hän voi antaa sinulle lämpökääreen (tässä kuumuudessa!)
      Mukava yhdessäolo ystävän kanssa kyllä karkottaa kipua paremmin kuin kotona nyhjöttäminen. Liikkuminen auttaa (uiminen, tanssiminen mikä vain) ja lisäksi voit venytellä lonkankoukistajia ja selkää.
      Siellä mökin lähellä on varmaan vattupuskia. Syö muutama vadelmanlehti (älä liioittele), koska ne helpottavat kuukautiskipua. Yleensä lehdistä tehdään teetä, mutta niitä voi syödä sinälläänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe