Rintaliivit ?

TarvitsenApuaPian

Mietin tässä vaan, että kuinka isot rintojen täytyy olla, jotta rintsikoista se kuppi on sopiva? Siis AA? Riittääkö 7-8 cm erotus vai jääkö kuppiin paljon tyhjää? :) olen käyttänyt tähän mennessä pian vuoden, varmaan 10 kuukautta "harjoitus rintaliivejä" ja siis tarkoitan niillä niitä lyhyitä toppeja. Oon 10 v ja menossa 4lk syksyllä :) mietityttää, että joko olisi aika hankkia kupilliset rintsikat? Vaikka käytän niitä harkkareita, juokseminen pomppiminen yms sattuu niihin ja ne hölskyy inhottavasti. Ja erotus on siis 7 tai 8 cm.

Ja pliis älkää olko silleen "varmana trolli" ja "et oo oikee" kun tarviin ihan oikeesti apua! :( Ja äidiltä kysyn voiko se ostaa rintsikat vasta kun mun rinnat riittää niihin kuppeihin eli AA tai A on sopiva. :)

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuodenvanhempi

      Itse olen 11v ja menen 5lk. Käytän myös harkkareita ja mulle olis aa vähän pieni, jos siis ostaisin koska olen sovittanut. Sun kannattaisi käydä myös sovittamassa, niin tietäisit. Ostaisin itselleni a kokoa, mutta äidin mielestä oon vielä liian "nuori"/en tarvitsisi vielä. Omasta mielestäni olisi jo korkea aika. Joten käy sovittamassa niin tiedät. :)

    • Mathilde---

      AA-kuppi ei ole koko, vaan rintaliivin koko on aina numero kirjain. SIis 60AA on ihan eri koko kuin 75AA, jne...

      Rintaliivimalleja on myös erilaisia, joten uskoisin että periaatteessa jokaiselle pitäisi löytyä omaa kokoa.

      Kysele mistä kaverisi ovat ostaneet.

      Jos löydät vaikkapa hieman liian isot, voi kuppiin lisätä sellaiset "nuggetit" ja topata kuppia niillä.

      Ulkomaisista nettikaupoista voi löytää paremmin eri malleja ja kokoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe