Missä Pikkuinen viillettää...

Risto_

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ristokunnonstalkkeri

      Hah :D

      • asiatjäähoitamatta

        No ei toi kyllä hauskaa ole, ei ole mitään yksityisyyttä.


      • pöpiläinen

        Täysin pöpi on päästään.


      • Mitäsny

        Nauroin vaa et joku on stalkkeri :D teinkö jotain väärin?


      • teitväärin
        Mitäsny kirjoitti:

        Nauroin vaa et joku on stalkkeri :D teinkö jotain väärin?

        Teit, se ei oo naurun asia.


      • Okeiensittennaura
        teitväärin kirjoitti:

        Teit, se ei oo naurun asia.

        Nyyh itken ;(


    • Risto_

      https://www.youtube.com/watch?v=wGt9Eiuajk4

      • Hyyihyihyi

        Hahaha :D


    • 15veeeee

      pikkunen iältä ?

      • Risto_

        Ei...


    • NytDorka

      opettelet jo kirjoittamaan. Viilettää.

      • Risto_

        Nukkumaan..


      • tahallinenvirhe

        Se tekee tahallaan eri nimimerkeillä erilaista kirjotusta, että näyttäs eri tyypeiltä.


    • arvotjoillainhukassa

      Toisten ihmisten normaaliin peruskunnioitukseen kuuluu ettei utele/stalkkaa tms.

      • sellaisiapitäisitukea

        kyllä kaikkia ihmisiä tulisi kunnioittaa, myös heitä joilla on ollut muutoin vaikeaa.


      • arvotjoillainhukassa
        sellaisiapitäisitukea kirjoitti:

        kyllä kaikkia ihmisiä tulisi kunnioittaa, myös heitä joilla on ollut muutoin vaikeaa.

        Niin ja sitteen kun sellaista vielä stalkataan, ei tee hyvää.


      • Hyvinmonella

        on hukassa arvot. Sieltäköhän ne sitten etsii arvojaan,,, toisten ihmisten tavalista elämää seuratessaan.
        Niinkai se sitten on.


    • Risto_
      • hehehehehheeh

        Hui kauhistus!


    • Eiolepakkoollatäällä

      Mene itse muualle ja lopeta "kiikarointi" ja muu sellainen.

      • Risto_

        Te olette kyllä ihme porukkaa..
        Pikkuinen on rauhassa..


      • Älästalkkaajakiusaa
        Risto_ kirjoitti:

        Te olette kyllä ihme porukkaa..
        Pikkuinen on rauhassa..

        Ei ole kun postaat asioita joita "pikkuinen" tekee. Sitten vittuilet täällä ja mukakaipaat, kun tarkoituksesi on vain kiusata.


      • Risto_
        Älästalkkaajakiusaa kirjoitti:

        Ei ole kun postaat asioita joita "pikkuinen" tekee. Sitten vittuilet täällä ja mukakaipaat, kun tarkoituksesi on vain kiusata.

        Just joo...


      • KetäKiinnostaa
        Älästalkkaajakiusaa kirjoitti:

        Ei ole kun postaat asioita joita "pikkuinen" tekee. Sitten vittuilet täällä ja mukakaipaat, kun tarkoituksesi on vain kiusata.

        Just näin "älästalkkaajakiusaa". En välitä, aluksi tuntui "ei kivalta", mutta nykyään en enää jaksa välittää. Olen tiennyt sen jo aika päiviä sitten, mutta osaan sivuuttaa nämä "mitä en voi muuttaa" -juttuja. Huomasin sen monista jutuista. Olen herkkä vaistoamaan, jossakin vaiheessa se oli jopa "iholle" puskemista - tämä stalkkaus, mutta nyt on edes vähän rauhoittunut, vaikka vaistoan, että minua "seurataan". Osaan ottaa rennosti, enkä anna sen vaikuttaa elämääni.


      • KaikkiVoisiOllaToisin
        KetäKiinnostaa kirjoitti:

        Just näin "älästalkkaajakiusaa". En välitä, aluksi tuntui "ei kivalta", mutta nykyään en enää jaksa välittää. Olen tiennyt sen jo aika päiviä sitten, mutta osaan sivuuttaa nämä "mitä en voi muuttaa" -juttuja. Huomasin sen monista jutuista. Olen herkkä vaistoamaan, jossakin vaiheessa se oli jopa "iholle" puskemista - tämä stalkkaus, mutta nyt on edes vähän rauhoittunut, vaikka vaistoan, että minua "seurataan". Osaan ottaa rennosti, enkä anna sen vaikuttaa elämääni.

        Itseppä itselleen kuopan kaivo, ja putosi ja syvälle


      • Hyväsinä
        KetäKiinnostaa kirjoitti:

        Just näin "älästalkkaajakiusaa". En välitä, aluksi tuntui "ei kivalta", mutta nykyään en enää jaksa välittää. Olen tiennyt sen jo aika päiviä sitten, mutta osaan sivuuttaa nämä "mitä en voi muuttaa" -juttuja. Huomasin sen monista jutuista. Olen herkkä vaistoamaan, jossakin vaiheessa se oli jopa "iholle" puskemista - tämä stalkkaus, mutta nyt on edes vähän rauhoittunut, vaikka vaistoan, että minua "seurataan". Osaan ottaa rennosti, enkä anna sen vaikuttaa elämääni.

        ja hyvä me ,kaikki kiusatut!


      • Tarkoittaako
        KaikkiVoisiOllaToisin kirjoitti:

        Itseppä itselleen kuopan kaivo, ja putosi ja syvälle

        hän, et jonkun tahtoon ja valtaan alistumalla olisi välttynyt putoamasta... vai ketä ja mitä?
        Suomi = Pohjois-Korea, niinkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe