Ikävää, että Suomella on tuollainen naapuri

Surullista-seurattavaa

kuin venäjä. Eihän sitä maantieteelle tietenkään mitään voi mutta eihän se maantieteellinen kysymys olekaan. Kyse on siitä järjen määrästä ja laadusta mikä venäjällä on käytössä. Olen monesti ihmetellyt, että mikä siinä kansassa on mennyt niin pahasti pieleen, että siitä on ajan saatossa kehittynyt tuollainen hirviövaltio, jossa ihmisoikeudet ja yleinen oikeudentaju ja humanismi on täydellisen rappeutunut? Ainoa asia mikä toimii, on rikollisuus. Niin kaduntasolla kuin valtakunnan johdossakin. Murhia, lahjontaa, kiristystä, luonnon saastuttamista, uhkailua, valehtelua.

Näistä asioista koostuu tämän päivän venäjä. Miten yksi valtio voi ajautua noin täydelliseen rappiotilaan, varsinkin kun sillä olisi muitakin vaihtoehtoja. Olisi ainakin ollut jos olisi ymmärtänyt pelata korttinsa oikein. Koko venäjän historia perustuu valheeseen ja sama valehtelunkierre jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

Putin valehtelee silmät puoliummessa maailman johtaville poliitikoille, "emme ole Ukrainassa joten emme voi sieltä vetäytyäkään". Luuleeko tuo idiootti muitakin yhtä idiooteiksi kuin mitä itse on? Käsittämättömän yksinkertaista järjenjuoksua. Onneksi on olemassa sivistynyt Eurooppa (Ruotsi pois laskien) ja sivistynyt USA joiden varaan voi vielä rakentaa tulevaisuutta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AbrahamMossad

      Kohta meillä on juutalaisvaltiokin - jossain Kaavilla sillanpääasema.

      • tosiaankin

        Unelma kivasta sodasta senkun laajenee. Tyhmiä nuo suomalaiset, mieluummin nujerretaan koko viismiljoonainen kansa, kuin lopetetaan EU-pomojen persnuolenta! Rahatkin tungetaan mahtavaan EU linnakkeeseen.


      • waler-

        Ja sisäinen uhka nimeltä kokoomus.ikävää.


    • dadadavaidavai

      Kyllä sitä saa miettiä vaan, miten hienosti asiat olisivat, jos meillä olisi sama rajanaapuri kuin Kanadalla on. Suomi olisi maailman rikkain maa.

      Koko elinikämme olemme joutuneet säälittävän epävakaan diktatuurin naapurissa pärjäilemään...verivainolaisen.

    • 976955

      Ei ne siellä ainakaan lasten sukupuolielimiä silvo, kuten nämä uussuomalaiset..

    • häh-täh.YYZ

      Hyvä aloitus mutta ihmettelen, eikö Ruotsi ole sivistysvaltio?

      • liito-orkku

        Minua ei naapuri-Venäjä ole häirinnyt vielä ollenkaan. Ehkä johtuu siitä, että elän arkimaailmassa. Sotaa en kaipaa, siksi on hyvääksyttävä tosiasiat.
        Enempi minua kiukuttaa ajoittain tuo EU ja ne hienot lupaukset, mitä siihen liittyminen tuo tullessaan. No mitä hyvää olemme saaneet EUn avulla?


      • p.r.a.v.d.a
        liito-orkku kirjoitti:

        Minua ei naapuri-Venäjä ole häirinnyt vielä ollenkaan. Ehkä johtuu siitä, että elän arkimaailmassa. Sotaa en kaipaa, siksi on hyvääksyttävä tosiasiat.
        Enempi minua kiukuttaa ajoittain tuo EU ja ne hienot lupaukset, mitä siihen liittyminen tuo tullessaan. No mitä hyvää olemme saaneet EUn avulla?

        Olemme ikuinen nettomaksaja, joten ei niin mitään hyvää olla saatu. Ainoastaan huonoa.


    • järki.käteen

      Aloittaja haaveilisi kai päästä USAn naapuriksi. Siellä olisi loisto-olot pikkuvaltiona, heh.
      Oltaisiin niinkuin Kuuba tai Väliamerikan banaanivaltiot. Meksiko on iso maa mutta todella kusessa siinä roistovaltion kupeessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe