Ystävää etsimässä Pääkaupunki seudulta

Cam1lla

Olen etsimässä uusia ystäviä pääkäupunki seudulta. Täytän 21 syksyllä ja seuraava vuosi tulee olemaan kolmas välivuoteni lukiosta valmistuttuani. Käyn töissä ja luen taas kerran helsingin lääkiksen pääsykokeisiin. Muutamassa vuodessa olen huomannut että on jäänyt vain kourallinen kavereita jäljelle lukio ajoista ja uusia olisi jo aika saada. Etsin siis ainoastaan ystäviä, en seurustele.
Pidän itse lukemisesta, keräilen kirjoja ja japanilaisia sarjakuvia, käyn salilla ja yritän kerran viikossa käydä juoksemassa, tykkään kierrellä alennus myyntejä ja viettää aikaa koneella. En polta tai juo alkoholia, joten minusta ei ole baarikierrokselle lähtijäksi.
Oikeastaan minulla on aika monta kriteeriä jos haluaa ottaa yhteyttä. Mielellään olet 18-25 vuotias ja sinulla on työ tai opiskelet täyspäiväisesti jotain.
Sinulla on altava rahaa, koska sinun on pystyttävä kantamaan oma osasi. Jos pidetään nyyttarit ja yli viisi ihmistä tulee niin pitäisi olla päivän selvää että yksi juissi tai keksipaketti ei ole riittävä tuominen. Etsin ystäviä jotka pystyvät tekemään juttuja kanssani, käymään leffassa, keilaa, käydä ulkona syömässä jos sattuu sama vapaa päivä. Se että lähetään ulos ja ilmenee että sul on vaan viis euroo käytössä on ärsyttävää.
Osaat pukeutua asiallisesti eritilanteisiin ja olet valmis koittamaan erillaisia asioita. Olet myös henkisesti vakaa. minä en rupea pitämään sinua kädestä kun maksat jotain tai saat hermoromahduksen kun lempi bändisi lopettaa. MIellellään et olisi masentunut, koska puheet itsemurhasta ja elämän merkitsemättömyydestä, kun koitamme ensimmäistä kertaa seinäkiipeilyä, ei ole hyvä. Sinulla on oltava myös tulanne tajua. Nämä kriteerit saattavat vaikuttaa ilkeiltä ja epäreiluilta, mutta minä olen etsimässä ystäviä en ketään holhottavaa. Haluan ystävän joka ei henkisesti tai rahallisesti käytä minua hyväkseen.
Ei minulla oikeastaan muuta. Voi ottaa yhteyttä sähköpostiini [email protected]
Kerrot vähän itsestäsi ja mitä tykkäät tehdä vapaalla ajalla. Mitä arvostat ja minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on.
Camilla

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1878
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1818
      3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        118
        1799
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        70
        1577
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        60
        1432
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1246
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1132
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1128
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe