Mikset ota lihavaa naista?

kysymyskuuluu

Niin. Tätä kysytään aina. Koska tasoni ei riitä hoikkaan, nättiin ja nuoreen - miksen kelpuuta oman tasoistani (kummasti tasoja, joita ei siis ole, onkin silloin kun mies haaveilee korkeampitasoisesta...heh).

No, minä tykkään isoista naisista. Tunnen monta reippaasti ylipainoista (10-30kg?) joita pidän tajuttoman seksikkäinä. Toki pidän myös hoikista, nyt ei puhuta mistään fetissistä. Itse olen hyväkuntoinen, töissäkäyvä, sosiaalinen ja mukava perusmies.

Ai niin, yksi juttu. Olen lyhyehkö ja hintelä, salilla käymisestä huolimatta. Eihän naisillekaan ole tärkeintä minkä kokoinen mies on? Koska mies ei saisi valkata naista koon perusteella, varmaan isokokoiselle naiselle käy pienikokoinen mies? Koska sanotta aina kuinka tärkeää on että mies on sinut itsensä kanssa, olettehan tekin sinut itsenne kanssa? Ette siis vaadi suurikokoista miestä tunteaksenne itsenne pieneksi ja siroksi, siis erilaiseksi kuin oikeasti olette?

Miten on?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "(kummasti tasoja, joita ei siis ole, onkin silloin kun mies haaveilee korkeampitasoisesta...heh)."

      Tämä siksi, koska naiset hyväksyvät hypergamian vain itselleen ja samalla eivät myönnä julkisesti sen olemassaoloa.

      "Eihän naisillekaan ole tärkeintä minkä kokoinen mies on?"

      Heheh. Kyllä todellakin on. Läski nainen, jolle kelpaa hoikka mies on poikkeus. Läskit naiset haluavat yleensä miehen joka on Miehen kokoinen ja tällä ei tarkoiteta lihavaa miestä vaan pitkää miestä jonka massa on lihasta.

      "Koska mies ei saisi valkata naista koon perusteella, varmaan isokokoiselle naiselle käy pienikokoinen mies?"

      Yleensä ei kelpaa. Läskit naiset kutsuvat laihoja miehiä mm. pakkasen raiskaamiksi pulkannaruiksi.

      Miten on?

      Kyllä vähän pyöreä nainen kelpaa, mutta todella lihava ei. Oma vartaloni on kunnossa, joten jos seurustelisin ylilihavan naisen kanssa naisten hypergamia jälleen toteutuisi eli nainen saisi parempaa mitä itse on. Naisen lihavuus on usein (ei aina) osoitus itsekurin puutteesta. Laihakin on melko helppo olla. Lihaksien ja hyvän vartalon saamiseksi pitää tehdä paljon töitä. Toisin sanoaen laiskat naiset halauavat miehen, joka on kova tekemään töitä.

    • 1212

      Hahaha. Nyt osui maaliin :D

      Kaikki maailman naiset vastaavat:

      "No kyllä varmasti sellainen nainen löytyy, mutta minä ainakin haluan ison miehen koska minä vain tykkään isoista miehistä"

      (naisten suosikkisanat "vain" ja "ainakin" mainittu)

    • kyl.kyl

      Näkeehän noita epäsuhtaisia pareja. Kun kumpikin tajuaa ettei edusta ihan parasta a-luokkaa niin kompromisseja kyllä syntyy elävässä elämässä kummasti :)

      • 17plus13

        Tunnen yhden parin jossa mies on sellainen pulkan naru ja nainen puolestaan kookas sotanorsu. Siinä on molemmat varmasti tehneet kompromisseja ihannekumppanin suhteen, mutta tärkeintähän on että ovat tyytyväisiä siihen mitä ovat saaneet.


    • Kilttiatm

      Lihavat naiset ei huoli yksinäistä atmia. Pitää olla vähintään 180 cm komea bodari mies jotta lihava nainen huolii.

    • mielimaassa

      Mies ei ota mitään. Nainen tekee aina valinnan ja nainen ei valitse rumaa miestä.

    • smallmansucks

      Tuo on niin totta.

      Nuorampana ajattelin olevani ihan ok mies. Totta kai tiesin naisten pituusfetissistä ja siitä että harteikas, vahva mies on useimpien naisten unelma. Jossain 30v tienoilla tajusin että fyysisesti suurilla kaljamahaisilla nallekarhuilla käy flaksi vähän pulleiden tätien kanssa...mutta pienikokoisilla ja hyväkuntoisilla ei.

      Nykyisin tiedän olevani ulkonäöllisesti alinta kastia.

    • Rose23

      Kyllä jokainen saa pitää mistä vain. Onko joku erityisesti kieltänyt tykkäämästä? Sinä saat valikoida naisen ulkonäön perusteella niin kuin naisellakin on oikeus viehättyä ulkoisesti niistä piirteistä joista pitää.

      Mutta mielestäni olisi hyvä jos niin miehet kuin naisetkin pitäisivät mielensä avoimena eivätkä rakentaisi liian tarkkaa mielikuvaa siitä millaisen kumppanin haluaisi ulkoisesti. Jos ei ole liikaa ulkoisia kriteereitä niin silloin on avoimempi tutustumaan erinäköisiin ihmisiin ja saattaakin huomata ihastuvansa :) Jos on liian tarkka, voi käydä niin, ettei koskaan löydä ketään. Vaikka sopiva sattuisi kohdalle niin on henkisesti sulkenut itseltään mahdollisuuden ihastumiseen.

    • ATMaisteri

      Hyvä pointti.

      Voitaisiin ajatella että on kahdenlaisia tasovaatimuksia.

      - naisen omaan tasoon liittyvät, eli kumppani valitaan omasta tasoluokasta (esim. kaunis 25v nainen saa komean, menestyvän, korkean statuksen miehen)
      - minimivaatimukset; esim. urallaan menestynyt ATN haluaa korkean statuksen miehen, lihava nainen ison miehen, jne...vaikka nämä olisivat heitä tasokkaampia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe