Kiusaajien palsta

Kiusattupalstalainen

Tämä palsta on saanut toimia kiusaajien foorumina vuosikaudet. Kiusaamiseen ei ole puututtu muuten kuin kirjoitusten poistamisena. Mm. Teuvo on saanut vapaasti melskata, herjata ja solvata. Siksi monet, monet ovat siirtyneet pois. Niin nyt minäkin, toleranssini kiusaamiseen loputtua.
Lopuksi kysyn ylläpidolta: MIKSI YLLÄPITO EI TEE MITÄÄN, VAAN ANTAA KIUSAAJIEN VAPAASTI KIUSATA???

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullistamuttatotta

      Palstalta on lähtenyt vuosien aikana todella monia hyviä Raamattua kunnioittavia kirjoittajia. Eivät ole halunneet olla solvattavana Raamattu-palstalla.

    • Etkö tunne kirjoituksia?

      "Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee."

      Oman lihasi himo se sinuakin kiusaa, kun Jumalan paaduttamana et enää siedä kuulla edes yhtä sanaa totuutta itsestäsi.

      • etoletotuudesta

        Kiusaajaa olet ja kiusaajana pysyt, sinä Kirjoitusten ja totuuden vääristelijä.


    • Saatanallisen uskosi mukaan en todellakaan ole totuuden todistaja, koska et koe totuutta pelastuksena, kuten Jeesus tämänkin näin selvästi ilmoitti:

      "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailman, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

      Ja sinunkin vihasi totuutta kohtaan hän näin selvästi ilmoitti:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Miksi muuten norkoilet täällä, kun jo varmasti tiedät, ettei totuus enää kuulu sinun hengellisiin haluihisi?

      Kun täältä, jokaisen oven takaa, löydät kaltaisiasi, jotka iloiten ottavat sinut vastaan:

      adventistit

      aglikaanit

      Agrigolalaiset

      arkkimunkkilaiset

      armonkalliolaiset

      baalbeklaiset

      babtistit

      birkittalaissisaret

      branhamilaiset

      cityseurakuntalaiset

      dominikaanit

      elämänsanalaiset

      elämänlähdeläiset

      eläväsanalaiset

      ekumeeniset

      exoduslaiset

      gnostilaiset

      henotesläiset

      helluntailaiset

      hengenuudistuslaiset

      heränneet

      esikoiset

      ilmestysmajalaiset

      ilosanomalaiset

      israelinystävät

      Joosualaiset

      jehovalaiset

      Jeesuksen pyhän veren papit

      Jeesuksen ruumislaiset

      Jeesus on herralaiset

      katolilaiset kylväjät

      kansanraamattuseuralaiset

      kalleimman veren sisaret

      kansanlähetysläiset

      Kellonkartanolaiset

      koivuniemiläiset

      korpelalaisuus

      kotikirkkolaiset

      kulmakivenseurakuntalaiset

      kulmakiviseurakuntalaiset

      kuninkaansoturit

      kristilliset eläkeläiset

      kriisipalvelulaiset

      kotisatamalaiset

      liekkiläiset

      luterilaiset

      lähetysseurakuntalaiset

      luthersäätiöläiset

      lasarusveljet

      lähdekalliolaiset

      lännenhunttarilaiset

      maranatalaiset

      majakkalaiset

      metodistit

      missiomaailmalaiset

      mormoonit

      munkkiluostarin munkit

      nunnaluostarin nunnat

      nokialaismissiolaiset

      onewayhouselaiset

      ortodoksit

      pelastusarmeijalaiset

      patmoslaiset

      palatsiseurakuntalaiset

      paavalinsynodilaiset

      paratiisikotilaiset

      pikkuesikoiset

      priskillalaiset

      pyhänikolauslaiset

      perjantaikristuksellelaiset

      raamattupuhuulaiset

      radiodeiläiset

      rauhansanalaiset

      rauhanyhdistysläiset

      ristiinnaulitut

      risteyspaikkalaiset

      ristiretkeläiset

      ropolaiset

      rukouspalvelulaiset

      rukousystäväläiset

      ruusuristiläiset

      ristiinnaulittulaiset

      saalemilaiset

      sanansaattajalaiset

      sanajaylistysläiset

      savenvalajalaiset

      scientologilaiset

      siloalaiset

      slevy:n miespapit

      slevy:n naispapit

      stefanuslaiset

      suomenraamattuopistolaiset

      teologisetistuuttilaiset

      tabernaakkelilaiset

      takeitnowlaiset

      teologisetistuuttilaiset

      Timoteusyhteisöläiset

      totisestiparannetut

      tuomasmessulaiset

      totuudenystäväläiset

      tunnustukselliset luterilaiset

      torontonsiunaajalaiset

      uusheränneet

      uusapostoliset

      uusitoivolaiset

      uusiviiniläiset

      valon enkelit

      vapaakirkolliset

      vanhauskoiset

      vapaamuurarit

      viadolorosalaiset

      vineyardilaiset

      yhteyskristuksessalaiset

      yhteysliikeläiset

      yeshualaiset

      • Kiinnostaatietää

        Muistelen, että aiemmin listassasi oli sellainenkin lahko kuin "Vedättäjät" miksi olet jättänyt sen pois?


      • Vedättäjä2, itse pääjehu poistui takaviistoon helluntailaisia vedättämään. Enkö tiedä, ketä hän nyt on vedättämässä.

        Tässä listassa on mukana ne, jotka eksyttävät ihmisiä Saatanan heille rakennuttamissa jumalanhuoneissaan, kuten jo ennalta ilmoitettu on:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. "

        Tuskin pystyt ymmärtämään tätä, mutta sanon silti:

        Saul sai tämänkin totuuden Pyhältä Hengeltä, mutta kun Saatana sai hänet omakseen erinomaisilla ilmestyksillä, ja teki hänestä Paavalin, joka innolla
        alkoi laatia sääntöjä tuon Vastustajan, Saatanan, palvelijoita varten.

        Ja niin kaikki seurakuntien johtajat ovat tänäkin päivänä samalaisia, kuin mitä oli Efeson johtaja. Jotkut vieläkin yhden vaimon miehiä, mutta edelleen Totuuden Hengestä osattomia:

        "Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.

        Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta. "

        Ja kun Johannes Kristuksen todistajana - huomaa: ei minkään seurakunnan johtajana - meni Diotrefestä nuhtelemaan, joutuikin passitetuksi Patmos-saareen vankeuteen:

        "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

        Vastaavassa tilanteessa Ruukin seurakunnassa minut yritettiin toimittaa mielisairaalaan, kirkkoherran puolison diagnoosin perusteella:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."


    • KIUSATTUPALSTALAINEN:

      Ennen kuin lopullisesti täältä poistut kehotan sinua kysymää ylläpidon lisäksi myös Jumalalta:

      MIKSI ET OLE ANTANUT SAATANALLE KÄSKYÄ, ETTÄ LÄHETTÄISI ENKELINSÄ MYÖS TEUVO SUNIA RUSIKOIMAAN, JOTTA OLISIMME SAANEET HÄNESTÄ YHTÄ RAKKAAN VELJEN KUIN PAAVALISTAKIN?

      • TMarko

        Hieman mietiskeltävää.

        Ehkäpä tälle palstalle onkin lähetetty vastustajan sanansaattaja rusikoimaan sanallisesti jokaista Jumalan armoon turvaavaa, joka uskaltaa sen tunnustaa.

        Armosta on mahdollista langeta pois. Ja jotkut voivat alkaa lyömään sanallisesti kanssapalvelijoitaan.

        Jumalalla on kuitenkin monenlaiset keinot karsia ylpeys omistansa pois jotta ylpeät itseensä luottavat oppisivat turvaamaan Jumalaan kaikessa eivätkä itseensä.

        (Saatanan enkeli suomennettuna:)

        Satan(hepreasta suomeksi)=saatana=vastustaja(joka vastustaa toisia)
        Angelos(kreikasta suomeksi)=enkeli=sanansaattaja,lähettiläs, joka lähetetään


      • Tuo sama Vastustaja, Saatana, se sinunkin helluntailaistemppelissäsi elämääsi ohjaa:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."


      • TMarko

        Joskus mietin miksi Pyhä Henki johdatti minut tälle palstalle. Asia on varmasti sama lähes jokaisella jota Henki saa johdattaa. Asia on tullut hyvin selväksi minulle Pyhässä Hengessä. Kun Jeesus aloitti työnsä hänkin kävi saman läpi. Häntä kiusattiin ja koeteltiin. Kiusaaja kiusasi Jeesusta aikansa erämaassa yrittäen esim kyseenalaistaa sen että hän oli Jumalan Poika. Myös Jumalan lasten usko koetellaan, niiden jotka tunnustautuvat hänen omikseen. Jumala sallii sen tapahtua jotta Hänen lastensa usko, toivo ja rakkaus tulisi kaikin tavoin koetelluksi. Jumala tahtoo tietää kestävätkö he koetuksen ja säilyttävät uskonsa lankeamatta pois siitä toivosta ja armosta johon heidät on kutsuttu. Kiusaaja tahtoisi kovasti saada Jumalan lapsen epäilemään omaa Jumalan lapseutta. Ja mikä surullisinta: saada Jumalan lapsi vihaamaan omia veljiänsä.

        Saatana todellakin vastustaa Jumalan lasten uskoa ja tahtoisi heidät saada epäilemään pelastuksen toivoansa. Hän käyttää siihen hyvin usein niitä jotka ovat pettyneet uskon veljiinsä ja seurakuntaan jossa joskus toimivat, ja he ovat tulleet saastutetuksi katkeruuden myrkyllä kun heitä ei ehkä ole kuunneltu eikä uskottu, ja niin he ovat langenneet pois armosta ja ovat vetäytyneet pois veljien yhteydestä ja ovat alkaneet piestä ja repiä sanoillansa kanssapalvelijoitaan. Ei Jeesus turhan vuoksi sano, että ne pelastuvat jotka kestävät loppuun asti. Missä? Veljien rakastamisessa heidän puutteistaan ja vioistaan ja jopa vääristä uskomuksistaan huolimatta. Jeesus varoitti siitä että useimpien rakkaus kylmenisi. Joka väittää rakastavansa totuutta mutta vihaa veljiänsä eikä edes tahdo heitä enää veljikseen tunnustaa on valehtelija. Me vaellamme totuudessa kun me pysymme Kristuksen ja Jumalan Armossa ja Rakkaudessa. Näin me pysymme myös Jumalassa.

        Ja minä tahdon vielä sanoa sinulle totuuden: minä olen Jeesuksen Kristuksen oma ja minä teen niin kuin hän käskee tehdä. Minä noudatan hänen käskyjänsä. Minä tunnustaudun hänen omakseen ja tahdon rakastaa kaikkia niitä, jotka etsivät Jumalan tahtoa elämäänsä ja tahtovat Jeesuksen Kristuksen Isän ja Jumalan tahdossa elämäänsä elää. Kuuluivat he mihin puolueeseen tällä hetkellä tahansa tai olivat kuulumatta. Sinä Teuvo Suni olet minun veljeni jos sinä tunnustaudut Jeesuksen omaksi ja tahdot Isän Tahdossa elää ja vaeltaa. Isän tahto on että hänen lapsensa rakastavat toisiaan kaikista eroavaisuuksista huolimatta. Siinähän meidän rakkaus juurikin koetellaan. Siinä että me emme kaikki ole vielä kaikessa täysin Kristuksen kuvan kaltaisia. Mutta kun me ymmärrämme että jokainen meistä kasvaa Jumalan pitkämielisessä ja armollisessa huolenpidossa(kurissakin) omaan tahtiinsa, niin meidänkin tulee olla pitkämielisiä ja kärsivällisiä toisiamme kohtaan, niin kuin meidän Herrammekin on.

        "Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne. "

        Ja tähän totuudessa vaeltamiseen liittyen tahdon oikaista sinua jotta tuntisit minut hieman totuudellisemmin: en ole koskaan kuulunut helluntaiseurakuntaan. Joten helluntailaistemppelit eivät elämääni ohjaa. Vaan jos minua jokin ohjaa, niin ohjatkoon minua joka päivä ja joka hetki Herrani ja Jumalani rakkauden ja armon Henki. Jumala minua varjelkoon ja jokaista Hänen omaansa, ettemme hänen armostaan pois lankeaisi.

        "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

        Tähän samaan Jeesuksen Kristuksen Isä ja Jumala ja Pyhä Henki johdattakoon sinuakin Teuvo. Rakastamaan veljenäsi Jeesuksen omaa Marko Toivosta Kristuksessa Jeesuksessa.

        " Me rakastamme veljiämme, ja siitä me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään."

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armollisuus ja rakkaus olkoon kanssasi ja lisääntyköön se runsain määrin elämässäsi rakas veljeni Teuvo.


      • Totuuden Henkeä et saatanallisella ilosanomallasi pysty eksyttämään, joten minun puolesta saat elää ihanassa valheessa loppuun saakka.

        Miksi et ymmärrä mitään tästä Jeesuksen ilmoituksesta kaltaisillesi:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


      • TMarko

        Enkös minä juuri aiemmin selittänyt asian?

        Jeesus sanoo asian myös näin: "Miksi te sanotte minulle: 'Herra, Herra', mutta ette tee mitä minä sanon?"

        Se joka rakastaa Herraa Jeesusta Kristusta tekee hänen sanansa mukaan.

        Esimerkkinä voisin laittaa tämän vanhan bibilian tekstin:

        "Mutta minä sanon teille: rakastakaat vihollisianne; siunatkaat niitä, jotka teitä sadattavat; tehkäät niille hyvin, jotka teitä vihaavat, ja rukoilkaat niiden edestä, jotka teitä vainoovat ja vahingoittavat, Että te olisitte teidän Isänne pojat, joka on taivaissa; sillä hän sallii aurinkonsa koittaa niin pahain ylitse kuin hyväinkin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."

        Tähän hän juuri kehottaa. Rakastamaan, ei vain uskon veljiä, vaan kaikkia, jopa vihollisia. Ettei mikään paha pääsisi Jumalan lapsissa voitolle, sillä rakkaus on lain täyttymys.
        Näin me osoittaudumme Taivaalisen Hyvän Isämme pojiksi ja tyttäriksi.

        Ja juuri tämän takia meidän tulee pysyä Jumalan armossa ja sen tulee meissä lisääntyä, jotta me pysymme loppuun asti kestävinä ja nuhteettomina.

        Vaikka veli rikkoisi meitä vastaan kuinka monta kertaa, meidän tulee pysyä Jumalan armossa ja antaa hänelle anteeksi, ettei mikään katkeruuden juuri pääsisi meissä kasvamaan ja tekemään vahinkoa.

        Ja tätä myös opetti Apostoli Johannes: "Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt."

        Mitä meidän kaikki tekomme ovatkaan jos sen taustalta puuttuu Jumalan rakkaus....


      • TMarko kirjoitti:

        Enkös minä juuri aiemmin selittänyt asian?

        Jeesus sanoo asian myös näin: "Miksi te sanotte minulle: 'Herra, Herra', mutta ette tee mitä minä sanon?"

        Se joka rakastaa Herraa Jeesusta Kristusta tekee hänen sanansa mukaan.

        Esimerkkinä voisin laittaa tämän vanhan bibilian tekstin:

        "Mutta minä sanon teille: rakastakaat vihollisianne; siunatkaat niitä, jotka teitä sadattavat; tehkäät niille hyvin, jotka teitä vihaavat, ja rukoilkaat niiden edestä, jotka teitä vainoovat ja vahingoittavat, Että te olisitte teidän Isänne pojat, joka on taivaissa; sillä hän sallii aurinkonsa koittaa niin pahain ylitse kuin hyväinkin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."

        Tähän hän juuri kehottaa. Rakastamaan, ei vain uskon veljiä, vaan kaikkia, jopa vihollisia. Ettei mikään paha pääsisi Jumalan lapsissa voitolle, sillä rakkaus on lain täyttymys.
        Näin me osoittaudumme Taivaalisen Hyvän Isämme pojiksi ja tyttäriksi.

        Ja juuri tämän takia meidän tulee pysyä Jumalan armossa ja sen tulee meissä lisääntyä, jotta me pysymme loppuun asti kestävinä ja nuhteettomina.

        Vaikka veli rikkoisi meitä vastaan kuinka monta kertaa, meidän tulee pysyä Jumalan armossa ja antaa hänelle anteeksi, ettei mikään katkeruuden juuri pääsisi meissä kasvamaan ja tekemään vahinkoa.

        Ja tätä myös opetti Apostoli Johannes: "Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt."

        Mitä meidän kaikki tekomme ovatkaan jos sen taustalta puuttuu Jumalan rakkaus....

        Tätä et enää ymmärrä, mutta sanon silti:

        Totuuden Hengen saanut rakastaa totuudessa.

        Saatanan valheen hengessä vaeltavat rakastavat valheessa.

        Tästä johtuu, että totuutta vihataan, mutta valhetta ja vääryyttä rakastetaan.


      • Eiköherjatjolopu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuo sama Vastustaja, Saatana, se sinunkin helluntailaistemppelissäsi elämääsi ohjaa:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Siinä taas oikein "mainio" näyte Teuvon herjapakista. Sillä lailla!


      • Voisitko perustella, miksi tämä on sinun uskosi mukaan herjaamista:

        "Tätä et enää ymmärrä, mutta sanon silti:

        Totuuden Hengen saanut rakastaa totuudessa.

        Saatanan valheen hengessä vaeltavat rakastavat valheessa.

        Tästä johtuu, että totuutta vihataan, mutta valhetta ja vääryyttä rakastetaan."


      • OletJumalanlapsi
        TMarko kirjoitti:

        Enkös minä juuri aiemmin selittänyt asian?

        Jeesus sanoo asian myös näin: "Miksi te sanotte minulle: 'Herra, Herra', mutta ette tee mitä minä sanon?"

        Se joka rakastaa Herraa Jeesusta Kristusta tekee hänen sanansa mukaan.

        Esimerkkinä voisin laittaa tämän vanhan bibilian tekstin:

        "Mutta minä sanon teille: rakastakaat vihollisianne; siunatkaat niitä, jotka teitä sadattavat; tehkäät niille hyvin, jotka teitä vihaavat, ja rukoilkaat niiden edestä, jotka teitä vainoovat ja vahingoittavat, Että te olisitte teidän Isänne pojat, joka on taivaissa; sillä hän sallii aurinkonsa koittaa niin pahain ylitse kuin hyväinkin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."

        Tähän hän juuri kehottaa. Rakastamaan, ei vain uskon veljiä, vaan kaikkia, jopa vihollisia. Ettei mikään paha pääsisi Jumalan lapsissa voitolle, sillä rakkaus on lain täyttymys.
        Näin me osoittaudumme Taivaalisen Hyvän Isämme pojiksi ja tyttäriksi.

        Ja juuri tämän takia meidän tulee pysyä Jumalan armossa ja sen tulee meissä lisääntyä, jotta me pysymme loppuun asti kestävinä ja nuhteettomina.

        Vaikka veli rikkoisi meitä vastaan kuinka monta kertaa, meidän tulee pysyä Jumalan armossa ja antaa hänelle anteeksi, ettei mikään katkeruuden juuri pääsisi meissä kasvamaan ja tekemään vahinkoa.

        Ja tätä myös opetti Apostoli Johannes: "Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt."

        Mitä meidän kaikki tekomme ovatkaan jos sen taustalta puuttuu Jumalan rakkaus....

        Markolla on erittäin terve ymmärrys Raamatusta ja raitis henki, sekä asenne.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tätä et enää ymmärrä, mutta sanon silti:

        Totuuden Hengen saanut rakastaa totuudessa.

        Saatanan valheen hengessä vaeltavat rakastavat valheessa.

        Tästä johtuu, että totuutta vihataan, mutta valhetta ja vääryyttä rakastetaan.

        Jeesus on totuus. Hänessä me rakastamme hänen sanansa kuuliaisuudesta toisiamme niinkuin hän rakastaa.


        Kun te totuudelle kuuliaisina olette puhdistautuneet elääksenne vilpittömässä, veljellisessä rakkaudessa, niin rakastakaa toisianne uskollisesti ja kaikesta sydämestänne.


      • Ei ole yhtykään kaltaistasi Saatanan tekopyhittämää, joka ei Jeesuksen nimeä hyväksikäyttäen eksyttäisi muita, kun itsekin tullut samalla tavalla eksytetyksi.

        Tässäkin uskotte toimivanne totuudessa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

        Yksikään teistä ei tahdo kuulla totuutta, koska sillä ei teitä ole uskoonne saatettu Siksi sitä on helppo vihata, ja jopa Paavalin opetuksen mukaan kirota:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja siksi minuunkin kohdistuu Jeesuksen ilmoittama viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • Ettiedämitenväärässäolet
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei ole yhtykään kaltaistasi Saatanan tekopyhittämää, joka ei Jeesuksen nimeä hyväksikäyttäen eksyttäisi muita, kun itsekin tullut samalla tavalla eksytetyksi.

        Tässäkin uskotte toimivanne totuudessa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

        Yksikään teistä ei tahdo kuulla totuutta, koska sillä ei teitä ole uskoonne saatettu Siksi sitä on helppo vihata, ja jopa Paavalin opetuksen mukaan kirota:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja siksi minuunkin kohdistuu Jeesuksen ilmoittama viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Voi miten väärässä hengessä sinä kirjoitat, Teuvo. Sinulta puuttuu se tärkein, Jeesuksen mielenlaatu ja sen mukana KAIKKI.


      • OletJumalanlapsi kirjoitti:

        Markolla on erittäin terve ymmärrys Raamatusta ja raitis henki, sekä asenne.

        Kaikilla näillä Saatanan porttoseurakunnilla on heille annettujen uskojen mukaan: "erittäin terve ymmärrys Raamatusta ja raitis henki, sekä asenne."

        adventistit

        aglikaanit

        agrigolalaiset

        arkkimunkkilaiset

        armonkalliolaiset

        baalbeklaiset

        babtistit

        birkittalaissisaret

        branhamilaiset

        cityseurakuntalaiset

        dominikaanit

        elämänsanalaiset

        elämänlähdeläiset

        eläväsanalaiset

        ekumeeniset

        exoduslaiset

        gnostilaiset

        henotesläiset

        helluntailaiset

        hengenuudistuslaiset

        heränneet

        esikoiset

        ilmestysmajalaiset

        ilosanomalaiset

        israelinystävät

        Joosualaiset

        jehovalaiset

        Jeesuksen pyhän veren papit

        Jeesuksen ruumislaiset

        Jeesus on herralaiset

        katolilaiset kylväjät

        kansanraamattuseuralaiset

        kalleimman veren sisaret

        kansanlähetysläiset

        Kellonkartanolaiset

        koivuniemiläiset

        korpelalaisuus

        kotikirkkolaiset

        kulmakivenseurakuntalaiset

        kulmakiviseurakuntalaiset

        kuninkaansoturit

        kristilliset eläkeläiset

        kriisipalvelulaiset

        kotisatamalaiset

        liekkiläiset

        luterilaiset

        lähetysseurakuntalaiset

        luthersäätiöläiset

        lasarusveljet

        lähdekalliolaiset

        lännenhunttarilaiset

        maranatalaiset

        majakkalaiset

        metodistit

        missiomaailmalaiset

        mormoonit

        munkkiluostarin munkit

        nunnaluostarin nunnat

        nokialaismissiolaiset

        onewayhouselaiset

        ortodoksit

        pelastusarmeijalaiset

        patmoslaiset

        palatsiseurakuntalaiset

        paavalinsynodilaiset

        paratiisikotilaiset

        pikkuesikoiset

        priskillalaiset

        pyhänikolauslaiset

        perjantaikristuksellelaiset

        raamattupuhuulaiset

        radiodeiläiset

        rauhansanalaiset

        rauhanyhdistysläiset

        ristiinnaulitut

        risteyspaikkalaiset

        ristiretkeläiset

        ropolaiset

        rukouspalvelulaiset

        rukousystäväläiset

        ruusuristiläiset

        ristiinnaulittulaiset

        saalemilaiset

        sanansaattajalaiset

        sanajaylistysläiset

        savenvalajalaiset

        scientologilaiset

        siloalaiset

        slevy:n miespapit

        slevy:n naispapit

        stefanuslaiset

        suomenraamattuopistolaiset

        teologisetistuuttilaiset

        tabernaakkelilaiset

        takeitnowlaiset

        teologisetistuuttilaiset

        Timoteusyhteisöläiset

        totisestiparannetut

        tuomasmessulaiset

        totuudenystäväläiset

        tunnustukselliset luterilaiset

        torontonsiunaajalaiset

        uusheränneet

        uusapostoliset

        uusitoivolaiset

        uusiviiniläiset

        valon enkelit

        vapaakirkolliset

        vanhauskoiset

        vapaamuurarit

        viadolorosalaiset

        vineyardilaiset

        yhteyskristuksessalaiset

        yhteysliikeläiset

        yeshualaiset


      • TMarko
        OletJumalanlapsi kirjoitti:

        Markolla on erittäin terve ymmärrys Raamatusta ja raitis henki, sekä asenne.

        Kiitos siitä Jumalalle. Miten kärsivällinen Hän onkaan saanut olla minuakin kohtaan kun on minut lapsekseen ottanut. Tähän kalloon ja sydämeen ei terve oppi ole helpolla mennyt perille joten on saanut kuria tuntea ja hitaasti oppia.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei ole yhtykään kaltaistasi Saatanan tekopyhittämää, joka ei Jeesuksen nimeä hyväksikäyttäen eksyttäisi muita, kun itsekin tullut samalla tavalla eksytetyksi.

        Tässäkin uskotte toimivanne totuudessa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

        Yksikään teistä ei tahdo kuulla totuutta, koska sillä ei teitä ole uskoonne saatettu Siksi sitä on helppo vihata, ja jopa Paavalin opetuksen mukaan kirota:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja siksi minuunkin kohdistuu Jeesuksen ilmoittama viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.
        Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

        Tämä on Jeesuksen lupaus joka todellakin tekee vapaaksi synnistä, vihasta, syyllisyydestä ja rangaistuksen pelosta.

        Jeesus on Herrani ja Vapahtajani. Jumalan elävä sana.


      • Raamatun ilmoitusten kopioiminen ei suinkaan ole hänen sanassaan pysymistä, kuten sinä ja ystäväksesi nostamasi saatanallisen totisen parannuksen tehnyt Mikko.

        Tämäkin oli osoitus siitä, että väärämieliset valehtelijat tunnistavat heti toisensa.

        Tuollaiset porttopojat ei minusta itselleen aisaparia saa, joten turhaan sinäkin tuli uudelleen perääni roikkumaan, vaikka kerran jo totuudesta kylläksi saaneen poistuit.

        Sillä totuus ei todellakaan kuulu yhdenkään Saatanan kasteella kastettujen hengellisiin haluihin, kun ei se enää kuulu Jeesuksen kasteellakaan kastettujen.

        Niin raju on tämä Paavalin tuoma lopun ajan raju eksytys.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Raamatun ilmoitusten kopioiminen ei suinkaan ole hänen sanassaan pysymistä, kuten sinä ja ystäväksesi nostamasi saatanallisen totisen parannuksen tehnyt Mikko.

        Tämäkin oli osoitus siitä, että väärämieliset valehtelijat tunnistavat heti toisensa.

        Tuollaiset porttopojat ei minusta itselleen aisaparia saa, joten turhaan sinäkin tuli uudelleen perääni roikkumaan, vaikka kerran jo totuudesta kylläksi saaneen poistuit.

        Sillä totuus ei todellakaan kuulu yhdenkään Saatanan kasteella kastettujen hengellisiin haluihin, kun ei se enää kuulu Jeesuksen kasteellakaan kastettujen.

        Niin raju on tämä Paavalin tuoma lopun ajan raju eksytys.

        On hyvä tuoda Raamatun sanaa esille ettemme puhu vain omiamme.
        Esimerkiksi Pietarin sanat ovat totuuden sanoja Jumalasta:

        "Pietari rupesi puhumaan. Hän sanoi: "Nyt minä todella käsitän, ettei Jumala erottele ihmisiä.
        Hän HYVÄKSYY jokaisen, joka pelkää häntä ja noudattaa hänen tahtoaan, kuului tämä mihin kansaan tahansa.
        Hän lähetti Israelin kansalle sanansa, ilmoitti hyvän sanoman rauhasta, jonka Jeesus Kristus on tuonut -- hän, joka on kaikkien Herra"

        On jotenkin ihmeellistä ettet tahdo minua hyväksyä veljeksesi vaikka Jumala minut hyväksyy omakseen.

        Johannes sanoo myös totuuden asiasta:

        "Joka tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi, hänessä Jumala pysyy, ja hän pysyy Jumalassa. "

        Jos minä tunnustan Jeesuksen Jumalan pojaksi, niin minä ymmärrän kyllä ettei muslimit sitä tunnustusta hyväksy, mutta että toinen Kristitty, joka tunnustaa saman tunnustuksen kieltää veljensä ja tekee Jumalan elävän ja pysyvän sanan tyhjän veroiseksi.

        Jeesus kuitenkin sanoo tästäkin asiasta selvän totuuden:

        "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa."

        Minä en pelkää tunnustaa olla Jeesuksen oma ja tehdä hänen sanansa mukaan.
        Eivätkä monet muslimimaissakaan olevat Kristityt ole uskostaan luopuneet äärimmäisen vainon kohteina.

        Muslimimaista esimerkiksi tulee jatkuvasti uutisia kuinka ISIS joukot ovat vanginneet Kristittyjä ja ovat heitä uhanneet kidutuksella ja kuolemalla jos he eivät kiellä Kristillistä uskoaan ja tunnusta että Muhamed on tosi jumalan allahin profeetta.

        "Viimeisimpien
        raporttien mukaan ISIS:n joukot ovat kiertäneet Irakin
        kristityissä kylissä ja tappaneet perheiden lapset elleivät
        nämä ole suostuneet kääntymään islamiin. Joku on sanonut,
        että ISIS:n hallitsemilla alueilla on käynnissä kristittyjen
        holokausti."

        Voi vain kysyä: kumpaa isä ja äiti rakastaa tuollaisessa tilanteessa enemmän - lapsiansa vai Jeesusta?

        Muslimimaissa tällä hetkellä monet joutuvat tuon tilanteen eteen. He jos ketkä tietävät mistä Jeesus puhuu kun hän sanoo:

        "Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle. "

        Isis jos mikä tekee nuo Jeesuksen sanat lukemattomille perheille todellisiksi ja pysäyttäviksi. He jos ketkä tietävät mistä totuudessa on kysymys kun ollaan äärimmäisen armottoman pahuuden edessä. He jos ketkä tietävät mistä on kyse kun puhutaan Jumalan armosta.

        Ehkä tämä asia sinullekin vielä selkenee. Meillä molemmilla on hyvä ja armollinen Taivaallinen Isä. Ja me olemme hänen lapsiaan kun emme anna pahan voittaa itseämme vaan voitamme pahan hyvällä kun tottelemme Jeesusta uskomalla hänen sanaansa ja tekemällä sen mukaan.

        Vihollinen tulee voittaa siunaamalla häntä, kääntämällä hänelle toinenkin poski lyötäväksi, tekemällä hänelle hyvää, rukoilemalla hänen puolestaan jne. Ei tarttumalla miekkaan ja antamalla samalla mitalla takaisin millä he antoivat meille. Meidät on kutsuttu rauhan tielle jossa meidän vierellämme kulkee Rauhan Ruhtinas joka käski laittaa miekan tuppeen ja seuraamaan häntä vaikka ristinpuulle asti jos tarvis vaatii. Jumalan lapsen Isän maa on uudessa maassa ja uudessa taivaassa jonka Jumala on sanassaan luvannut luoda niille jotka häntä tottelevat. Sitä eivät miekat ja viholliset voita ja sen vuoksi meidän ei tarvitse aseisiin tarttua ja sotimaan opetella. Siellä eivät pahat asu vaan ne jotka ahkeroivat hyvän tekemisessä. Taivaallisen Isän pojat ja tyttäret.


      • TMarko

        Laitan tähän vielä erään kokemuksen marttyyrien ääni lehdestä:

        "Libyassa Isisin sieppaamien ja
        helmikuussa surmaamien 21 egyptiläisen
        koptikristityn nimet levisivät
        nopeasti median kautta julkisuuteen.
        Ajateltiin, että kaikki surmatut olivat
        pienistä egyptiläiskylistä. Erään surmatun,
        tummaihoisen miehen, nimi
        ja tausta olivat kuitenkin tuntemattomia.
        ISISin julkaiseman videon nähneet
        ystävät kuitenkin tunnistivat pian,
        että kyseessä oli Mathew Ayairga,
        kotoisin Tšadista. Mathew oli
        kadonnut tammikuussa 2015. Hänet
        oli siepannut yksi Libyassa toimivista
        äärijärjestöistä, joka on siepannut
        satoja ihmisiä, sekä muslimeja että
        kristittyjä.
        Videolla näkyy, kuinka oransseihin
        haalareihin puetut miehet polvistuvat
        rannalle, mustiin pukeutuneiden
        miesten seistessä heidän takanaan.
        Yksi toisensa perään heidät mestataan.
        Monet miehistä rukoilevat
        viimeisinä hetkinään: ”Herra Jeesus
        Kristus.”
        Ystävien mukaan Mathew Ayairga
        ei ollut kristitty. Kuitenkin, kun hetkiä
        ennen mestausta terroristit vaativat
        häntä kääntymään islamiin, Mathew
        kieltäytyy. Raporttien mukaan
        Mathew todistettuaan egyptiläisten
        uskovien valtavaa uskoa päätti ryhtyä
        Kristuksen seuraajaksi.
        Videolla kuuluu, kuinka yksi terroristeista
        kysyy Mathew’lta: ”Kiellätkö
        Kristuksen?”
        ”Heidän Jumalansa on minun Jumalani”
        Mathew vastaa, ja niin hänestä
        tulee yksi 21:stä Kristuksen nimen
        tähden surmatuista."


    • Vielä TMarkolle:

      Ei yksikään Saatanan eksyttämä palveli toista samanlaista palvelijaa lyö. Jos sellaista tapahtuisi, olisi Jeesus ollut väärässä:

      "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe