Naiset eivät vastaa!

m44v

Kyllä on todella hiljaista tuolla treffiosastolla - onko se aina noin hiljaista jos ilmoittaja on mies?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhuuttayty

      Arvatenkin naiset eivät jaksa viestitellä kovin monen miehen kanssa yhtä aikaa vaan haluavat keskittyä yhteen/kahteen mieheen kerrallaan.
      Huviksesi sitten voit tsekata, paljonko esim suomi24:ssä on miesten profiileja päätellä siitä, paljonko naisille sataa viestejä.
      Annanpa sulle hyvän neuvon: sulje netti ja mene ulos. Tutustu oikeisiin ihmisiin äläkä tuhlaa kesää ruudun tuijottamiseen.

    • M223

      Joo, lopetin nettideittailun just ton takia kun ei vastausta kuulu ja miehin on 3 enemmän kuin naisia

    • 9plus19

      Vastaa? Tarkoitatko että eivät lähesty aloitteella?

      • thnakjuu

        eiköhän aloituspostaaja tarkoita sitä että he eivät vastaa hänen lähettämäänsä viestiin.


    • RumatEiKelpaa

      Naiset ei vastaa rumille. Tilastoja lukemalla näkee että vastaa ne mutta vain naaman perusteella. Itse lähestyin viiden vuoden ajan ikäisiäni naisia lähi alueelta asiallisin henkilökohtaisin viestein eivätkä kertaakaan vastanneet minulle. Lopetin deittailun kannattamattomana viime talvena ja tyydyn olemaan ruma kelpaamaton.

    • Naiset_aktiivisia

      Naiset ovat hyvinkin aktiivisia laittamaan aloitusviestin.

      Tein KUVATTOMAN ilmoituksen noin viikko sitten ja vierailijoita on ollut 23 kpl ... Siis KAKSIKYMMENTÄKOLME vierailijaa profiilissani ja 3 ALOITUSVIESTIÄ, eli noin joka 7. nainen laittaa viestiä oma-aloitteisesti ja kuvattomaan ilmoitukseen!!!!

      T. Mies vm. 1970

      • 178

        Kuvatonta profiilia miehen ei kannata laittaa. Naiset kyllä tekevät aloitteita kuvattomaan profiiliin, mutta viestittely loppuu kun seinään kuvan lähetyksen jälkeen. Siis hukkaan heitettyä aikaa. Kuvalliseen voi olla ettei saa yhtään aloitetta, mutta ei lopputulos sen huonompi ole.


    • rikasjakomea

      Minulle kyllä vastaavat koska olen komea ja rikas mies mutta naiset on vaan aika rumia että eivät kelpaa minulle. Etsintä jatkuu siis enkä tiedä milloin löytyy sopiva nainen.

      • käräytetty

        Rauman rumilus (aka i_like_you ja kiltti_mies ja miljoona muuta nimimerkkiä) valehtelee taas :-DDDDDDDDDDDDDD


    • åpu89y765

      Hei oikeasti: on heinäkuu. Miksi ihmeessä joku hakee seuraa netin kautta (ellei ole yksinhuoltaja joka ei pääse festareille yms) ? Miksi ihmeessä joku mies ihmettelee ettei naiset vastaa kun miehiä on ainakin kolme yhtä naista kohden ja ne miesten tekemät aloitteet vielä kohdistuvat kaikki niille muutamille hoikille/normaaleille lapsettomille naisille ? Todellinen suhdeluku on 1 nainen / yli 10 miestä, joten mikä SINUSTA tekisi niin kiinnostavan että se haluamasi nainen kiinnostuisi juuri sinusta ???

    • TupaTaiKuitti

      Minulla viitisen kymmentä vierailua kertynyt parissa viikossa suuremmalta osalta itseni yli ikäisistä. Näihin en kyselyitä ole laittanut kun etsin toimivaa järki suhdetta mutta huomattu on kun vastaavasti itseäni nuoremmat tuskin huomioivat mitenkään poikkeavasti mikä on selitettävissä niiden oman suosion määrällä. Jos osaa laittaa itsestään sopivasti rajun näköisen profiili kuvan se jostain kumman syystä saa nuoremmatkin naiset liikkeelle. Mikä on merkillistä käyttäytymistä kun siistimpi ei kiinnosta mainittavasti mutta tuleeko se vietti alitajunnasta ajoilta kun ihminen kiipeili puissa metsissä ja tälläinen jännitys tulla pakotetuksi suhteeseen oli hyväksytympää. Nainenhan kuulemani mukaan etsii vahvaa "oria" mielummin kuin ruunaa. Vastaavasti vanhemmille naisille se ei välttämättä ole tärkeää. Mikä näkyy myös vanhempien naisten deitti käyttäytymisessä.

      • wtf_

        "Nainenhan kuulemani mukaan etsii vahvaa "oria" mielummin kuin ruunaa."

        Mitäs iloa nyt kassittomasta miehestä ois..?! Tai no kai jotkut sellasistakin tykkää (shemalet, trans"naiset" yms)....


      • TupaTaiKuitti

        Jäi tarkentamatta kun tänne kaakatus on muutenkin turhaa ajan tappoaTarkoitin vahvalla perintötekijöitä eli ominaisuuksia joista jatkuu vahva suku. Tällaiset valinnat tapahtuu naisella miehellä alitajunnassa. Kassitonkin osaa panna kyllä. Shemale voi olla kova pano mies. Se ei ole välttämättä ongelma. Jaa onhan niissä vanhemissakin vierailevissa todella hyvän näköisiä suomi24 treffit mut en itse jotenkin ole välittänyt yrittää viestitellä.


      • 12x5

        Mikä on tämä "toimiva järki suhde" ja miten se vaatii itseään nuoremman naisen?


    • 10111

      Vinkki : Käy katsomassa MIESTEN profiileja omassa ikäluokassasi /- 5v.

      Jos olisit nainen, jota lähestyy PÄIVITTÄIN kymmenkunta ikäluokkasi miestä, niin valitsisitko tosiaan itsesi?

    • Naisilla ja miehillä on tuossa hommassa se ero ettei naisille ole mikään hoppu löytää ketään treffipalstalta ja profiilikin niillä saattaa olla vuosia vanha mutta eivät välttämättä ole kenenkään kanssa vaihtaneet pitkiä juttuja. TIetysti vähän hölmö tapa tullut tuonne, että miehen pitäs tehdä ensivaikutus lähettämällä elämänkertaromaani ensiviestissä ja nainen lukee sen ja miettii vastaisko tuolle mitään vai ei..

      Itse en kyllä pistä yhtään sen pidempään juttua kuin livenäkään ensialoitukseen ja kyllä ne naiset vastaa siihenkin tavalla tai toisella jos heillä yleensäkään olis halu vastata. Helpoin ja yleisin vastaus lienee vierailu miehen profiilissa kirjautuneena josta näkee, että jotakin kiinnostusta on ja pallo on heitetty miehelle. Semmosta leikkiä :)

      • TupaTaiKuitti

        Siinä kirjoitit ihan just mitä piti mut valitettavasti turhaan. Ei kaikkea tarvitse itsestään heti esille tuoda. Ihmisille on todellakin tullut tuo käytäntö jopa työelämässäkin et ruoditaan yksityselämää. Olin vuosia kauppias ja kirosin työntekijöiden julmuutta toisia kohtaan et kaivellaan yksityselämää.


    • rumasinkkumies

      Minä vastaan naisille asiallisesti mutta ei naiset vastaile takas. Ja on ihan sopivat kriteeritkin mutta se kai ei riitä kun naisten kriteerit vaihtuu joka päivä. Tavallisiin naisiin on kai todella vaikea tutustua enkä ymmärrä miten niasiin saa yhteyden.

    • Hyvinhän nuo vastaa. 2/5 vastaa ainakin mutta se on sitten eri asia jatkuuko se viestittely sen jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe