Naisellani oli selvät fritsut lähellä pimppiä?

Paarmanpurema69

Olemme mökillä ja harrastimme seksiä hetki sitten. Nyt kun on valoisaa, niin seksiäkin harrastetaan luonnollisesti paremmalla näkyvyydellä. Olin tekemässä naiselleni suuseksiä ja huomasin reiden sisäpinnalla yhden fritsun ja toisen pimpin vieressä. Seksin jälkeen kysyin häneltä asiasta ja hän ei kuulemma osaa sanoa mistä moiset jäljet olisivat tulleet? Ne ovat täysin samanlaisia kuon fritsut ja toinen on jopa reunoistaan hieman sinertävä.

Naiseni oli eilen Ruisrockissa kaverinsa kanssa ja tuli kotiin joskus kello 7:00. En ole koskaan epäillyt naiseni luotettavuutta, mutta nyt en kyllä usko että kyseessä olisi mitkään hyttysenpuremat.

Hän vannoo olleensa uskollinen, mutta minä en kykene uskomaan häntä.
Onko asia selvä, vai voiko asialle olla luonnollinen selitys. Haluan selvittää asian perinpohjin.

30

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bfjrjjbr

      Järkyttävää

    • sehyttynen

      Voi olla 190 cm hyttynen.

    • hukkaviiva

      Pääasia että jollakin on ollut hauskaa, naati sinä nyt jämistä.

    • Paarmat

      Onkohan rokkipaarma päässsyt puremaan?

    • kuksiavaieikö

      Onhan se luonnolinen syy ruisrockki rulettaa.

    • Hyönteinen

      Hei nyt jotain rotia päättelyyn.
      Ei kukaan tee fritsuja alapäähän :(
      Ne voivat olla hiertymiä !
      Tai hyönteisen puremia.

    • Namnamnam

      Oli muuten hyvä pipari...............T.vamppivämpyyri

    • kljfkjdflk

      Hiertymiä, tulee etenkin helteellä. Ei tarvitse kuin housujen tai alushousujen sauman vähän hangata, niin hitto että on rumaa jälkeä. Hametta käyttäessä reidet voivat hankautua vastakkain, ja se näyttää myös ihan fritsulta. Myös ihokarvatuppien tulehduksista tulee isoja punaisia länttejä. Karvojen ajeleminen altistaa niille.

      Mutta kaikin mokomin, pilaa vain suhde epäilemällä heti uskottomuudesta.

      • hulluja.juttuja

        Karvojen ajelemisesta tulee helposti punertavia jälkiä ja näin helteellä altis tulehdukselle. Paarman purema voi myös aiheuttaa mustelman näköisen jäljen.

        Kuten tuolla jo joku sanoi, KUKAAN ei tee fritsuja alapäähän! Nevahööd.


    • Päätäheti

      Ei muuta kuin samantien bänät ja ämmä maantielle. Tämä epäilys tulee vaivaamaan sinua koko suhteen loppuajan kuitenkin, sitä on ihan turha vatuloida toimi heti!

    • Marga-Reeta

      Kysymyksesi eli tapa millä esität, on hieman brutaali ja arveluttava, mutta leidinä vastaan kuitenkin.
      Et pysty noiden jälkien perusteella todistamaan vedenpitävästi, onko kyseessä uskottomuus.
      Mustelmia voi tulla istuttaessa pitkään epätasaisilla alustoilla, tiukat farkkushortsit voivat aiheuttaa painautumia, mustelmia, hyönteiset, paarmat voivat purra pahoin. Varsinkin paarmat hakeutuvat lähelle "tuoksupaikkoja" niin eläimillä kuin ihmisillä.
      Tai sitten epäilyksesi voi olla oikeutettu!
      Aika tulee kuitenkin näyttämään sinulle, onko ystävättäresi uskollista tyyppiä. Laita asia toistaiseksi merkille, mutta sivuun. Uskottomuuden merkkejä ja todisteita varmuudeksi asti ilmaantuu kyllä. Nyt ei vielä näyttö ole ihan riittävä.

    • rstyhsryh

      No itselläni on ainakin tälläkin hetkellä reidessä jonkin "öttiäisen" purema - ei siis "kaksijalkaisen" - joka punertaa keskeltä ja muuttuu reunoja kohti sinertäväksi. Voisi varmaan samanlaiseksi kuin fritsu tulkita, jos haluaisi.
      Ehkä kannattaisi nyt ottaa pikkasen iisimmin eikä alkaa ampua kovilla, kun kerran suhteenne on muuten ok, eikö vain?

    • khjjjljl

      On siinäkin jätkällä nautinto, antaa nyt suuseksiä liukkaille. Sama kuin ottaisit sen jäpän nappulan imuun.

    • hsjskks

      Jos nainen olisi pettänyt sinua,niin varmasti omatunto kolkuttaisi ja olisi pelko että jää kiinni.. Hän olisi varmasti huomannut nuo jäljet jotka toinen mies olisi tehnyt eikä varmaankaan olisi niiden vuoksi suostunut kanssasi seksiin koska olisi tiennyt että jää kiinni tai ainakin epäilyksesi heräisivät... Eli uskon kyllä ettei kyse ole pettämisestä vaan aivan oikeasti mustelmasta,hiertymästä tms..
      Ja kuten sanottu aiemminkin,jos oettää,niitä merkkejä kyllä ilmaantuu muutenkin,joten kiinni jääminen on melko varmaa.. Eikä oikeasti kukaan joka ei halua jäädä pettämisestä kiinni suostu seksiin oman kumppaninsa kanssa silloin ku merkit pettämisestä on nähtävissä omasta kehosta.. Eli luota nyt vaan ja nauttikaa kesästä :-)

    • 1712

      Yllättävää kuinka ponnekkaasti naiset perustelee ettei ole mahdollista.

      • hukkaviiva

        Mahollista ja mahollista, juurikin jopa hyvin todennäköistä. Nyt kaikki joukolla tutkimaan rouvan pimppiä, enkä nyt puhu naapurin rouvasta.


    • Miten_on

      Eikös voisi olla jokin mustelma kyseessä? Jokin osunut, ei tarvii olla kovakaan tälli, voi tulla mustelma. Vaikea nyt näkemättä sanoa mikä on kyseessä. Mutta siis itsellä kans joskus on saattanut huomata reidessä jonkun mustelman eikä oo hajuakaan mistä se on tullut, eikä ole edes kovin kipeä, mutta voimakas violetti/sinervä väri.

    • mies-turusta

      Minä nussin naistasi eilen koska olin ruisrockissa. Ei kai haittaa? Jonkun naisen kanssa oltiin teltassa naimassa, nimeä en kerro ja itse olen sinkku joten en kysele onko nainen sinkku jos seksiä saan.

      • hukkaviiva

        Sää mitään nussinu sua nussittiin. Etkö köriläs muista.


    • afrikansarvi

      Heh ettei vaan olisi se kuuluisa "yön timo" .

    • Lepakkoseksiä

      Lepakoilla tulee noita kun ne hieroo pimppejään vastakkain.

      • skalpa

        Entäs miehet ko kalisuttelevat miekkoja vastakkain, tuleeko hiertymiä/kiertymiä.


      • Professorina
        skalpa kirjoitti:

        Entäs miehet ko kalisuttelevat miekkoja vastakkain, tuleeko hiertymiä/kiertymiä.

        Kierokulliset miehet ovat homoja johtuen kyseisestä aktista. Ette voi todistaa minua vääräksi


    • itselläjoskus

      Tullut tosi mojovia mustelmia reisien sisäpinnalle, kun olen jostain aidasta tai telineestä kiivennyt yli. Samoin on kerran ollut verenpurkauma pimpin vieressä, todennäköisesti e-pillereiden aiheuttama.
      Iho noilla alueilla on ohutta ja herkkää, helposti voi tulla vaikka mitä.

    • Paarmanpurema69

      Asia on selvinnyt!!!
      Rupesin tenttaamaan tyttöystävääni kunnolla asian tiimoilta. Hän oli selkeästi humalassa kun tuli aamulla kotiin, joten hänen käsityskykynsä ei riittänyt tilanteessa puntaroimaan sitä, että nuolija oli tehnyt hänelle fritsut. Kyselin häneltä että mitä teitte Ruisrokin jälkeen? Olivat kuulemma olleet kaverin luona jatkoilla. Kysyin että millä menitte sinne? Taksilla mentiin kuulemma kahdestaan... En uskonut ja pyysin soittamaan taksikeskukseen, että millä taksilla menitte? Ja pyydä sieltä taksin numero ja samalla kuitti. Näin tehtiin ja nyt saimme jälkikuitin. Matka oli suoritettu kakkostaksalla, eli mukana oli neljä henkilöä. Case is closed, minun osaltani... :( tämän jälkeen tuli myös tunnustus.

      • Näinpätaas

        Huora petti ylläripylläri.
        heitä se ulos


      • 128

        Hyvä kun selvisi. Itse olisin maininnut, että omissa sisäreisissäni olen joskus huomannut mustelmia joiden alkuperä täysin epäselvä. En ole kuitenkaan koskaan pettänyt eikä mieskään ole onneksi sellaista epäillyt. Lähinnä ollaan yhdessä ihmetelty että wtf.

        Mutta meillä ei olekaan juuri tapana bailata erikseen eikä varsinkaan lähdetä jatkoille ja palata vasta aamulla kotiin. Minusta hyvä perusperiaate suhteessa on itse käyttäytyä luottamusta herättävästi ja välttää turhia kiusauksia ja riskitilanteita. Tuollaiset kimppajatkot viestivät minusta lähinnä siitä, ettei ole kovin vakavasti yrittänytkään olla uskollinen.

        Laita luiskaan, tuskin jäisi viimeiseksi kerraksi.


    • hienonainenhuononainen

      Oliko edes pahoillaan? Jätä/Anna sen mennä, miten nyt haluat asiaa käsiteltävän, koska tulee vaivaamaan sua lopunikäsi.

    • novoihöh

      Ikävä juttu.. :(

    • Alapää

      Mieheni nuolee pimppiä mielellään ,nautin siitä paljon .Ps se on posliini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe