Akka luulee olevansa haluttava

OskariMatomäki

Tänään se istui uimarannalla vieraan miehen viereen riisumaan. No mies lähti
karkuun.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkammarista

      Mistä oletkin löytänyt sellaisen vaimon, jossa ei ole mitään miellyttävää? Kuinka mones kerta tämäkin on, kun kirjoitat hänestä halveksivasti?

      • OskariMatomäki

        Narahin herrojen ja jätkien huoraan. Se oli herrojen puhelintyttö. Aika väljä tapaus.
        Minun elämä muuttui. Kukaan ei arvostanut minua enää, kun alettiin seurustella.
        Kaikki naureksivat ja ivailivat minua, vaikka ennen olin kovin arvostettu.


      • 321654987
        OskariMatomäki kirjoitti:

        Narahin herrojen ja jätkien huoraan. Se oli herrojen puhelintyttö. Aika väljä tapaus.
        Minun elämä muuttui. Kukaan ei arvostanut minua enää, kun alettiin seurustella.
        Kaikki naureksivat ja ivailivat minua, vaikka ennen olin kovin arvostettu.

        Joutavalla uusi nimimerkki?


      • Peräkammarista
        OskariMatomäki kirjoitti:

        Narahin herrojen ja jätkien huoraan. Se oli herrojen puhelintyttö. Aika väljä tapaus.
        Minun elämä muuttui. Kukaan ei arvostanut minua enää, kun alettiin seurustella.
        Kaikki naureksivat ja ivailivat minua, vaikka ennen olin kovin arvostettu.

        Et ole kuullut koskaan avioerosta?
        Vaikka parempihan on kuitenkin pitää se vaimo, jonka on saanut pyydystetyksi. Tuolla asenteella olisi vaikea löytää uutta.


    • ukkoraasut

      Kohtalontoveri 60 ssakin..

      Pelaan joskus veikkausta ja Rayta
      YrjöJylhämäki
      4.7.2015 16:45
      Akka on käsi ojossa kun tulee muutama satonen voittoa.
      Mutta vittuilee heti kun on saanut rahan. Viimekin kuussa jäin voitolle 400e,
      mutta akka keksi, että hän rukoilee, että lopettaisin pelaamisen. Se on semmoinen
      tekouskovainen ja fariseus. Aina haukkuu muita ihmisiä, etenkin minun kavereita.

      • Peräkammarista

        Sama kundi varmasti. Jollakin palstalla valittelee, että akka kääntää selkänsä peiton alla.
        Hahhaa. Mistähän syystä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe