Jatka lausetta

vili__

buddy-love on...

Ratikkakuskin vaimo on...

Jazulin vauva on...


Hähä! :D

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedäntämän

      Buddy-love on kumia, Ratikkakuskin vaimo on skype-vauva, Jazulin vauva on pedofiili.

    • mikämikärunoilija

      buddy-love on... aloittajan kiusaamisen kohde, koska aloittajan rakkaselämä menee huonosti

      Ratikkakuskin vaimo on... aloittajan kiusaamisen kohde, koska aloittajan elämä menee huonosti

      Jazulin vauva on... aloittajan kiusaamisen kohde, koska aloittajalla ei ole muuta elämää, kuin elää nettikiusaajan elämää

    • määmy

      buddy-love on...tylsä

      Ratikkakuskin vaimo on...kevyt

      Jazulin vauva on...kuvitelmaa

      • kundi_kundine

        tää komppais

        hähä


    • "buddy-love on..."

      - ihana.

      "Ratikkakuskin vaimo on..."

      - päinvastoin.

      "Jazulin vauva on..."

      ylipäätään penikat muuttaa ihmisiä, en tykkää.

      Hähä! :D

      • dodlekfnjhfkjdkl

        ylipäätään penikat muuttaa ihmisiä, en tykkää

        Siksi hyvistä vanhemmista tulee huonoja, lasten syy.


      • dodlekfnjhfkjdkl kirjoitti:

        ylipäätään penikat muuttaa ihmisiä, en tykkää

        Siksi hyvistä vanhemmista tulee huonoja, lasten syy.

        Jos se olisi noin vaikeeta ja ikävää, niin miksi kukaan lapsia tekisi? Niiden ei ole pakko joille se on liian vaikeaa tai muuttaa ihmistä liikaa. Lapsiahan on hyvä syyttää, jos aikuiset mokaa. Fiksua. :)

        "Kannattaa" varmaan miettiä miten paljon sitä itse tuli pilanneensa vanhempien elämää, jos niistä niin kamalia kerran tuli. Kun leikitään, että se oli lasten syy, kun vanhemmat muuttui.


      • Jassuka kirjoitti:

        Jos se olisi noin vaikeeta ja ikävää, niin miksi kukaan lapsia tekisi? Niiden ei ole pakko joille se on liian vaikeaa tai muuttaa ihmistä liikaa. Lapsiahan on hyvä syyttää, jos aikuiset mokaa. Fiksua. :)

        "Kannattaa" varmaan miettiä miten paljon sitä itse tuli pilanneensa vanhempien elämää, jos niistä niin kamalia kerran tuli. Kun leikitään, että se oli lasten syy, kun vanhemmat muuttui.

        tais olla lähinnä mulle tarkoitettu joku näppärä heitto, en vaan ymmärrä minkälainen ku ei huumorikaan yllä sinne asti.


      • LaRito kirjoitti:

        tais olla lähinnä mulle tarkoitettu joku näppärä heitto, en vaan ymmärrä minkälainen ku ei huumorikaan yllä sinne asti.

        En tiedä kelle se oli, mutta mä vastasin tuolle kirjainhirviölle. Oli niin pimeä logiikka tässä "Siksi hyvistä vanhemmista tulee huonoja, lasten syy". En voinut olla hiljaa. :)


      • Jassuka kirjoitti:

        En tiedä kelle se oli, mutta mä vastasin tuolle kirjainhirviölle. Oli niin pimeä logiikka tässä "Siksi hyvistä vanhemmista tulee huonoja, lasten syy". En voinut olla hiljaa. :)

        Lapsen vanhemmista tulee lapsen opettajia, psykologeja, kokkeja, valmentajia, lääkäreitä,hoitajia, kodinhoitajia, satusetiä\tätiä ja parhaita ystäviä yms.


    • buddy-love on... Hiljainen

      Ratikkakuskin vaimo on... Varmasti ihana

      Jazulin vauva on... Tosi suloinen todennäköisesti, vauvat on aina ihania

      Hähä! :D

      • Siis mistä tuo hähä tuli, ooo nyt ymmärrän, kopsasin.


    • Rosen_ukko

      Buddy_love on ylilihava marisija
      Ratikkakuskin vaimo on kuttaperkkaa
      Jazulin vauva on bittejä Skypessä

      Hähä!!!! :D

    • sxth

      En jatka. Elät menneisyydessä. Juna on ajanut ohi vanhoista muistoista, eikä niitä enää tarvita.

    • Ei jaksais aina näitä, mut viimisen kerran.

      buddy-love on...laaja-alainen

      Ratikkakuskin vaimo on...kirjoituksista päätellen Ratikan unelma kumppani

      Jazulin vauva on...<3 maailman ihanin ja suloisin vauva<3<3niin oli ensimmäinenkin vauva vauvana maailman ihanin ja suloisin vauva, nyt ihana ja hurjan rakas taapero :)

      • Vauvat ovat aina ihania varsinkin kun ne on niin valloittavia. Tänään 3kk pisti nyrkkejä yhteen ja tuumaa yrittäjäköhän myös tehdä minulle sydäntä sormistaan tai nyrkeistä. Hän on vasta löytänyt kätensä. Hymyt ovat vielä sellaisia ettei naura ääneen. Pitäisihän se kohta tulla.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Vauvat ovat aina ihania varsinkin kun ne on niin valloittavia. Tänään 3kk pisti nyrkkejä yhteen ja tuumaa yrittäjäköhän myös tehdä minulle sydäntä sormistaan tai nyrkeistä. Hän on vasta löytänyt kätensä. Hymyt ovat vielä sellaisia ettei naura ääneen. Pitäisihän se kohta tulla.

        En aiemmin ollut yhtään vauvoista hurmaantunut, ennen omia lapsia. Esikoisen jälkeen on vauvat ja lapset tehneet muhun aivan toisenlaisen vaikutuksen kuin ennen esikoista. Nyt kykenen paremmin samaistumaan toisiin vanhempiin ja hurmaantumaan uusista pikku ihmisistä. :)


        Meillä on kohta jo 5kk ikää nuorimmalla ja nauraa remakasti isomman muksun esiintyessä hassun hauskasti. Oikeen käkättää ja räkättää jo, kirkuu perään ja viuhtoo innoissaan "minä kans minä kans" tyyliin. :)Nytkin kuulostaa heränneen uniltaan, kun kuuluu vauvapuhetta. Täytyy käydä poimimassa sylkkyyn. :)


    • EnnustatanVaan

      Jotain merkittävää. Ihmisiä, joiden ymmärrän olevan ihmisiä, toisin kun näkymättömän trollaajan. Hänkin näyttää ajattelvan heitä erityisen paljon. Käymme kohti eheytymistään, kunnes hän personoituu omaksi ilkeäksi itsekseen, mutta kestää sen.

    • Nämä galluppivastaukset lähtee ihan palstalta luettujen keskustelujen pohjalta.

      buddy-love on surullinen ja vetäytynyt.

      Ratikkakuskin vaimo on siro ja viehättävä.

      Jazulin vauva on suloinen ja ihana.

      Thänks! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe