Minulla meinaa mies jo usko loppua meidän suhteen.

niin_miten

Aika kuluu, ei enää nähdä missään, ja yhteydenotto suoraan on sula mahdottomuus ainakin täältä suunnalta katsottuna.

Onko nyt koetettava tehdä työtä sen eteen, että saisin ajatukset kääntymään sinusta pois? Miten sydämelle kerrotaan, että kohde on väärä?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanavia_riittää

      Miksi se yhteydenotto sieltä päin on mahdottomuus?

    • Itseteenniin

      Ehkä se sitten on niin, että kannattaa keskittyä muihin asioihin niin paljon kuin mahdollista. Itselläkin vähän samansuuntainen tilanne. Joko suhteuttaa tunteet niihin puitteisiin kuin nyt on tai yrittää mahdollisimman paljon elää irl niin, että saa muuta ajateltavaa.

      • niin_miten

        Ei ongelma ole kuule ollenkaan se, etteikö olisi muuta elämää. Vaan kun pienetkin toimettomuuden hetket ajatuksissa pyörii vain hän, ja jos onnistuukin päivällä pitämään ajatukset jotakuinkin kurissa niin sitten unet liittyvät häneen. Tuntuu vain ettei tässä mitään mieltä.


    • Leavemealone

      Eikun lotus-letkautus tähän väliin ja hyvää maanantain jatkoa.

    • Myösjatkuvaikäväloppuu

      Ihmetyttää, että täällä mainostetaan tekemään koko ajan muuta kuin kohtaamaan vain se tosiasia, että toinen ei ole kiinnostunut sinusta. Jos hän olisi sinusta kiinnostunut, niin hän ottaisi yhteyttä. Itsekin pitkässä suhteessa roikkuneena olen päättänyt hyväksyä vain sen tosiasian etten merkitse seurustelukumppanilleni ihmisenä enää mitään enkä ole hänen ajankäyttönsä arvoinen. Vaikka hän on kerta toisensa jälkeen pyytänyt anteeksi, niin minun ei tarvitse antaa enää anteeksi hänen tekojaan tai käytöstään minua kohtaan. Joten ap:lle neuvoksi, että kohtaa se todellisuus ja käy tunteesi läpi itsesi kanssa sekä hyväksy se ja jatka omaa elämääsi, ei tässä elämässä tarvitse pantata itseään kellekään eikä varsinkaan olla varalla.

      • teejotain

        On eriasia olla huonossa parisuhteessa kuin ottaa se ensimmäinen askel.
        Mullekin sanottiin, ettei kukaan ala oottelee viikko tai kuukausikaupalla. No, mitäs mä ite tee tai ne monet Suomen sinkut joita varten on jo konsulttejakin.


    • Uskopoisjoviimein

      Ota puhelin käteen ja soita hänelle, Tapaaminen voi tapahtua jotänään. Jos vain mahdollista. Pliis.

      • Myösjatkuvaikäväloppuu

        Se on vain ihmeellistä, että aina vaan odotetaan sen vastapuolen yhteydenottoa, kaipuuta, viestejä ym. kuten tässäkin kommentissa, mutta sellainen on vain uskottava ettei toinen ole kiinnostunut, jos ei sitä yhteydenottoa tule.


      • tasapuolisuuttako

        Nimenomaan, aloitteiden kommunikoinnissakin tulisi olla tasapuolista. Jos menee siihen, että ainoastaan itse olen aloitteellinen yhteydenotosta, tulkitsen sen niin, että toista ei kiinnosta, ainoastaan rokottaa varalla. Silloin alkaakin olla aika katkaista omia tunteita, ja etäännyttää itsensä.


    • ÄläTyydyÄäliöön

      Anna loppua. Maailmassa on miljardeja ihmisiä.

      • niin_miten

        Hän ei ole mikään ääliö, ei idiootti, ei ollenkaan mikään paha, eikä ilkeä vaan herrasmies. Hän on mies, jolla on elämässään paljon kaikkea muuta, joten tällaiset tytön humpsakkeet ei edes tule mieleen, kuin viimeistään silloin kun he nököttää ihan siinä nenän edessä :)


      • äläjääonnettomaksi

        Mistä tiedät? Teillä kun tuntuu olevan yhteistä historiaa jossain muodossa, niin mikset lähesty häntä? Keksi jokin teihin liittyvä juttu. Jos olet rohkea, kerrot hänelle tunteistasi ja painotat haluavasi olla ystävä, jos ei muuta. Ei hän tästä voi pahastua.


      • Myösjatkuvaikäväloppuu
        niin_miten kirjoitti:

        Hän ei ole mikään ääliö, ei idiootti, ei ollenkaan mikään paha, eikä ilkeä vaan herrasmies. Hän on mies, jolla on elämässään paljon kaikkea muuta, joten tällaiset tytön humpsakkeet ei edes tule mieleen, kuin viimeistään silloin kun he nököttää ihan siinä nenän edessä :)

        Jos hänellä on paljon muuta elämässään, niin tuskin on aikaa sinullekaan, ota se huomioon. Itse olen saanut ihan tarpeeksi kärsiä juuri sellaisesta suhteissa ettei toisella ole enää aikaa tavata ja kokee kaiken muun tärkeämpänä. Aika pashalle tuntuu sellainen, että otetaan yhteyttä vain silloin, kun sattuu olemaan ylimääräistä aikaa ei tehdä mitään muuta yhdessä kuin pannaan ja lähdetään taas omille teilleen. Sellaisten ihmisten tulisi pysyä sinkkuina eikä yrittääkään mitään parisuhde pelleilyä.


    • menenulostuulettumaan

      Tää on todella kiihoittava aloitus niille miehille jotka luulevat et nainen on koukussa ja käyttäytyvät miten käyttäytyvät. Mä sanon et jätä tollaset omaan arvoonsa, niin minäkin teen.

    • eimitään

      pano yksipano

    • Miten-niin

      Mä ajattelen ihan samoin ja kiersin kotimatkalla katsomassa, että mahtaisitko olla töissä, jos piipahtaisin sanomaan moikka.

      • tulemoikkaamaan

        Loppuviikon olen ensin iltaa, sitten aamuvuoroa. :)


    • pumpsipumpum

      sydän lyö. helpolla sinun usko loppuu. ei olla nähty kolmeen vuoteen ja sinä annat heti periksi. toivoisin vähän sitä sinnikkyyttä lisää.

      • periksieianneta

        erottuu ne jyvät akanoista ja tosiuskovaiset uskovista!


      • totuussinulle
        periksieianneta kirjoitti:

        erottuu ne jyvät akanoista ja tosiuskovaiset uskovista!

        Miksi luulet että toinen vain taistelisi huomiostasi sinnikkäästi. Jos haluaisit oikeasti jonkinlaisen tasapuolisen suhteen niin itsekin tekisit jotain etkä vain esittäisi tavoiteltavaa norsunluutornissasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe