Mies parani autismista, ja nainen ALS-taudista!

dfsfdsdd

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halleluja

      Kaikki Amerikkalaiset on jo vuonna 2013 parantuneet uuden mielenterveysraamatunpainoksensa myötä myös Aspergerista. Iloitkaamme sitä yhdessä! Sama onni odottaa myös muita maapallon asukkaita vuonna 2017 :) uuden terveysraamatunpainoksen myötä. Eli Assin ei tarvitse kohta enää surra ja Autismia purra.

    • parantunut

      Myös minä olen parantunut autismista. Kun sanon lekurille, että olen parantunut autismista. Hän tuijottaa minua kuin hullua ja sanoo ei autismista voi parantua. Se on krooninen tauti siksi olet eläkkeellä piste. Toinenkin lääkäri väittää samaa - mutta todellisuus on toisen näköinen. Onneksi on niitäkin, jotka kuuntelevat. Ja eräs täälläkin tuttu gradun tehnyt TH info kysyi minulta miten se tapahtui.
      mutta ei lipsuta aiheesta. Tässä raskauttavat todisteet:
      http://www.mmafighting.com/2016/6/16/11941778/at-age-33-john-howard-finally-freed-by-diagnosis-of-autism

      • hyväartikkeli

        Hyvä artikkeli, mutta siinä hän kylläkin vapautui saadessaan autismi diagnoosin,


      • Downi

      • MASM

        Niin Hieno juttu todella - Autismi paransi MMA-taistelijan - joskus näinkin päin - Autismi teki kiusatusta ihmisen!


    • bio-opiskelija

      Komppaan! Pitäisi lääkäreiden kuunnella potilastaan, niin voisivat oppia paljon. Ei kuitenkaan ihme, etteivät näe parantuneita autisteja, koska harvalla on tarvetta konsultaation sitten kun ovat parantuneet. Mutta on tiedemiehiä, jotka ottavat asian vakavasti kuten mikrobiologit. Bakteerit on uskomattomia veijareita. Voivat kääntää historiankin ylösalaisin. Ensin oli suoli mikrobeineen ja vasta sitten aivot!
      https://www.sciencedaily.com/releases/2016/06/160616140723.htm

    • Koulupudokas

      Kuunelkaa hyvät gradun tehneet TH-kandit:
      Ennen aikaan oli hyvät tropit. Minut paransi autismista koivuniemen herra. Olen sen kuurin jälkeen ollut ihan normaali.

    • Viholaispiiskalla

      saunassa. Ja autismin oireet loppuivat siihen. Eikä ole palanneet.

    • miesASnainen
    • Diagnoosi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe