Sovintoseksi?

1101

Kuka on opettanut naisille että riidan jälkeinen seksi olisi hyvää? Ei ole yksi eikä kaksi naista jotka haluvat riidella vain sen vuoksi että riidan jälkeen harrastetaan seksiä joka olisi taivaallista.

Kun on kerran ensin tyhjästä riidelty, ei ainakaan itsestäni tämä sovintoseksi ole mistään parhaasta päästä. Ja se varmasti välittyy kyllä kumppaniinkin. Muutamia päiviä kuluu ennenkuin pääsee edes normaaliin tasoon.

Mutta tämä "sovintoseksi"... Kuka naisille tällaista opettaa? Kuten sanoin, useampikin nainen on sanonut minulle "olet unelmamies mutta et osaa riidellä".

Miksi pitäisi riidellä?

32

2320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvimaaria123

      Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että naiset ovat tarkoittaneet haluavansa seksiä kun ovat sanoneet ettet osaa riidellä? Nyt olet kyllä niputtanut nämä kaksi yhteen ilman mitään syytä.
      Ehkä naiset ovat tarkoittaneet sitä ettet osaa ilmaista mielipiteitäsi koska koet ne jotenkin ahdistaviksi ja mieluiten olet hiljaa. Kuinka nainen siis voi kommunikoida kanssasi vähänkään vaikeammista asioista jos varot vähän tiukempaa sananvaihtoa?
      Mutta jos joku - mies tai nainen - haluaa riidellä vain sen vuoksi että saisi harjoittaa seksiä, niin siinä kyllä on kyse jonkinmoisesta sadomasokismista. Tuntuu että olet kärjistänyt asian vähän kummallisella tavalla.

      • sopuilijamies

        Sovintoseksi on kyllä ihan hyvää, mutta kannattaa kokeilla vieraissa käyntiä. Vieraiden kanssa harrastettu seksi onkin vasta hyvää! Siinä on oma jännityksensä kun ensin salaa katselet sopivia ehdokkaita netissä (itse käytän http://www.panemua.net sivustoa) ja sitten sovit tärskyt. Voi sitä tunnetta kun lykkii vieraan naisen kanssa ja samalla hieman pelkää että jääkö kiinni vai ei. Suosittelen jos sovintoseksistä ei saa kiksejä.


      • Monipuolinen.elämä
        sopuilijamies kirjoitti:

        Sovintoseksi on kyllä ihan hyvää, mutta kannattaa kokeilla vieraissa käyntiä. Vieraiden kanssa harrastettu seksi onkin vasta hyvää! Siinä on oma jännityksensä kun ensin salaa katselet sopivia ehdokkaita netissä (itse käytän http://www.panemua.net sivustoa) ja sitten sovit tärskyt. Voi sitä tunnetta kun lykkii vieraan naisen kanssa ja samalla hieman pelkää että jääkö kiinni vai ei. Suosittelen jos sovintoseksistä ei saa kiksejä.

        Ehdottomasti. Parempi panna "naapuria" vaikka useammankin kerran, kuin omaa kärttyistä muijaa, eikä tule riitoja. Omaan muijaan voi tyhjentää pallit silloin tällöin kun se on otillaan tai mieluummin sen suuhun.


      • kummitustyttö
        sopuilijamies kirjoitti:

        Sovintoseksi on kyllä ihan hyvää, mutta kannattaa kokeilla vieraissa käyntiä. Vieraiden kanssa harrastettu seksi onkin vasta hyvää! Siinä on oma jännityksensä kun ensin salaa katselet sopivia ehdokkaita netissä (itse käytän http://www.panemua.net sivustoa) ja sitten sovit tärskyt. Voi sitä tunnetta kun lykkii vieraan naisen kanssa ja samalla hieman pelkää että jääkö kiinni vai ei. Suosittelen jos sovintoseksistä ei saa kiksejä.

        Miksi pettää, eikö silloin kannata vaihtaa kumppania, jos ei omasta kumppanistaan piittaa pätkääkään? Vaikka tuo hyödykeajattelu tuntuu nykyaikana olevan se normi ja me rehellistä parisuhdetta, luottamusta ja välittämistä hakevat niitä friikkejä. Kunhan löytäisi molemmat kaltaisensa, niin ei tarvitsisi aidon rakkauden etsijöitä kusta linssiin. Valehdelkoon pettäjät keskenään omissa kulissiliitoissaan ja jättäköön muut rauhaan.


      • Koirallekkin

        Nainen olettaa että mies on kuten KOIRA . Saat kun olet kiltti tai teet jotain .


      • Takaapäin.hyvä.lykkiä
        Koirallekkin kirjoitti:

        Nainen olettaa että mies on kuten KOIRA . Saat kun olet kiltti tai teet jotain .

        Kuitenkin harvoin se antaa takaapäin koira-asennossa.


      • llinen
        sopuilijamies kirjoitti:

        Sovintoseksi on kyllä ihan hyvää, mutta kannattaa kokeilla vieraissa käyntiä. Vieraiden kanssa harrastettu seksi onkin vasta hyvää! Siinä on oma jännityksensä kun ensin salaa katselet sopivia ehdokkaita netissä (itse käytän http://www.panemua.net sivustoa) ja sitten sovit tärskyt. Voi sitä tunnetta kun lykkii vieraan naisen kanssa ja samalla hieman pelkää että jääkö kiinni vai ei. Suosittelen jos sovintoseksistä ei saa kiksejä.

        Lässyn lää....tauteja ..tauteja ja vielä kerran tauteja vieraissa käynnit...sikoja ,sikoja ja sikoja aivan liikaa jo tässä maassa!!!!


      • 3p2

        Sinä et taida oikein ymmärtää, että meillä kaikilla on oma historiamme ja ketään ei voi omistaa.


    • MyönnänOsittain

      No kyllä saan pienestä adrenaliinista potkua, ei voi kieltää, sekä elämään yleensä että myös seksiin. Joskus riitelen vain siksi, että riita on pienempi paha kuin tylsyys, ja se on iso ongelma. Seksipuolessa ei niinkään ole ollut tästä pulmaa, ja siinä en nyt edes mitään varsinaista riitaa halua, sillä sitten kumpaakin ennemminkin itkettää. Mutta pieni sanallinen väittely kyllä on ihan hyvä esileikki, jos ei mene liian totiseksi. Kiusoittelu. Mutta kuitenkin sellainen, että väittely hiukan kuumenee.

      Aika paljon riippuu sitä, mitä naiset tai sinä tarkoitatte riidalla.

      En ole varsinainen sadomasokisti sillä tavalla mitä sillä yleensä tarkoitetaan, koska fyysinen sm ei juurikaan kiinnosta, ei erilaiset näytelmät turvasanoineen eikä varsinkaan fyysinen kipu.

    • 0312

      Tas viikonlopun iltalehdet hehkuttavat sovintoseksin puolesta. Miksi? Jos kerran on riitaa niin ei siinä seksi auta.

      • lknknknln

        Eli nainen haukkuu miehen ensin pystyyn ja seksillä taas hyvitystä.Hiukan parempi tapa on miehenä vaan pistää takki päälle ja lähteä ulos ja tulen sitten joskus takaisin. Saa sitten rauhassa miettiä avautumisiaan.


    • moro79

      Mulle sä oisit unelmamies :) Mä naisena inhoan riitelyä.

      • MoroSullekin

        Sama täällä. Niin inhoan minäkin. Yleensä nämä ihmiset, jotka muka haluavat "keskustella" asiasta, ovat miettineet (=päättäneet) etukäteen, mikä on ainoa oikea mielipide ko. asiasta, ja jos on eri mieltä heidän kanssaan, alkaa inttäminen. Kun ei jaksa inttää turhasta, niin tulee kommentti "et taida pystyä keskustelemaan aiheesta", vaikka asia on juuri päinvastoin, inttäjät eivät pysty itse keskustelemaan vaan vain inttämään omaa mielipidettään. Ja näitä turhauttavia ihmisiä on todella paljon. *Huoh*


    • spolle83

      ja höpö höpö.Riidan jälkeen seksi on höpö höpö. Kuka nyt riidan jälkeen sekstailee,riidat pitää puhua ja puhua .Onko heti kaikki ok??????

    • Ollix5

      Seksiä harrastetaan silloin, kun on sopu päällä...ei sopu seksillä synny.

    • jännämies00

      Ei kannata avioitua, mutta kannattaa esittää olevansa naimisissa.
      Saa jännäpillua jokailta.
      Sitten kun joku yrittää kiristää, voi sanoa että antaa mennä!

    • ragsdf

      Pelimiehet, nuo kurjat olennot jotka rampautti kokopariutumiskulttuurin ja pilasivat naisten mielet.

    • hae

      Niin sovintoseksiä, kun ukko on jäänyt pettämisestä kiinni : )
      Siinä kyllä on sovintoseksit kaukana ja vaatemytty ulko-oven toisella puolella ikuisesti.

    • fgiugyer

      En mäkään kyllä pahalla mielellä seksiä halua. Ja siksi minusta nämä sofian sohvan neuvot, missä aina pitää harrastaa seksiä kun toinen vaan tahtoo, on jopa vähän sairaita. Että just jos on riidelty, itsellä on loukattu ja paha olo, se seksi on kyllä viimeinen asia mielessä. Pitäisi ikäänkuin väkisin suostua, että no, tossa on jalat levällään, anna mennä. Hyi. Toisaalta ehkä pervoa on, jos itse on vihainen ja munaa pitäisi olla tunkemassa suuhun, kiihkoilla ja imeä kuin elokuvassa ja toinen uskoo: joo just loukkasin sitä, riideltiin ja oltiin tosi kamalia, niin näin se nainen vaan on taas mua imemässä! Kyllä mä olen sitten haluttava jätkä. Hyi. Itse ei tulisi mieleenkään että seksi olisi hyvää, kun mies jotenkin alistuisi siihen, että joo, olet ollut tosi inhottava enkä tällä hetkellä välitä susta yhtään, mutta voihan mä nyt tässä sua ropeltaa. Hyi. Kyllä mulle seksi on hyvää, kun molemmat sitä oikeasti haluaa eikä vaan "suostu" siihen.

      Vaikka sitä toista rakastaisi kuinka paljon, niin hetkittäin se saattaa olla niin vaikeaa, ettei sitä pysty niin aktiivisesti tuntemaan että toista haluaisi lähelleen, puhumattakaan että sisälleen.
      Riidan jälkeinen seksi ei ole hyvää. Rauhan ja rakkauden aikainen seksi on hyvää, ilon ja onnen ajan seksi on hyvää ja jos riitoja on, niin sen oikean sopimisen jälkeen seksi on hyvää, siis kun asia on oikeasti saatu päätökseen ja molemmat ovat pyytäneet ja antaneet anteeksi. Seksi on kaikista parasta, kun toista voi rakastaa niin paljon että sitä haluaa. Seksi on hyvää kun molemmat sitä oikeasti haluaa.
      Sovintoseksiä ei ole minulle olemassakaan.

      PS. Eikä näitä että parisuhteessa pitää taistella ja toisen "pärjätä" mulle. En ole ikinä ymmärtänyt niitä, ketä pitää alistaa suhteessa. Olikos se mm. Marita Taavitsainen joka sanoi että miehensä oli "riittävän kova luu" kun alkoikin kasvattaa naista. Minusta tällöin naisella on joku isän kaipuu, eikä se tarkoita ikäeroa. Tämmöiset parit voivat olla samanikäisiä mutta dynamiikaltaan lapsi ja aikuinen. Se että kaipaa suhteelta kurinpalautuksellista huomiota, kasvatusta, rajoja on kuin lapsien suhde. Aikuinen osaa kyllä itsekin määritellä arvonsa ja rajansa eikä toisen tarvitse tosiaan olla joku taisteluparin "pärjääjä" joka sitten kurittaa tyttöä. Tämmöiset naiset käsittääkseni pitävät näistä sovintoseksijutuista, koska he lepyttelevät ja kokevat sitten sitä hyväksyntää: ensin olin kiukkupussi ja tuhma tyttö, nyt saan lepytellä ja hyväksyntää silti. Se on semmoista hieman lapsuuteen jumittumista aikuisen tavoilla. Sama kuin näillä ikuisnuorilla pilipalipojilla, mitkä 35-vuotiaana vielä leikkivät teini-ikäistä ja joille sitten se tyttöystävä soittelee perään ja nalkuttaa että soo-soo.

    • KaruTotuus

      Veikkaan että tämäki "myytti" on jostain siltä pallon puoliskolta missä ihmisten tempperamentistä osa tulee välillä korvista ulos.

      Kuvastaa aika primitiivistä meininkiä, välillä varmaan (joillekki) ihan ok mutta tuskin mun laiselle täyspainosesti ajattelevalle ihmiselle luontevaa touhua.

    • kummastelijaaah

      Miksi harjoittaa sovintoseksiä kun meillä on nämä sivustot: www.whankkers.com

    • asiaatarkastellen

      Yhtäkuinvelatonihminen.

      • 0410

        ...nyt ei auemmut...


    • gfgfg

      on melkoinen myytti kun en ole koskaan edes kuullutkan moisesta!

    • N.s. sovintoseksi ei kuulu elämään :( - Se on varjokuva elämästä. En halua mitään varjoelämää :)

    • ksakafsk

      Ehkä "adrenaalivetoiset" ihmiset viehättävät sua ja päädyt heidän kanssaan yksiin. Kokeile välillä tällaista rauhallista - ellei se sitten ole mielestäsi tylsää?

    • Prinsedsanaisten juttuja tämä sovintoseksi.

    • nitinati

      Yläkerrassa nainen huusi ukolleen illalla ja aamulla 8 aikaan sänky hakkasi seinään ja jouset nitisi. Sovintoseksiä näemmä. Mutta sängyn vois vaihtaa ja irrottaa seinästä, ettei muiden tarvis herätä siihen, kun sovinto tehdään ;)

    • kevonmies

      SOVINTOSEKSI...meillä sovintoseksi on osaksi sm,,,seksiä akka kun oikein
      narisee joka asiasta niin otan polvelle poikittain ja annan pakarat punaiseksi et tuntuu,,huutaa kuin paloauto...sit saunaan ja voi miten osaa seksiä sängys antaa ja on nöyrä---

    • ahdistunutko

      Mites mun sovintoseksi? En ole saanut seitsemään vuoteen, mutta vaimo kyttää ystävien avustuksella etten vaan käy vieraissa. Haluan olla hyvä aviomies, mutta halut taitaa viedä seksin pariin. Kotona ei saa, joten...

    • 35miess

      Nähtävästi naiselle pitää haistatella päin näköä jotta osaisit sitten riidellä. En minä ainakaan halua tapella tappelemisen takia. Tappelu on turn off.

    • nakunaku

      taitaa olla urbaanilegendaa suurimmalle osalle.. mua ei saa riidan jälkeen seksiin suostumaan, ottaa kyllä aikaa kauankin ennen kuin kiinnostaa.. eikä tuo oma mies enää oikein ees sytytä.. ei kiinnosta ees riidellä sen kanssa, sekin kaava toistuu aina samana.. meillä nakuttaa mies.. ja sellainen vie tosiaan naiselta halut myös..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe