sohvalla nukkuminen

väsynytt

miksi mies nukkuu sohvalla? En ole tehnyt mitään väärää ja hän on sen myöntänyt. Koulupaikkaa hän ei saanut, minä sain. Olen yrittänyt mennä rauhallisella tai pirteällä asenteella puhumaan, mutta ainoat vastaukset jotka olen saanut ovat en tiedä, anna olla, en jaksa. Tätä on jatkunut viikon, sitä ennen parisuhteessamme ei ollut mitään. Kertokaa mistä on kyse!

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulurunoilija

      Mies katsoo olevansa sinun alapuolella, koska hänen haaveensa ei toteutuneet. On siis masentunut ja hylkii itseään. Sinun taitosi ei riitä tuohon.

      Tuli tuossa mieleen eräs tyttöystäväni, joka allapäin totesi kun pääsin ammattikouluun "Todistuksen jälkeen ei sinulle sitten enää kelpaa tälläinen kouluttamaton".
      Itse en ollut edes ajatellut sellaista.

      • väsynytt

        Kiitos vastauksesta! Tästä tapahtumasta tämän yhtäkkisen muutoksen on johduttava. Pahalta tuntuu kun en ole tehnyt mitään, mistä hänen voisi olettaa olevan noin kylmä minulle! Mitä meinaat etteivät taitoni riitä? Ilmiselvästi hän ei halua puhua, kun toistaa vain että anna olla. En tiedä mitä tehdä, mutten jaksa näinkään :/


      • koulurunoilija
        väsynytt kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Tästä tapahtumasta tämän yhtäkkisen muutoksen on johduttava. Pahalta tuntuu kun en ole tehnyt mitään, mistä hänen voisi olettaa olevan noin kylmä minulle! Mitä meinaat etteivät taitoni riitä? Ilmiselvästi hän ei halua puhua, kun toistaa vain että anna olla. En tiedä mitä tehdä, mutten jaksa näinkään :/

        Vaatii aika paljon taitoa puhua siten, että saa toisen ymmärtämään, ettei vastoinkäymiset opiskelupaikasta maailmaa kaada. Ja ensi vuonna on uusi mahdollisuus.
        Huonossa tapauksessa toinen lähtee lätkimään. Joskus toisen lähteminen on myös helpotus

        On myös huomioitava, mitä sitten tapahtuu, kun eteen tulee suurempia vastoinkäymisiä?

        Voit tietysti kyksyä, miksi hän mököttää sinulle, jolla ei ole osaa eikä arpaa opiskelupaikan menettämisessä.


    • peili-auttaa

      Oletko rupsahtanut?

      • väsynytt

        Kyllä olen


      • väsynytt

        Jaahas, joku haluaa siis pilailla, ikävää :( en ole rupsahtanut, molemmat olemme alle 25-vuotiaita.
        T. Alkuperäisen viestin laittaja


    • Its_ounli_natural---

      .

      "Sen on vain * W Ä S Y !!!1!!1!!!!1!!!!1! *" krooh pyyh

      har!11

      .

    • Noh itse en pärjännyt koulussa joten halusin tappaa itseni.

    • Sun_pitää_sanoa---

      .

      "Sun pitää sanoa EI siinä saa nukkua!!!!1!!1!!!!!!1!"

      har!11

      .

    • määmy

      Mä joskus kysyin yhelt sohvalle majoittuneel tutult miks mieli musta, sano ettei oo mtn miks ois.
      Kysäsin sit miks käyttäyty kuin miel ois musta. Sit alko tulla litaniaa mikä vaivas.

      Ku majottuu sohval, eik duunaa muut ku maailman kaatumist. Kaatuu se maailma. Riks Raks Poks!

      • Se_on_vaarallista----

        .

        "Sitä paitsi sohvalla nukkuminen voi olla vaarallista voi saada jonkun kuolettavan krampin epänormaalissa nukkumisasennossa!!!1!11!!111!!!"

        har!11

        .


      • määmy
        Se_on_vaarallista---- kirjoitti:

        .

        "Sitä paitsi sohvalla nukkuminen voi olla vaarallista voi saada jonkun kuolettavan krampin epänormaalissa nukkumisasennossa!!!1!11!!111!!!"

        har!11

        .

        Lattiaki paree ku sohva


      • vinkki-
        määmy kirjoitti:

        Lattiaki paree ku sohva

        Puhu suomea tai älä puhu ollenkaan


      • määmy
        vinkki- kirjoitti:

        Puhu suomea tai älä puhu ollenkaan

        Maa, nimeltää Suomi o demokraattine maa & jokasel o oikeus lain määrittelemis rajois toteuttaa itseään, ni ku näkee.


      • Sohvalle----
        määmy kirjoitti:

        Lattiaki paree ku sohva

        .

        "Sohvalle on moni ihminen kuallu!!!11!!1!1!!!!1!!!" M.O.T.

        har!11

        .


      • Määmyn_siippa

        Määmy nukkuu uuninpankolla yöt päivät. Määmy on persu.


      • Sohvalle---- kirjoitti:

        .

        "Sohvalle on moni ihminen kuallu!!!11!!1!1!!!!1!!!" M.O.T.

        har!11

        .

        Täällä ei ole sohvaa, joten täällä ei sohvalle kuolla. Sänkyyn on useampi kuollut kuin sohvalle.

        Vuosia sitten Kirkkonummet entinen nimismies kuoli viisi minuuttia ennen Suomi-Ruotsi kiekko-ottelun päättymistä. Tilanne taisi silloin olli 4-4 tai 5-5, taisi olla vielä mm kiekon kultaottelu.
        Siis keljuin ajankohta kuolla. Toki kyseessä myös kelju oli kuulema ollut nimismiehenä


    • murtziperkele

      mulla on toisinaan tapana vaihdella nukkumapaikkaa ihan vaan siks kosk vaihtelu "virkistää" (ts. tässä tapauksessa siis nukuttaa paremmin..)
      eli mun sohvalla tai vuodetuolilla tai edes "väärinpäin" sängyllä nukkumisesta ei kyl vois vetää mitään johtopäätöksiä mun parisuhteen tilasta tai muustakaan mielen mustuudesta,
      (tämä näin yleisluonteisena huomautuksena tässä ketjussa käytyyn keskusteluun, ei pelkästään aloittajalle..)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe