Ura ja treenit tuli - kaverit meni

29yhteenlaskettuna

Olen 30v lapseton nainen. Kaksi vuotta takaperin olin uskomattoman kyllästynyt työhöni ja vapaa-aikaani. Tuntui, että ainoa asia, mitä teen on töitä ja kun pääsin kotiin viikko-illat katsoin telkkaria/luin kirjoja yksin ja viikonloppuisin näin kavereita baareissa. Tuli olo, että ei tämä elämä voi tällaista olla ja päätin tehdä asialle jotain. Aloitin säännöllisen treenaamisen, muutin ruokavalion terveellisemmäksi ja aika nopeasti se alkoi näkyä. Tuli yhä enemmän tunne, että nyt kun minusta tuntuu näin hyvältä, niin miksi pilaisin sen fiiliksen joka viikonloppu baarissa. Rupesin kysymään kavereita kylään kahville - ketään ei kiinnosta. Lenkille - ketään ei kiinnosta. En ollut valmis olemaan yksinkään, joten näin heitä sitten samalla tavalla viikonloppuisin, paitsi että en itse juonut - todella hauskaa. Sitten päätin vielä tehdä työelämälle jotain ja perustin yrityksen. Asiakaskuntani karttui nopeasti ja yhtäkkiä huomasin tekeväni 10-12h tuntisia työpäiviä usein myös viikonloppuisin, mutta teinpähän ainakin työtä, jota rakastin. Soitteluita tuli pitkin viikkoa, että tuutko viikonloppuna etkoille, mutta koska olin nyt enemmän töissä, niin en päässyt aina paikalle ja silloin kun tulin paikalle, join enää vain maltillisesti, en koskaan humalaan niin kuin ennen - olin tylsä. Kuinka ollakaan, vähä vähältä soitot harvenivat. Facesta näin että kavereilla on vaikka mitä kivoja suunnitelmia, mutta minua ei koskaan enää kutsuttu mihinkään. Päätin soittaa ja kysyä, että miksi minua ei enää kutsuta ja vastaus oli "No me aateltiin, et sua ei enää kiinnosta meidän seura ku et sä enää juo ja biletä. Sust on tullu niin vakava". aha.

Tuntuu todella tyhmältä, että vaihtoehdot on että jatka samaan malliin ja pidä kaverit, jotka oot tuntenu useamman vuoden tai luo uraa/treenaa ja ole yksin. Merkittävät ystävyyssuhteet ovat tämänikäisillä naisilla usein jo luotu ja ikävä kyllä tämä ihana suomalainen kulttuurikaan ei edesauta asiaa. Vaikka elämässä riittää työn kautta paljon sosiaalisia kontakteja, niin olisi toki myös kiva, että elämässä olisi ihmisiä, joiden kanssa yhdistävä tekijä ei olisi pelkkä työ.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä-niin

      Olen havainnut saman niin kuin varmaan moni muukin. Jos alkoholi ei maistu, niin olet aina jossain määrin ulkopuolinen. Varmaan fiksumpiakin ihmisiä löytyy, mutta mistä ja miten sitä en tiedä.

      Todella hienoa kuitenkin, että sulla on menestyvä yritys ja nautit työstäsi ja treenauksesta. Toivottavasti löydät fiksuja ystäviä.

    • gdfdffdfddf

      Tässä yhdistyy nyt ilmeisesti kaksi asiaa: Olet laihtunut ja alkanut näyttää hyvälle, ja menestynyt. Kaikesta tällaisesta seuraa kaverien kateus. Olet onnistunut heidän silmissään nousemaan heidän yläpuolelleen.
      Varsinkin, jos olet kaunis, se on pahinta naisten mielestä! Kaikesta menestymisestä ja kauneudesta rankaistaan sulkemalla kaveripiirin ja kaikkien sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle, varsinkin Suomessa!

      He ovat kateellisia, eivätkä siksi siedä enää nähdä sinua silmissään! Olet heille muistutus heidän omasta luuseriudestaan ja keskinkertaisuudestaan siiderillä aikaansatuine vatsamakkaroineen. Anna noiden siiderivalaiden ja lähiömursujen elää tyhjää bile-elämäänsä keskenään. Täysin turhaa ja säälittävää se onkin! Liuottavat alkoholilla aivosolujaan ja hankkivat yhä pidempää listaa yhdenyön suhteissaan ja sairastettuine sukupuolitauteineen, muuttuen näin koko ajan kunnon miesten silmissä yhä epähaluttavemmiksi ja epävarteenotettavammiksi kumppaneiksi vakavaan suhteeseen. Ja lihovat ja vanhenevat ennenaikaisesti viinanlipityksen ja röökinpolton myötä. Alkoholisoituvat. Sellaisia bilehileitä ne monet lähiöspurgutkin ennen olivat!

      Menesty sinä, treenaa itsesi upeaksi ja yritä etsiä samanhenkistä seuraa. Liity paikkakuntasi nuorten yrittäjien yhdistykseen ja käy erilaisissa yrittäjäiltamissa. Useimmat yrittäjät ovat positiivista, mukavaa ja ystävällistä, elämässään eteenpäinmenevää sorttia. Sieltä voisit löytää samanhenkistä seuraa ja vertaistukea, saman kokeneita. Taitaapi olla melko yleinen ilmiö tämä kuvaamasi vähänkin menestyneiden joukossa...

    • Ystäviä saa käymällä läpi uusia tuttavuuksia ja tuttavuuksia kysymällä. :) Aika usein se maaginen ystäväluku on kolme, joten olet oikeassa siinä, että monilla tuo on monilla valmiiksi maksimoituna... muttei kaikilla. :) Jos haluat vaihtaa pari sanaa 27-v espoolaisen tyypin kanssa, niin laita viestiä osoitteeseen mandrodamus domainissa gmail.com .

      P.S. Aidosti sosiaaliset ihmiset ovat kiinnostuneita (lue: uteliaita), vaikka siipat ja kaverit on jo maxattuna, mikä on suomalaisittain aika harvinaista. Se on ihan kiva tavoite itse kullekin, vaikkei siihen kukaan pakotakaan. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe