Ranta Cafe surkea

blkggi

Ala-arvoista ruokaa, huono palvelu ja kova hinta. Lounas sis. Pikkulehden pala salaatista ja ruan. Juoma ja kahvi ei kuulu hintaan. 10euron hintaan mistä tahansa saa enemmän vastinetta. Rahastusta.

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manitpois14327

      Sama kokemus. Kyltissä mainostettua keittoa tai kalaa ei ollut saatavilla. Ylikeitettyä riisiä ja asiakaspalvelusta ei tietoakaan. Ei siis edes normaaleja käytöstapoja kuten tervehtiminen tai kiittäminen. Hämmentävä paikka. Varmaan ajatus että turisteilta rahat pois ja just sama kui kohtelee kun kertaluonteisesta asiakkaasta on kyse. Meinaan kyllä kertoa kokemuksestani enkä ihan suosittele. Yrittäjälle vinkki että jätskin myyntiä kannattaa mainostaa. Rannalla oleskelevat saattaisi jätskillä käydä.

    • Kentieskentieskenties

      Mun täytyyy nyt antaa erilainen mielipide asiaan :) Minusta se oli syötävää, lohta oli ihan taatusti 10e edestä ja salaattia oli vaikka muille jakaa. Ja kyllä kahvi kuului hintaan...
      Ainut miinus on ,että aukioloaikoja en ole löytänyt mistään...

    • kalajoenliisa

      Tuossa ruokapaikassa en ole käynyt, en kommentoi. Mutta tietääkö joku Hiekkasärkkien alueella paikkaa, josta saa hyvää ruokaa kohtuullisella hinnalla? Minä en tiedä, eikä kukaan tuttavakaan. Kalajoella asun ja vuosien mittaan kaikki paikat on koettu ja petytty. Tietysti on mahdollista, että jossain saa todella kovaan hintaan hyvääkin ruokaa. Mutta mielestäni ruokaa hinnoiteltaessa pitää toimia niin kuin VT usein totesi: "Kohtuus pitää olla kerjätessäkin". Särkillä olisi varmasti kysyntää sellaiselle ruokapaikalle, josta saa takuuvarmasti edullisesti hyvän ruoka-annoksen. Eihän siinä yrittäjä nopeasti rikastu, mutta miksi ei riitä normaali toimeentulo?

      • Herkullistalöytyainakinm

        Thai paikka keskustassa ja jos kalasta tykkää, niin nämä savustetut siiat olivat meidän herkkuja. Ei juuri syödä punaista lihaa. Broileria ja järvikaloja pääasiassa


      • Oulaisista

        Surffarissa on hyvät, joskin grillimäiset eväät.
        Enkä kokenut kalliiksi.


      • juupajuujajoo
        Herkullistalöytyainakinm kirjoitti:

        Thai paikka keskustassa ja jos kalasta tykkää, niin nämä savustetut siiat olivat meidän herkkuja. Ei juuri syödä punaista lihaa. Broileria ja järvikaloja pääasiassa

        Kyllä kalajoella saa hyvää ruokaa kun sitä ei valkoihonen tee


    • Naminamiolisiiay

      Meillä erilainen kokemus. Ostettiin matkailuautoon mukaan siikaa. Erittäin ystävällinen palvelu ja edulliset sekä herkulliset siiat! Nam! Kiitos. Terveiset Akaalta!

    • mnunoletva

      Jos puhutaan Leirintäalueen Surffarista niin kävimme siellä viime viikolla syömässä, niin saatiin isännän kanssa mahat kipeäksi. Samoin käy ABC:n noutopyödän kanssa... Lohilaaksoa on kehuttu ja Sandy Keltin ruokia. Itse tykkään myös Sanifanin ruoista...

      • Kellemaistuukelleei

        Surffarista saa mahan täyteen. Rasvaista mössöä.


    • Tympäsrutosti

      Olemme herkutelleet rantacafeen siioilla. Nyt oli vain iso pettymys viime viikonlopun Kalajoen reissu. Perjantaina menimme suoraan katsomaan josko olisimme saaneet ostaa kalaa, mutta paikka oli kiinni. Sama tilanne oli sunnuntaina lähtiessä. Eikä AUKIOLOAIKOJA missään!!! Se on huonoa palvelua!

      • tymäspienesti

        Noinpa kävi minullekin, kun siikoja menin hakemaan. Mutta ei ollut kovin suuri pettymys. Kalajokisena olen tottunut siihen, että Hiekkasärkillä palvelu on mitä milloinkin tai sitä ei ole ollenkaan.


      • eveliinajanita

        Tuolla rannala on toinenkin huono palvelu. Kallaan vie turisteja yks pieni paatti, taitaa olla nimeltää Kiira. Ei oo kunnon aikatauluja, vaan maininta, et paikkoja on. Ja sit se tärkein puuttuu. Ei mitään hintatietoja. Siis, haloo, ei mitää hintatietoo!. Vähintä olis, että on jokin aikataulu ja sit hinnat selkeesti esillä. Ei sitä viittti lähtee soittelee, et haloo mitä maksaa ja millo lähtee.


      • Hjuyyyhj

      • Vainkännääjille
        tymäspienesti kirjoitti:

        Noinpa kävi minullekin, kun siikoja menin hakemaan. Mutta ei ollut kovin suuri pettymys. Kalajokisena olen tottunut siihen, että Hiekkasärkillä palvelu on mitä milloinkin tai sitä ei ole ollenkaan.

        Surffari ei myöskään ymmärrä asiakaspalvelun merkityksestä. Leirintäalueella oli useita ulkomaalaisia. Eivät he ymmärrä miten viikonloppunakin todetaan kaljamotin myytyään, että keittiö on sulkeutunut jo puoli kymmenen! Kyllä varmasti löytyy sellaisia kokkeja jotka mielellään tekisivät ruokaa vaikka puolille öin. Se on normaalia.


      • eveliinajanita
        Hjuyyyhj kirjoitti:

        Jos tänne osaa valittaa niin varmaan osaa hakea myös Kiiran nettisivut. Pönttöjä on monenlaisia.
        http://www.blueseaandsky.fi/hinnasto.htm

        Nyt oli puhe huonosta palvelusta. Miks turistin pitäs ruveta selaamaan nettisivuja, jotta vois käyttää palveluja särkilä? Eikä kaikilla oo netit mukana tai vanhemmilla ei oo ollenkaa. Ei paljo vaadi, jos paatin ikkunaa pistää lapun, jotta maksaa 40 euroo. Tosin voi käydä niinki, et turisti kattoo ja sanoo haloo, Tallinnan ja Tukholman ristelyt on halvempii, mennää sinne. Maakalla on kyl hieno paikka ja mahollisimman moni pitäs saada lähtee sinne. Ja vois yrittäjä kertoo myös sen paljonko se kala-ateria maksaa Maakallassa, jot turisti voi päättää etukätteen syökö vai ottaako omat eväät mukkaan.
        ps. ei toimi ees tuo sun nettisivusto


      • Näinhämän

        Kiiran liikenne onkin maatalouden sivuelinkeinoa, joten ei ole niin väliä onko asiakkaita, tukiaiset pyörii tilille ilmankin.


    • Näinsevaano

      Ainoa pönttö taitaa olla Kiiran omistaja.

    • Kkkkkkkkkk

      Hyvää kalaa on saatu, mutta ei ollut auki tänäkään viikonloppuna! Eikä missään aukioloaikoja :( Miksi alueelle on laitettu oikein kyltti Rantacafe, jos se oli ole koskaan auki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe