PAASTOVINKKEJÄ

fallingapart

heii, eli aattelin että listattais yhessä hyviä paastovinkkejä :)
Ite en oo _koskaan_ pystyny ees yhteen päivään! Vaikka olisin ollut kokopäivän syömättä,menen yöllä syömään ja sitten oksentamaan. Eli ..? Onko hyviä vinkkejä jakaa? :/ PAKKO ottaa ittee nyt niskasta kiinni. Jos joku on kiinnostunu kikkailee siinä mielessä et yhessä tsempattais toisiimme olemaan ahmimatta nii laittakaa toho alas viestii.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iceiceice

      Syö jäätä

    • Jepszz

      Mun vesipaastoenkka 2pv, pyrin nyt kolmeen. Vinkkinä sanoisin et makeenhimon yllättäes keksi itelles muuta mieluista, mul toimii mm. kasvonaamiot ja leffojen/sarjojen maratoonailut! Ekan onnistuneen paastopäivän jälkee on aina helppo jatkaa ku ei haluu pilata sitä onnistumista. :) Tsemppiä!

      • fallingapart

        Kiitos tosi paljon!! Ku sais sen yhen päivän nii kyl varmaa tulis nii onnistunu olo et ei haluis enää pilata kaikkee..:/


    • kasvissyönti

      Jos on sisua siirtyä puhtaaseen kasvisruokaan muisten paskojen sijaan. Niin pysyvä painonpudotus on taattu ja voit syödä ongelmitta.

      Diabeettikkovän uikutuksista ei pidä välittää, hehän ovat sairaita eivätkä pysty terveelliseen ruokailuun.

      Karppausväki änkyröi tätä lukiessaan, koska he pyrkivät jättämään hiilihydraatit pois ja rasvaa voi sitten syödä keinotekoisen laihdutuksen puitteissa.

      Olen nänhyt yhteensä kolme karppaukseen kuollutta ihmistä ja sama irvistävä ilme heillä oli kasvoillansa, kun pumppu hirtti kiinni. Veren yhteiskolesterolimäärä ylitti kaikki turvarajat. Sitten tulee fataalia tukoksia verisuonissa.

    • mitatkiitos

      Mitkä sun mitat on

      • fallingapart

        158cm ja 50kg..


      • jaaaaaaa

        ..jaa. XD


    • mmmjooojo

      Mitat?

    • kasvis347

      rasva pois tukkimasta elimistöä.

    • kasvis26

      Ananas, omena, banaani, avokaado, porkkana ja muut juurekset. Rasva kokonaan pois.

    • jäitä

      Jos mun alkaa tekee mieli syödä jotain nii otan vaan jääpaloja. Mua se ainakin auttaa :)

    • needtobethin

      kannattaa tehä makuvettä, tosi hyvää ja yleensä siihen laitetaan sitruunaa ja kurkkua (sitruunalla on puhdistava vaikutus, joten hyvä paastojuoma) lisäksi jos on makeanhimo kannattaa syödä noin tl kanelia, kuulemma auttaa tasottamaan sokeritasapainoa (ja noita vinkkejähän sijs löytyy paljonkin kun osaa googlettaa oikeilla hakusanoilla) toivottavasti oli jotain iloa ja hyötyä (: itsekin paastoan tällähetkellä..

    • 55555

      No ei tää oo mikään paastovinkki,
      mut eilen just huomasin että mun
      kauan aikaa sitten ostamani Rainbowin Light Cola 6 kalorista koko 1.5 litraa :D Mulla se ainakin vähentää nälkää. Vähän oudon makusta mutta niitä kaloreita miettiessä maistuu paljon paremmalta

      • cocacolalight

        juu, kannattaa juoda jotin light limuu taikka mehuu, ei melkee yhtää kaloteit mut sen verran makeelta kuitenki maistuu nii auttaa ainaki makeenhimooseen, ainaki itellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe