Unten maille

Tähtikartalla

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Radallataas

      Saanko hyvänyönsuukon?

      • Tähtikartalla

        Saat aamusuukon, kaikkea hyvää päivään!


      • Radallataas

        Nyt mä tarvitsisin sellaisen lämpimän ja tiukan halauksen.


      • Tähtikartalla

        Sehän sattui, kun mäkin tarvin juuri sellaisen.
        Mä pujotan kädet sun ympärille ja vedän sut ihan lähelle (ethän voi muuten kuulla, kun mä kuiskaan sulle yhden jutskan). Sitten kun sä olet siinä, niin mä tahtoisin pitää susta kiinni hellästi, mutta tiukasti. Antaisin pitkän, lämpimän halauksen.


      • Radallataas

        Kiedon samalla kädet ympärillesi ja halaan helläntiukasti..kunnes nukahdan..


      • sulleaamuun
        Tähtikartalla kirjoitti:

        Sehän sattui, kun mäkin tarvin juuri sellaisen.
        Mä pujotan kädet sun ympärille ja vedän sut ihan lähelle (ethän voi muuten kuulla, kun mä kuiskaan sulle yhden jutskan). Sitten kun sä olet siinä, niin mä tahtoisin pitää susta kiinni hellästi, mutta tiukasti. Antaisin pitkän, lämpimän halauksen.

        hiljainen ajatus.
        vaikken olekaan halauksesi kohde.


      • Tähtikartalla
        sulleaamuun kirjoitti:

        hiljainen ajatus.
        vaikken olekaan halauksesi kohde.

        Hiljainen ajatus sisältyy jokaiseen suukkoon ja halaukseen, tiesithän sen.


    • Radallataas

      Samoin sinulle!

    • outopalsta

      täälä ne vaan tuntemattomat toisijaan pussaa. sekö se on tään tarkotus vaiko mikä.

      • Tähtikartalla

        Jep, se just.
        Ajatus on tärkein.
        Anonyymi on anonyymi, a privativum.


      • samankaltaiset
        Tähtikartalla kirjoitti:

        Jep, se just.
        Ajatus on tärkein.
        Anonyymi on anonyymi, a privativum.

        Musta on kätevää, että sä olet ikäänkuin mun stuntti. Hoitelet hommat mun puolesta, mun ei tarvi vaivautua, voin olla poiskin ja homma rulaa ;)


      • Palstarakastajat
        samankaltaiset kirjoitti:

        Musta on kätevää, että sä olet ikäänkuin mun stuntti. Hoitelet hommat mun puolesta, mun ei tarvi vaivautua, voin olla poiskin ja homma rulaa ;)

        Näinhän se menee. Sun pitää sit olla mun stunttina myös ;) Mehän voitas itseasiassa palkata jotkut muut siihen hommaan. Tsiigaa, miten niil menee ja alkaa elää elämää muualla ;)


      • samankaltaiset
        Palstarakastajat kirjoitti:

        Näinhän se menee. Sun pitää sit olla mun stunttina myös ;) Mehän voitas itseasiassa palkata jotkut muut siihen hommaan. Tsiigaa, miten niil menee ja alkaa elää elämää muualla ;)

        Ei tarvi edes palkata, kyllä ne hoitelee hommat ihan ilmatteeksi :D


      • Palstarakastajat

        Kyllä pitää, ei voi muuten hyvin tuuraa, sorry. Hän on speciaali.


      • Palstarakastajat

        Tähän voisin lisätä, että näköjään joku voi tuurata ns. ajatusten rakasta silloin jos viestintä on tarpeeksi anonyymiä. Se on vähän kuin roolileikkiä, mutta tapahtuu palstalla.
        Ongelmia tulee silloin jos joku ei pidäkään sinua anonyymina. Tunteiden ilotulituksesta tulee juuri tätä. Joku loukkaantuu täysin turhasta. Itse ajattelen, että jos viestittely olisi vähänkään tunnistettavampaa, tunteilusta tulisi leikkimisen maku. Näin anonyyminä, on silkkaa hulluutta loukkaantua...


    • Kurkoitithan

      Oikealle tähdelle.

      On vain yksi oikea tähti joka loistaa muita kirkkaammin meille itsekullekkin.
      Sädehtien ja valoa tuoden.
      Sen oman tähden voi saada kuitenkin myös sammumaan ellei ole varjele sitä loistetta.

      • tälle

        peukkua. ap kin vois lukee ajatuksella.


      • Kukkahattutädiltä

        Sammoo mielenpuolikasta.


    • läppändeerust

      Minut on ainakin löydetty ja oikea on luokseni kurkottanut :). Mut hei outoo läppää tuolla ylempänä...

      • mustakinolioutoo

        miten voi pilailla jonkun tunteilla noin jos se tykkää, karmivaa.


      • Tähtikartalla
        mustakinolioutoo kirjoitti:

        miten voi pilailla jonkun tunteilla noin jos se tykkää, karmivaa.

        En pilaile kenenkään tunteilla. Erilaisia tasoja kirjoittelussa täällä. Tunteeni kuuluu vain yhdelle, häntä ajattelen, häntä ei korvaa kukaan. Tämä on anonyymiä kirjoittelua.


      • niinainajuu_
        Tähtikartalla kirjoitti:

        En pilaile kenenkään tunteilla. Erilaisia tasoja kirjoittelussa täällä. Tunteeni kuuluu vain yhdelle, häntä ajattelen, häntä ei korvaa kukaan. Tämä on anonyymiä kirjoittelua.

        mitähän noi käsien pujotus ja kaikki muu oli jos ei pilailua raskaimman jälkeen?


      • Kukkahattutädiltä
        niinainajuu_ kirjoitti:

        mitähän noi käsien pujotus ja kaikki muu oli jos ei pilailua raskaimman jälkeen?

        Sammoo mielenpuolikasta. En hyväksy myöskään minkäänlaista pilailua pujottelijoiden kustannuksella. En hyväksy, EN.


    • Räkämikäsäkä

      löysit sit sen tähtesi vai?

    • Suuteloitkohan.nyt

      oikeaa tähteä, kaikkien nuoleskelu vie pohjan aloitukseltasi.

      • Tähtikartalla

        Suutelen ketä suutelen ja oli muuten todella ihanaa ;)


      • joosiltänäyttikin
        Tähtikartalla kirjoitti:

        Suutelen ketä suutelen ja oli muuten todella ihanaa ;)

        Ja teet sen ihan tahalleen että toinen tulisi mustasukkaiseksi.


    • Kirkastähti

      Kiitän rauhoittavasta musiikista. Niin kaunista. Rakastuneet saakoon toisensa, ja tähti löytäköön valon lähteensä.

      • Tähtikartalla

        Juuri näin.


      • Radallataas

        Nuku hyvin.


      • Tähtikartalla

        Kiitos, ajattelin sinua.
        Huomenta ja antoisaa päivää!


      • ihmeittenaikaeiooohi
        Tähtikartalla kirjoitti:

        Kiitos, ajattelin sinua.
        Huomenta ja antoisaa päivää!

        ajatella että häntä oikein ajattelit vaikka et osaa edes aavistaa kuka hän on. ))


      • leikkiäsanoilla

        Ollaan asian ytimessä. Minulla ei ole mitään käsitystä ketä ne kaipaajat ovat. En edes tiedä minkänäköisiä.


      • Onsekyllä
        leikkiäsanoilla kirjoitti:

        Ollaan asian ytimessä. Minulla ei ole mitään käsitystä ketä ne kaipaajat ovat. En edes tiedä minkänäköisiä.

        Ihmeellistä on elämä. Mikä asiassa kuumottaa antaa toisten kirjoittaa mitä huvittaa. Kommentoimalla toisten tekemisiä tulee vaan mieleen ettei eletä omaa elämää. Mua ei haittaa yhtään kun ei asia mua koske.


      • mutta_mutta
        Onsekyllä kirjoitti:

        Ihmeellistä on elämä. Mikä asiassa kuumottaa antaa toisten kirjoittaa mitä huvittaa. Kommentoimalla toisten tekemisiä tulee vaan mieleen ettei eletä omaa elämää. Mua ei haittaa yhtään kun ei asia mua koske.

        nyt vaan teit itse juuri niin kuin paasasit muiden tekemisiä, anna sinäkin muiden kirjoittaa mitä huvittaa, sinä kommentoit ihan samoin kuin muita syytät. nää on niin huvittavia kun ihmiset ei ite ymmärrä mitä ne kirjottaa )).


      • nonäinpäjust
        Tähtikartalla kirjoitti:

        Kiitos, ajattelin sinua.
        Huomenta ja antoisaa päivää!

        samanlainen pelle peeveli on aloittaja kuin muutkin palstoilla melskaavat miehet vaikka niin toista vakuuttaa - ja ihan s i n u a - on aattelemasa, voi että on miesten taso alhaalla, kannattais ees olla rehellinen tai jos tyhmyys on tota luokkaa niin minkäs sille sit voi. hekotuttavaa tekstiä ainakin päästelee.


      • Kukkahattutädiltä
        nonäinpäjust kirjoitti:

        samanlainen pelle peeveli on aloittaja kuin muutkin palstoilla melskaavat miehet vaikka niin toista vakuuttaa - ja ihan s i n u a - on aattelemasa, voi että on miesten taso alhaalla, kannattais ees olla rehellinen tai jos tyhmyys on tota luokkaa niin minkäs sille sit voi. hekotuttavaa tekstiä ainakin päästelee.

        Sinulla se taitaa korvien välissä hälistä ja mekastaa. Äänimaailma se vaan hekotuttaa. Palstapolliisina on mukavata :)


      • Kukkiatädille
        Kukkahattutädiltä kirjoitti:

        Sinulla se taitaa korvien välissä hälistä ja mekastaa. Äänimaailma se vaan hekotuttaa. Palstapolliisina on mukavata :)

        Hyvä palstapolliisi, olet kultainen :)


    • IhmeellinenOnElämä

      Monta " tunnistit " montaa suutelit, käsiä uumalle nostelit, jutskaa korvaan kuiskutit,
      ketjun tasoa moitiskelit, lietkö omaa hupiasi meinannut.

      • Tähtikartalla

        En ketään siten tunnistanut
        Silmäni hetkeksi vain ummistanut
        Tunteeni heitin avaruuteen
        Luotin tunteen voimaan suuruuteen
        Nautin ajatuksen kauniin suudelmasta
        Halauksesta, tiiviistä tunnelmasta
        Ketjun tason määritän toisin
        Näin myös muiden tekevän soisin.
        Tähtikartalla nimetön tähti
        Tarttui hetkeen, mukaan lähti
        Radalla taas, kutsun kuuli
        Antoi suukon, kohtas huuli
        Kiitollinen olen tästä hälle
        Vaikkei astu peremmälle
        Tähtikartalla tähtiä monta
        Sijaintia, asemaa tuntematonta
        En moittisi heitä tai moralisoisi
        Tilanteesta enempiä täällä panikoisi


      • Radallataas

        Sait niin hyvälle mielelle, et voisin suudella sut tajuttomaksi. Sun pitäis olla täällä nyt. Ihanaa iltaa.


      • Tähtikartalla

        Ja sä saat mut miettimään kaikenlaista, mä voisin helliä sut tainnoksiin.
        Ottaisin sua nyt kädestä ja jos tahdot, voisit vetää mut sun kainaloon, olisi niin hyvä olla siinä. Nuku hyvin.


      • tvaloatäynnä

        Oletko kirkkain, kaikista kirkkain tähti?


      • Tähtikartalla
        tvaloatäynnä kirjoitti:

        Oletko kirkkain, kaikista kirkkain tähti?

        En. En ole, enkä tavoittele sitä. Tahtoisiko sinä olla sitä jos muiden tuike sinua häiritsee?
        Sitä paitsi tähtitaivas avautuu ihmisille hyvin erilailla. Riippuu täysin siitä, kuka katsoo.
        Lopetan nyt tämän ketjun, se avautuu kenelle avautuu leikin kautta ja sulkeutuu samoin. Radalla taas, pidetään lippu korkealla ja suudelmiin :}


    • Näytäteksyneen

      Kartalta pahemman kerran.

      • Ursa-ry

        Älä välitä, tähtikartalla riittää tutkittavaa.


    • Tähtikartalla

      Lisään tähän vielä runoutta päivään, kauniisti Eino-Leino kirjoittaa neiti kesä-heinälle. Mun naisen sydän nauttii joka säkeestä...

      Nocturne
      By Eino Leino
      (translated by Aina Swan Cutler)
      I hear the evening corncrake calling.
      Moonlight flood the fields of tasseled grain.
      Wood smoke, drifting veils the distant valleys.
      Summer evening's joy is here for me.
      I'm not happy yet no sorrow shakes me,
      but the dark woods stillness I would welcome.
      Rosy clouds through which the day is falling,
      sleepy breezes from the blue gray mountains,
      shodows on the water, meadow flowers...
      out of these my heart's own song I'll make!
      I will sing it, summer hay-sweet maiden,
      sing to you my deep serenity,
      my own faith that sounds a swelling music,
      oak-leaf garland ever fresh and green.
      I'll no longer chase the will-o-wisp.
      Happiness is here in my own keeping.
      Day by day, life's circle narrows, closes.
      Time stands still now ... weather cocks all sleeping.
      Here before me lies a shadowy way
      leading to a strange, an unknown place.
      (Origin NOCTURNE by Finnish National Poet Eino Leino.)

      • Sydänkäpy_selän_alla

        Oletkos se sinä, Terhi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe