Oinas mies ja Vaaka Nainen onnistuuko?

Vahva Vaakanainen ;-)

Onko kellään kokemusta Oinasmiehen ja Vaakanaisen kemioiden kohtaamisesta? Itse ihastunut Oinaaseen...mutta?!?

18

9772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      Taitaa olla yksi parhaista suhteista,
      tasapainoinen niin henkisellä, fyysisellä
      tasolla kuin vielä ihan arjessakin!!
      Molemmat näistä merkeistä tarvitsevat
      myös omaa tilaa ja keskinäistä ihailua
      ja kehumista.

      Todella ihanaa elämää, kun sitouduttu (n.3v),
      sitä ennen oli pikkuisen epävarmaa, kun
      tuo mies-oinas 'mietiskeli' :)) Oinas-mies on
      niin ihanan herkkä ja vahva.

      • Juu,toimii

        Oinas mies on just sitä,mitä vaakanainen tarvitsee. Keskinäinen suhde toimii ja meillä on ihan oma planeetta...


      • lisa

        itse olen aurinkomerkissä oinas ja kuumerkissä vaaka ja tuntuu, että olen täysin tasapianossa itseni kanssa.. jos sen voisi littää tuohon oinas vaaka juttuun , niin ei pitäisi olla huolta.:)


      • OUNAS

        Oinas miehenä pitäis varmaan sitte löytää sellainen vaaka nainen ku kaikki muut horoskooppi suhteet jää melko lyhyeen =)


    • Vaakanainen

      Törmäsin myös aivan ihanaan OINAS mieheen. Sukat alkoi pyörimään jaloissa ja suusta ei tullut mitään järkevää sanaa :)
      Nyt olen vähän ihmeissäni omista tunteistani ja taitaa olla tuo mieskin. Meillä synkkää kyllä loistavasti, mutta kumpikin taitaa jahkailla nyt asioiden eteenpäin viemiseen...
      Miten sulla sujuu oinaasi kanssa?

      • Clooney83

        itsestä tuntuu vähän et toisinpäin kemiat ei oikein "rullaa" eteenpäin... mut jos jollain sattuisi olemaan "kommenteja" asiasta niin ottaisin ilolla niitä vastaan... mutta hyvää joulua vaan kaikille ja menestyksellistä uutta vuotta


      • pohdiskelija,,,

        itse myös vaaka nainen ja 2vk seukannu oinas ´mihen kanssa joka on jo ennestään tuttu mutta vuosien jälkeen alko heti kemiat toimimaan on sama huumorin taju tulinen luonne mutta samalla aika mietteliäs tai jahkailija muuten aivan ihana joka suhteessa =)


    • Herrasmies :D

      Kröhöm!
      Tietysti Oinasmies, joka on nro 1 , vie vaakanaisen paratiisiin....

      Nam nam ;-)
      Eihän nyt itsestään selvyyksiä kannata edes kysyä.

      PS oinas mieshen tuoksu on Jean-Paul Gaultier eau de T..
      Puree... takuulla

      • Nimetön

        Onko totta, että sinä, 'oma' oinasmieheni olet näillä sivuilla?
        Mutta olen joka tapauksessa samaa mieltä, että ihana ja hyväntuoksuinen, pehmeäihoinen Oinas-mies vie vaakanaisensa taivaisiin - niinkuin muuten sensuelli ja ihana suutelija, Vaaka-nainen vie oinasmiehensä sinne mukanaan!! ;-D

        Milloin taas tapaamme?!


      • Shackles
        Nimetön kirjoitti:

        Onko totta, että sinä, 'oma' oinasmieheni olet näillä sivuilla?
        Mutta olen joka tapauksessa samaa mieltä, että ihana ja hyväntuoksuinen, pehmeäihoinen Oinas-mies vie vaakanaisensa taivaisiin - niinkuin muuten sensuelli ja ihana suutelija, Vaaka-nainen vie oinasmiehensä sinne mukanaan!! ;-D

        Milloin taas tapaamme?!

        a room, you two. ;)

        Pakko sanoa sen verran että minulla on kokemus Vaaka-naisesta, itse olen siis Oinas. Todella lämpimiä tunteita ja seksuaalista mielenkiintoa mutta jotenkin emme ymmärrä toisiamme. Kommunikointi pätkii niin hitosti. Ehkä kysymys on siitä että ei olla uskallettu sitoutua toisiimme... Vaikea sanoa.

        Kahdesti Oinaan kanssa seurustelleena sanoisin että ehkä kaksi pässinpäätä kuitenkin tulevat parhaiten toimeen - edellyttäen että ovat selvillä omista luonteenpiirteistään. Saas nähdä...

        Onnea kaikille sarvipääkollegoille!


      • Fiksu Waaka

        Oinas pidä vaakaa kuin kukkaa joka voi kuihtua pois jos et kastele sitä tarpeeksi usein! Rakkaus ja huolenpito on avain onneen...


      • oinas mies
        Shackles kirjoitti:

        a room, you two. ;)

        Pakko sanoa sen verran että minulla on kokemus Vaaka-naisesta, itse olen siis Oinas. Todella lämpimiä tunteita ja seksuaalista mielenkiintoa mutta jotenkin emme ymmärrä toisiamme. Kommunikointi pätkii niin hitosti. Ehkä kysymys on siitä että ei olla uskallettu sitoutua toisiimme... Vaikea sanoa.

        Kahdesti Oinaan kanssa seurustelleena sanoisin että ehkä kaksi pässinpäätä kuitenkin tulevat parhaiten toimeen - edellyttäen että ovat selvillä omista luonteenpiirteistään. Saas nähdä...

        Onnea kaikille sarvipääkollegoille!

        Yhdyn samaan kanssasi vaaka naisen suhteen.Olemme olleet kimpassa jo 17 vuotta.


      • nabil
        Nimetön kirjoitti:

        Onko totta, että sinä, 'oma' oinasmieheni olet näillä sivuilla?
        Mutta olen joka tapauksessa samaa mieltä, että ihana ja hyväntuoksuinen, pehmeäihoinen Oinas-mies vie vaakanaisensa taivaisiin - niinkuin muuten sensuelli ja ihana suutelija, Vaaka-nainen vie oinasmiehensä sinne mukanaan!! ;-D

        Milloin taas tapaamme?!

        Minä olen oinas merkina , mulla oli suhde oinas naisen kansa , ei mennyt hyvin . pitaisiko nyt etsia itselleni vaaka vaimo etta suhde menee hyvin ? tai onko koko horoskoppi juttu on höpö höpö?


    • mieleästäni ei tule toimimaan ainakaan mitä meillä on nainen vaaka ja minä miehenä oinas mielestäni vaaka ihan pirun periksiantamaton niinkuin minäkin ja itsekäs luone ei minkäänlaista vastaan sanomista saa sanoa vaaka naiselle vaan kaikki pitää mennä niinkuin hän juuri haluaa ja jos ei näin mene niin sitten suututaan jos vaakanainen pyytää olemaan hiljaa ja teet niinkuin halutaan niin hetken kulutua kiukutelaan siitä että mikset ole muutamaan tuntiin puhunut yhtään mitään mielestäni vaaka on ihan helvetin vaikea luonne

    • VaakaN20

      Olen kiinnostunut itse oinas miehestä (itse vaaka nainen). Todella outo persoona, joka ei päästä lähelleen helposti. Silti aivan ihana, hyvä sängyssä, hurmaava ja flirttaileva komistus. Kova vastus siis, ja pidän haasteista. Tuntuu että hän on kuitenkin niin etäinen, mutta aion sulattaa hänen sydämensä olemalla oikea vaaka nainen :D meillä on sellain jännä yhteys, mitä on vaikea selittää, mutta se vain on.. Ei tarvitse edes puhua, niin tuntuu että tiedän mitä se toinen ajattelee. Myös muita yhteisiä asioita on jopa pelottavan paljon, vaikka ollaankin niin erilaisia

    • minnaparikka1

      Mä olen nyt tapaillut alle vuoden oinasmiestä. Ja vaikka aluksi en löytänyt hänestä mitään oinasmaisia piirteitä niin nyt voin sanoa että näen kaikki piirteet hänessä..

      Hän on herkkä, hurmaava, vahva ja periaatteellinen.
      Helposti innostuva mutta järkeilee. Ei paljoa puhu mutta tekee sitäkin enemmän. Intohimoinen, kunnianhimoinen, rohkea.

      Olen itse niin vaakanainen kuin voi olla. Olen välillä ollut tulla hulluksi oinasmiehen kanssa. Kun hän mietiskelee ja pohdiskelee ja arpoo ja on hetken todella kiinnostunut ja toisen hetken etäinen. Ja kun turhauduin hän ei edes tajua miksi.

      Nyt kumminkin olen alkanut ymmärtämään häntä paremmin. On varmaan hyvä merkki että pienen tauon jälkeen hän palasi yhteen kanssani?

      Yhdin siihen että seksi on parasta ikinä, molemmat olemme kokeinlunhaluisia ja sängyssä synkkaa 100% mutta muuten meillä kyllä pätkii ja pahasti. Emme aina ymmärrä toisiamme. Molemmat ollaan todella itsepäisiä ja juurikin periksi antamattomia ja monet minulle sanoneet että haluan että asiat menee tietyllä tavalla ja jos ei mene niin oon aika mahdoton ja sitähän oinasmies ei kestä hetkeekään.

      Ja oinas haluaa ehkä elää enemmän hetkessä kun itselleni suunnitteleminen ja asioiden järkkääminen on se juttu.

      Ja sitten mulle on tärkeää että ottaa huomioon ja panostaa, sitä oinas tekee juuri silloin kun sille itselleen sopii, siitäkin riitaa.

      Ja koska oinas on flirttaileva ja tykkää suosiosta niin voin sanoa että voi sitä minun mustasukkaisuutta. En tajua miksi pitää haalia joku haaremi ja toiselle se on mukamas normaalia.

    • Anonyymi

      Ihan juuri sopivat Rakkautta seksiä kunnoitudta riittää heillä toisilleen. Eipä vois juuri parempaa olla. l

    • Anonyymi

      Ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe