minulla saattaa olla jokeri hihassa

olen_valmis

ja silloin murhataan muutama sielu totaalisesti

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sullaeiookunnonsyytä

      oot tehny sen jo. Alotit sen tuhoamisen syy mikä?

    • jokeripokeri111

      jokeripokeripoks

    • Pyhäsielu

      Ihmisen voi murhata , mutta sieluun ei voi koskettaa :)

    • kerr0

      No mistä moinen angsti ja antipatia ?

      • puutteessaoleva

        Rakkautta vaille jäänyt ja katkeroitunut. Silloin pitää tuhota muutkin, ennen sitä ei saa rauhaa.


      • Itsensäylittänyt
        puutteessaoleva kirjoitti:

        Rakkautta vaille jäänyt ja katkeroitunut. Silloin pitää tuhota muutkin, ennen sitä ei saa rauhaa.

        Eli säälipillua pitäs antaa, vai?

        Vai pitäskö sun aloittaa alusta? Yksi kunnon känni, viimeinen vähään aikaan, ja sitten uppoutua viikoksi töihin ja harrastusten pariin ja hankkia uutta ajateltavaa. Jos ei ole työpaikkaa, hanki sellainen, tai tee harrastuksestasi työ;
        vaikka ei leiville löisikään, on se kannattavampa, kuin tuhlata elämää täällä. Jos ei ole harrastustakaan, olet vain sääliö, jos et muuta keksi, kuin netissä ruikuttaa.

        Pääasia:
        Etsi sitten sellainen elämänkumppani, jonka kanssa sinä viihdyt, ja jonka on hyvä olla sun kanssas. Ei se helppoa ole, koska kaikki eivät sovi toisilleen(ja syytä siihen suomalainen mies ei keksi itse). Jotkut eivät löydä ensimmäistäkään elämänkumppanikokelasta. Toiset montakin, mutta eivät ota oppia yhdeltäkään ja syyttävät turhaan koko toista sukupuolta siitä, kun ei itse kelpaa.

        Netti ei ole katkeralle hyvä paikka ylipääsemiseksi. Mä tiedän sen itse, kun olen vajonnut harhoihini ja hakenut niille netistä vahvistusta muilta yhtä typeriltä hörhöiltä.

        Yli kuitenkin voi päästä, ja se kannattaa. Eikä siihen mene, kuin viikko.
        "Totuus on ulkona"(korni suomennos kannattaa tällä kertaa ottaa kirjaimellisesti)


    • Värisuora

      Jokeri sulla on housuissas.

      Sä et ole vielä valmis mihinkään!

      Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee jotain hyödyllistä. Siitä on iloa sulle ja meille kaikille. Näistä sun pelleilyistä täällä ei kai ole sulle itsellesi kummoista iloa, ja muille asia on melko yhdentekevää.

      Jokin asia saattaa vaikuttaa susta päiväselvältä, mutta katso ennen liian pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä asioita muutamasta muusta näkökulmasta.

      Elämä ei ole helpppoa, mutta ei se ole vaikeatakaan.

      • tämä_täältä_tähän

        tyypillistä paskaa , kesä , lämmöt , valoisuus , ei melatoniinia aivoissa ei pysty nukkumaan , syömään , eli kaikki on hyvinkin selvää , mutta tälleen kun sivusta seuraa niin näkeehän sen , kun ei ole draaman keskellä jolloin kaikki on epäselvää


    • Jupiterinkautta

      Isiliinin vehniä.

    • lukihäiriöinen

      oikoluin tätä tekstiä ja piti palata takaisinpäin kun olin lukevinani että ankerias sulla housuissa, kun oikeasti luki että jokeri housuissas. :DD

    • loppuun

      itseäs vaan murhaat.

    • MiettikääKirjoituksianne

      Jättäkää ne jokerit hihaanne! Ei tämän kaltaisia kirjoituksia tänne, kiitos. Ei rakkauteen, ikävään tai mihinkään muuhunkaan kuulu murhaamis jutut. Tulee vain paha mieli, ei palstat ole tätä varten.

    • Väsynytkulkija

      Myöhästyit. Mun sielu on jo murhattu monta kertaa, siitä on elämä ja muut ihmiset pitäneet huolta. Sydänkin on monena palasina. Elämä on pistänyt polvilleen ja antanut selkään kunnolla. Joka päivä pala sielustani kuolee. Mun helvetti on täällä maan päällä, ehkä kuoleman jälkeen pääsen parempaan paikkaan, kotiin jossa mulle on paikka ja en ole kellekään häiriöksi, enkä kenenkään tiellä.

      • juuri_heräsin

        sama täällä , ei kai auta muuta kuin uskoa vanhaan sanontaan että aika parantaa haavat , jotkut haavat ovat parantuneet , jotkut vielä odottavat paranemistaan.


    • niinsuonsuon

      mut ku suon sulle kaikki portot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe