En pääse eroon

yksm

tästä ahdistuneisuudesta. En tiedä miten ollaan. Osaan vaan olla olematta ja sanomatta.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jifdsnf

      Mitä olisi pitänyt sanoa? En minäkään osaa

    • Elämäjatkuu3

      Jokinhan ainua vaivaa, jos olet ahdistunut. Jos et kykene puhumaan, niin ala kirjoittaa, kuten kirjoitat tänne. Kirjoita hänelle vaikka kirje, hän voi ymmärtää sinua senkin välityksellä. Ahdistus helpottaa, kun puet sen sanoiksi.

    • OnParempiOllaVainHiljaa

      Joskus

      Välillä myös tunnen itsenikin ahdistuneeksi mutta olen oppinut sulkemaan sen sisälleni ja olemaan vain hiljaa ..

    • yksm

      Minä haaveilen joka ilta nukahtamisesta oman rakkaan viereen ilman huolia ja murheita, mutta se haave tuntuu niin kaukaiselta lopulta, että se vain lisää pahoinvointia. Hvä. Ytä...

      • onneaelämääsi

        Älä luovuta. Voihan se rakkaasi olla piankin vieressäsi tuoden hyvän ja rauhallisen olon mukanaan. Toivon sinulle oikein hyvää yötä ja onnea sen oman rakkaan nappaamiseen.


      • Elämäjatkuu3

        Niin elämään kuuluu huolet ja murheet kuten ne ilonaiheetkin. Täältä et rakastasi löydä, mutta kulje tuolla tavan elämässä avoimin mielin, niin eiköhän sieltä se kulta kapsahda kainaloon.


      • yx-ahistunut-miäs

        Tämä onkin salainen, tuhma rakkaus..jossa nuori Ainu-tamma, liinaharja...on harmaapantteri sedän ratsastettavsna..


      • yx-ahistunut-miäs
        onneaelämääsi kirjoitti:

        Älä luovuta. Voihan se rakkaasi olla piankin vieressäsi tuoden hyvän ja rauhallisen olon mukanaan. Toivon sinulle oikein hyvää yötä ja onnea sen oman rakkaan nappaamiseen.

        Ainu-neito pian vierelläni rauhoittamassa sydämeni hurjan laukan. Armoton ahtaus puristaa juuri nyt pöxyjäni..nuolaisen huuliani ja toivon..


    • HeijaisinHiljaa

      Voihan kyynel, ottaisin syliin ja silittelisin uneen.

      • yx-ahistunu-miäs

        Otatko Aino-neito vanhan Väinämöisen syliisi lepäämään.. Silitätkö harmaita ohimoitani..


    • Lähtisin_siitä

      Mitä hän merkitsee sinulle?

      • yx-mies

        Hän merkitsisi minulle uutta kevättä..uutta nuoruutta..vaikka ohimoilla on jo harmaata..Perniön 19- kesäinen, herkän vaalea prinsessa..olen niin ahdistunut, suorastaan jäykkänä,kankea nivusia myöden..


      • Ghfyjgjhgkj
        yx-mies kirjoitti:

        Hän merkitsisi minulle uutta kevättä..uutta nuoruutta..vaikka ohimoilla on jo harmaata..Perniön 19- kesäinen, herkän vaalea prinsessa..olen niin ahdistunut, suorastaan jäykkänä,kankea nivusia myöden..

        Siinä taas yks joka ehtoolle jo ehdittyään vieläkin ajattelee kyrv..lään. Onnetonta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe