Paska fiilis

tuoresinkku

Sain eilen kuulla mieheni uskottomuudesta.Lopetin suhteen siihen.Paskat fiilikset,mutta toivottavasti aika parantaa haavat.

11

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaaa

      Voi ei. En osaa sanoa mitään. Pelkään että mulle on käymässsä tässä samoin. Mies ei vaan oo myöntänyt mitään.

      • Nöyryytetty

        Oliko ns. seinäkiisto eli tunnusta mitään? Tuttua toimintaa. Valitettavasti


    • hammurabi

      Kai te keskustelitte siitä miksi hän oli uskoton? Vai onko hän mielestäsi patologinen pettäjä eikä siksi ansaitse mitään armoa tai ymmärrystä puoleltasi?

      • Ei_kiinnosta_miksi

        Sillä että miksi pettää ei ole mitään merkitystä. Vain se, että pettää, merkitsee ja oikeuttaa välittömään loppuillan.


    • Surupuserossa

      Sama paska fiilis täälläkin.. tosin sillä erotuksella, et mies ei myöntänyt mitään vaan jatkaa kirkkain silmin valehtelua, et hän ei voisi ikinä pettää ja häneen voi ehdottomasti luottaa. Mutta viestit kertoo toista ja hän oli vielä aloitteen tehnyt osapuoli.

      Ero tuli siinä vaiheessa kun äijä vaan ilmoitti, ettei pysty enää seurustelemaan vaikka edellisenä iltana vielä niin kovasti rakastettiin.

      Mä tiedän, et mies ei ole edes tämän viestin arvoinen, mutta pettäminen sattuu aina... Varsinkin kun sitä itse vielä rakastaa.

      Todella kurja fiilis.. :/

    • eipilvilinnoja

      Melkein kaikki komeat miehet pettää.Minä en ainakaa pysty olemaan vain yhden kanssa.Meillä on hyvä parisuhde molemmat tietää missä mennään.Ilmoitin jo tavattaessa etten ole yhden naisen mies.Puolet kaikista pettää.Jos miehesi on komea on todennäköistä,että pettää.Varautukaa siihen.Lapaset ei petä,koska sitten ei välttämättä saa uutta jos jää kiinni.eli melkein kaikki komeat pettää.ps.ei minun mieheni petä ne on noiden muiden.

      • äläyleistä

        Höpö höpö, älä yleistä. Pettäminen ei ole ulkonäöstä kiinni. Mä tiedän monta ihan tavallista tallaajaa, ei komeita mutta hyvin mukavia ja sosiaalisia, jotka on pettäneet puolisoitaan aina. Miehiä, joista ei millään päällepäin uskoisi etteivät pysty uskollisuuteen. Ja saavat naisia helposti. Ei ulkonäkönsä vaan muiden ominaisuuksien takia.
        Jos sä olet ilmoittanut jo tavatessa ettet ole yhden naisen mies niin ethän sä petä ketään. Sun puoliso tietää, millainen olet ja hyväksyy sen. Hienoa.


      • haloohei
        äläyleistä kirjoitti:

        Höpö höpö, älä yleistä. Pettäminen ei ole ulkonäöstä kiinni. Mä tiedän monta ihan tavallista tallaajaa, ei komeita mutta hyvin mukavia ja sosiaalisia, jotka on pettäneet puolisoitaan aina. Miehiä, joista ei millään päällepäin uskoisi etteivät pysty uskollisuuteen. Ja saavat naisia helposti. Ei ulkonäkönsä vaan muiden ominaisuuksien takia.
        Jos sä olet ilmoittanut jo tavatessa ettet ole yhden naisen mies niin ethän sä petä ketään. Sun puoliso tietää, millainen olet ja hyväksyy sen. Hienoa.

        "Jos sä olet ilmoittanut jo tavatessa ettet ole yhden naisen mies niin ethän sä petä ketään."
        Herätys, lapset. Vain lapsi sanoo: mä oon ilkeä, että tiedät! Ja vain lapsi uskoo, että nyt saa valehdella milloin, mistä ja kenelle tahansa. Ja että se on ok.


    • Eronainen

      Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Enemmänkin itsetunnolla. Itsetunnottomat ihmiset haluavat "noteerata pörssiään" koko ajan.

      • ellenellebelle

        Ei liitoitella. Eli älä sano koko ajan. Mutta juuh, osittain asialla on tekemistä itsetunnon kanssa. Minä olen nainen, jolla on heikko itsetunto. Joskus hyvin nuorena petin poikaystävääni. Useammankin kerran. Sain miehiltä paljon huomiota, ja se auttoi itsetuntoni kanssa. No, rakastuin ja menin vihille. Siinä liitossani tulin petetyksi, ja annoin anteeksi. Muka. Vuosia kului, ja itsetuntoni vain laski. Mies oli aina töissä yms... Minä hoidin lapsia kotona. Olin yksinäinen, janosin miehen huomiota, enkä sitä saanut. No, sitten petin itse. Minulla oli kuukauden salasuhde, josta kerroin miehelle itse. Erosimme. Emme niinkään vain minun pettämisen takia (olihan hänkin pettänyt), vaan koska emme enää olleet onnellisia yhdessä. Minä olin hakenut pettämisellä vain itsetunnon kohotusta. Mutta arvaa sainko? No en! Todella paska fiilis, huono omatunto, soimasin itseäni, inhosin itseäni...

        Meni aikaa ja yritin opetella arvostamaan itseäni. Siihen meni aikaa. Terapiassakin tovin kävin. Olen varsin kaunis, hyväkuntoinen, koulutettu nainen. Ei minulla ole ongelmia miehiä saada, jos haluan. Mutta silti olen epävarma siitä, että olenko tarpeeksi.

        No, jokunen vuosi sinkkuna, ja olin valmis uuteen suhteeseen. Elän onnellisesti nykyään pitkässä parisuhteessa. Edelleen itsetuntoni kanssa on ongelmia. Silti en koskaan enää pettäisi. Siitä olen varma. Tiedän mitä se minulle tekisi. Ja tässä suhteessa minun on hyvä olla. En halua menettää tätä. Puolisoni arvostaa minua.:)

        Eli vaikka ihmisellä olisikin huono itsetunto, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että lähtee pettämään. Minä en tekisi niin enää koskaan. Tätä liittoa takana nyt 7 vuotta.


      • Eronainen

        Ei tietenkään niin, että kaikki itsetunnoltaan heikot pettävät. Mutta jos suhteesta puuttuu arvostus ja kunnioitus toista kohtaan, on helppo lähteä pönkittämään miehisyyttään/naiseuttaan toiseen suhteeseen. Itsellänikin on heikko itsetunto mutta en ole halunnut vaarantaa hyvää parisuhdetta. Ajattelin puolisoni ajattelevan samalla tavalla vaan ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe