Eikö vituta olla suomalainen

vittujoomähippioon

Eikö vituta olla suomalainen, aivan järkyttävät verot, kieltoja joka paikkaan=yhtä säännöstelyä, en usko että kukaan nauttii asumisesta suomessa.
Vain jokin vajakki kertoo miten kivaa suomessa on, koska ei täällä ole mitään järkeä asua, kansa on pöljää kuin kuin mikä.
Tuliko tämä selväksi.

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska-maa-onneton-kansa

      Kyllä, ja kovasti! Suomen mediat "unohtavat" kertoa kylmät tosiasiat, että SUOMALAISIA ON JÄTETTY KAIKEN TOIMENTULON ULKOPUOLELLE ILMAN RAHAA. Tyhjää lässytystä kyllä kirjoitellaan, miten muka meillä olisi joku käsittämätön velvollisuus elättää ja rahdata maahan pelkkiä ylisikiävien maiden elintasopakolaisia. Suomelle ei ole VELVOLLISUUKSIA kuin huolehtia omista kansalaisistaan, sen se on täysin unohtanut. Velkarahalla ei voida rauhallisista maista rynnivää muka-pakolaissakkia alkaa hyysäämään, SE ON NIIDEN OMAN KOTIMAANSA VELVOLLISUUS HUOLEHTIA KANSALAISISTAAN!. Kehitysapu lopetettava nykymuodossaan, pelkkää ehköisyä kaikin keinoin vietävä, taitaisi parissa sukupolvessa ainaiset ruikutukset "nälänhädistä" loppua...

    • korruptiolaitos

      Kepu, Kokoomus ja SDp tuhosivat Suomen viedessään Suomen euroon ja eu:hun.

    • Hiljainen-kapina

      Yli 50 v Suomessa ja maa on yhä paskempi paikka. Pahinta on että kansalaiset ovat hirvittävässä arvotyhjiössä. Maa on ruma ja sen asukkaat ovat kadottaneet tulevaisuusvision. Suomi on käytännössä kuollut. Inhoan tätä identiteettinsä kadottanutta yleisen mielipiteen (=median aivopesu) edessä konttaavaa nyky-Suomen kansaa.

      • vttumainen-maa

        Millä SUOMALAISILLA TYÖTTÖMILLÄ NUORILLA IHMISILLÄ mitään tulevaisuusvisioita voisi olla? Eihän niille kuulemani mukaan työvoimatoimistokaan sano, kuin että "en voi auttaa sinua". Suomalaisten verorahoin tänne rahdatuille kyllä näkyy "työpaikkoja" petettavan, "työpaikkoja", joisssa palvelenevat toinen toistaan....


    • Matkailu-avartaa

      Olen käynyt monissa maissa joissa verotusta ei ole tai se on hyvin kevyttä sekä kieltoja ja rajoituksia ei juurikaan tunneta ja voin vakuuttaa, että sen kokemuksen jälkeen Suomi tuntuu juuri siltä maalta jossa ihmisen on hyvä elää.

    • katse_itään

      Käydään kaikki polvillemme ja rukoillaan herra Putinia ottamaan meidät taas äiti-Venäjän syleilyyn.

    • nbxnxnxxjxkxkm

      ei vituta enää kun nykyään loisin sossun rahoilla. ja noista säännöistä; noudatan niitä siinä määrin, etten usein linnaan joudu. pari kertaa kyl joutunu.

    • waler-

      "Vain jokin vajakki kertoo miten kivaa suomessa on, koska ei täällä ole mitään järkeä asua, kansa on pöljää kuin kuin mikä."Ehehhhehhehe.
      Niin,miten osasitkin laittaa kaiken oleellisen yhteen lauseeseen
      Joo,ei tämä minun maa enää ole,mutta vaihtoehtoja minun ikäisellä tuskin on,ja
      tuskalla katson mitä nuorisolle jää

      • verohelvetin-kusetetut

        SUOMALAISILLE työttömille nuorille ei jää edes kunnollisia työpaikkoja, pelkät hyysärisakin jatkuvat "RASISMI_RASISMI-mantrat" ja "KELA_TYÖNTEKIJÄT" taitanevat jäädä iänkaikkiseksi "velvollisuuksiksi"? Lesta-sipilähän vaatii, että ihmissalakuljettajien kalliilla rahalla EU:n alueelle rahtaamat rauhallisista kotimaistaan MUKA_PAENNEET elintasopakolaisetkin pitäisi ottaa tänne "pakolaisina" eli tarkoittaneeko ILMAISET ASUNNO, ELÄ'MISET, AJOKORTIT, AUTOT, NIIDEN KOKO SUKUKIN PERHEENYHDITÄMISINEENKÖ HAMAAN HAUTAAN ASTI KELA-TOIMEENTULOILLE???? Kuka ihme tuommoisen sipilän sinne äänesti? Taitaa suomalaiset olla todella aivopesuprolandamuokkaus-medioiden kusetusten vietävissä...


    • SossuPummitKuriin

      Enemmän vituttaa veronmaksajien rahoilla laiskottelevat lurjukset. Joku raataa työpaikalla ja maksaa saatanallisia veroja näitten pummien elättämiseksi.

      • totta.puhut

        Sinä sen sanoit! Verotus on päin helvettiä. Varsinkin vähän enemmän tienaavien.


      • sdfdghjuy

        Sitä saa mitä kasvattaa.


    • ghgvkknvb

      Totuus on se että jos maailmassa olisi toinen maa jossa suomenkielellä pärjäisi hyvin niin todella moni suomalainen sinne muuttaisi. Varsinkin jos siellä olisi mukavampi sää ja miellyttävämpi ja kannustavampi ilmapiiri. En ole Suomeen tyytyväinen, en alkuunkaan. Tämä on varsin tylsä paikka asua.

      • lckfnmfkfkf

        no maailmasta löytyy toinenkin maa, jossa suomella pärjää, nimittäin ruotsin pohjois-osat. mutta se nyt on vielä suomea kauheampi paikka nykyään.


    • rdhhgvjkkkk

      Suomen tuhoutuminen on osa länsimaisen kulttuurin rappiota jossa eteenkin uskonnosta vieraantuminen näyttelee keskeistä osaa. Uskntohan on, kuten monet muutkin tutkijat kuin Timo Vihavainen on todennut, KULTTUURIN YTIMESSÄ.

      Konsumerismi eli himokas kyltymätön kuluttamusvimma ei ikinään voi korvata uskonnottomuuten aiheuttamaa tyhjyyttä.

    • nojjotuota

      Tulin just Italiasta ja onhan se upeata kun voi siestan aikaan tilata bissen tai drinkin muutaman euron ja sen kanssa saa "lounaan" samaan hinyaan - on chipsejä, pähkinöiitä, leivänpaloja, pizzanpaloja, pasteijan paloja, oliiveja jne.

      Tämä ei vain white trash-Suomessa sopisi, koska örvelöluuserijuopot putsaisivat kaikki pöydät hetkessä ja poistuisivat kusemaan ja oksentamaan nurkkiin.

      Ihan hyvä että on sivistysmaat erikseen ja suomet erikseen...

    • eulainen

      Suomi on lakannut tai ainakin sitä ollaan lakkauttamassa, kysykää vaikka Alexander Stubbilta tai Jyrki Käteiseltä.

      Asia etenee niin, että liiketoiminta ja teolisuus aletaan Suomessa alas. Saksalaiset ja ranskalaiset omistavat kohta kaiken ja myös määräävät kaikesta. Kun menette osatmaan ruokaa se ostetaan liikkeestä jota eivät omista enää suomlaiset. Kun menette töihin (myös virkatöihin) sen ylin johtaja on joku saksalainen tai ranskalainen.

      Niin se menee. Jossain vaiheessa saksalaiset ja ranskalaiset alkavat kiistellä eu:n herruudesta ja sitten syttyykin se sota. Suomalaiset joutuvat taas kuolemaan ja menettämään lisää maa-alueitaan. Historia toistaa itseään.

    • Älätelkeäitseäsi

      Alkaa olla valmista ihmiskilpinä oloon.

    • eewgtfhyk

      Kun suomalainen luopuu uskonnosta ja sen tuomasta selkeydestä ja varmuudesta muuttuu hän usein mulliturpametsäläisörveltäjäksi joka joko tappaa itsensä tai läheisensä tai muuttuu muuten täysin tolkuttomaksi olioksi kuvitellessaan olevansa muka hyvinkin vapaa.

    • Mmaastamuuttaja

      Minä lähden heti Viroon asumaan, kunhan pääsen eläkkeelle muutaman vuoden kuluttua. Suomi on täysin tuhottu pakkomokutuksella. Maahanmuuttajia palvotaan ja ne kulkevat kaduilla kuin kuninkaat. Suomalaiset kulkevat kuin kulkukoirat, arkana ja peloissaan tulevaisuudestaan. Päättäjämme suorastaan vihaavat omaa väkeä ja tekevät työtä vain ulkomaalaisten ja ulkomaiden eteen. En voi katsoa tällaista, vaan olen päättänyt elää loppuelämäni ulkomailla.
      Suomi olisi hyvä maa suomalaisille, mutta se halutaan vain tuhota. En ymmärrä kenen etu tämä on. Ei ainakaan suomalaisten. Säälin nuoria jotka joutuvat maksamaan kaikki velat, mitkä päättäjämme tulevat jättämään jälkeensä.

    • Suomi_on_sairas

      Suomi on henkisesti itäeurooppalainen periferia. Meidän "länsimaosuutemme" on valtamedian kansaan iskostama myytti.

    • HaiseeNäyttääTuntuuOn

      Aloittajan kannattanee sitten muuttaa kleptokraattifasistien ihannemaahaan.
      Ai niin, taidatkin olla siellä jo valmiiksi novonatsipropagandaasi levittelemässä...

    • zxcvbnmk

      Suomessa oli vain lujatahtoinen sukupolvi, se joka koki sodat ja jälleenrakentamisen eikä luopunut toivosta. Suomen tuhoaminen alkoi 1960-luvun lopulla ja siinä kulttuurimarxilaisuus ja ns. kriittinen teoria näytteli merkittävää osaa. Älymystöstä alkoi Suomen tuhoaminen.

      • onneton-kansa

        LASTENTARHAPORUKKA pääsi valtaan, ja Suomen tuho alkoi, näin se meni.


    • waler-

      Vituttaa olla Suomalainen Suomessa.pakolaisena parempi

      • jjhjhjh

        Upsis


    • Äidistä.riippumaton

      JOS käytät v-sanoja, niin KUKAAN ei ota sinua täydestä

      eikä LUE viestejäsi. Olet jääänyt napanuorastasi kiinni.

      Minäkin tulin vain kritiikkini sanomaan, viestiäsi en lue v-sanasi takia.

      • waler-

        Eikö VITUTA silti.Minua ainakin VITUTTAA


      • pikkirillipystyssä

        joo, vittu vittu vittu mitä nillitystä. olet vaan olevinaan sivistynyt.


    • 1771

      ei v.tuta, päinvastoin, nautin koko ajan....voin tehdä mitä mielin, koska mielin, en tarvi lupaa keltään yhtikäs mihkään....veroista viis, kyllä niistä vastikettakin saa itsekukin.
      Mikä on se kielto joka aloittajaa pännii, itse en koe mitään minulta kiellettävän.

    • orgmummeli

      On oikein ihanaa asua EU:n kalleimassa maassa muiden pöljien kanssa!

    • orgmummeli

      Somalaiden paratiisi!
      Nopeasti tieto leviää maailmalle, miten mukavaa täällä on. Ei tarvitse tehdä töitä, elätetään kotiin. Ilmaista p...kävelee yksinään kaduilla, senkuin vain ottaa.

    • tympääntynyt

      ei muuten vituta pätkääkään. mutta olenkin outolintu. täysin kykenevä muuntumaan ruotsalaiseksi, norjalaiseksi, tanskalaiseksi, saksalaiseksi...... mutta olen patriootti perusluonteeltani. olen suomalainen. toisin kuin aloittaja. maanpetturi paskavarpunen.

      • tympääntynyt

        aloittaja hintti sivari kokee elämänsä niin kovin ankeeks että voisi tehdä meille palveluksen ja muuttaa vaikka afrikkaan.


      • tympääntynyt

        ... ihmisiä joita vituttaa niin ei saa sitä tarpeeks. muita yleensä kyrpii, korpee.....


      • vitsi
        tympääntynyt kirjoitti:

        ... ihmisiä joita vituttaa niin ei saa sitä tarpeeks. muita yleensä kyrpii, korpee.....

        korpeeko kiiraa?

        hah hah


    • uteqxclei

      Missähän se paratiisi sitten olisi. Joka maassa on omat ongelmansa, ei niihin lomamatkalla törmää......

    • rtygfhgfh

      Suomi on tylsä maa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe