Käytätkö Tinderiä ?

Tinderitär

Niin kuten otsikkokin kysyy; Käyttääkös monikin täällä tinderiä ? :)
Ja onkos mitään löytynyt sitä kautta ? :)

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trooppinenkukka

      Käytän aina satunnaisesti! En mitenkään hirveästi saa mätsejä, muutaman kanssa on tullut juteltua ja harvan kanssa oon käynyt treffeillä. Ei oo mitään vakavaa seurannut, mutta yhden kahvittelukaverin löysin :) Siellä tuntuu todella monella naisella olevan asetuksissa että pitävät myös naisista, vaikkei oikeata kiinnostusta toisia naisia kohtaan olekkaan. Yritä niistä sitten arpoa että kuka pitää naisista. Osa naisista on vielä niin tarkkoja siitä, minkä tyylisistä naisista pitävät.. :(

    • itsjustme_

      Olin aluksi sitä mieltä että en liity mihinkään tinderiin mutta sitten kuitenkin kiinnosti kokeilla ja loin profiilin...sain mukavasti mätsejä ja muutaman kanssa juttelin mutta sellaiset vonkaajat jotka meni suoraan asiaa ja kyseli tulisinko nythetijustiinsa heidän luokseen ei paljoa kiinnostaneet...kerran aloitin itse keskustelun erään samalla paikkakunnalla olevan miehen kanssa kun ei ollut illalla järkevämpääkään tekemistä...no juttu luisti sen verran mukavasti että vietittely jatkui seuraavat kaksi viikkoa..viestittelimme siis päivittäin kaiken maailman asioista ja olin aivan hämmentynyt tästä löydöstä....kahden viikon viestittelyn jälkeen päätettiin tavata..yllättäen baarissa....en ollut suunnitellut että päädyttäisiin samaan osoitteeseen mutta niin siinä kuitenkin kävi ja vietettiin yö yhdessä...ollaan nähty tämän jälkeen monta kertaa ....hän on ollut öitä minun luonani ja minä hänen... ehdin jo unelmoida että välillemme kehkeytyisi jotain vakavampaa ja uskaltauduin ehdottamaan jotain treffien tapaisia...mies kuitenkin ilmoitti ettei häntä kiinnosta mikään vakava ja nyt olen vuodattanut muutaman kyyneleen herran vuoksi koska itsellä aikoi olla jo tunteita pelissä....

      • itsjustme__

        ja tajusin juuri että aihe oli tinderiin liittyvä mutta ryhmä hieman väärä :´D nooooo...tämmönen tarina kuitenkin :D :D


    • n1m1merkk12345

      Paljon kavereita ja yksi täydellinen tyttöystävä. <3 Sanoisin että toimii, vaikkakin varsin tyhmä paikka onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe